středa

Můj nový koníček


Nakupování oblečení mě čím dál více rozčiluje, zato nakupování jídla si užívám.
Pamatuji se na své dětství, kdy jsme s maminkou jezdily na nákup sotva jednou za týden a domů si odvážely neuvěřitelné množství potravin, jak pro celý regiment. Ale teď, co jsem změnila stravování a jím vegansky, nakupuji potraviny několikrát týdně, protože ovoce a zelenina se hrozně rychle kazí. Nejraději bych nakupovala denně, jak jsem se rozmlsala. Jenže už příští týden začíná škola, takže mi je jasné, že kdybych v takovém jedení pokračovala, projedla mi měsíčně opravdu horentní sumu. Už teď se děsím, co budu jíst za během školního roku. A tak vymýšlím chudší studentská veganská jídla a počítám, kolik asi tak utratím.


Věřte, že to nakupování (jen jídla) a stále požírání něčeho dobrého si opravdu užívám.
Také rády nakupujete potraviny nebo máte větší radost z nákupu oblečení?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Recept§ už jsem pár přidala, ale ráda přidám do běžného článku fotky jídla s popiskem (takhle vypadá můj oběd). :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fíkům jsem doposud nepřišla na chuť, ale na fotkách vypadají lákavě. Jinak mě nakupování dělá radost asi obecně, raduji se z nákupu kosmetiky, oblečení i z nákupu dobrot. Gleys is Here

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, fíky mám moc ráda. jinak nakupování jídla mě zas tolik nebaví..ale ono ani to oblečení nic moc. nejradši si kupuju kosmetiku :D.

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Oni jsou fíky a fíky. Ty, které koupíme v supermarketu, se těm čerstvým nikdy nevyrovnají.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, můžu se zeptat, jak se od té doby,co jsi přešla na veganskou stravu cítíš psychicky? Moc díky za odpověď, taky o tom totiž přemýšlím.

    OdpovědětVymazat
  6. Nataly Kollega25/9/13 12:54

    přesně!taky se mi změnil přístup k nakupování potravin od dob, co jsem veganka..za ty dva roky jsem už utratila neskutečně moc peněz a vždy se těším na další utrácení :D..když vidím, že se v naší malé výživě objevil nový druh flapjacku nebo jogurtu jásám radostí..a i v supermarketu v bio koutku se tetelím z waflí a jasmínové rýže..
    nakupování zdravých potravin je závislost!

    OdpovědětVymazat
  7. To mi povídej. Jsme na tom úplně stejně. Naposledy jsem šla do Teska podívat se na oblečení a vrátila jsem se s plným batohem jídla, protože měli akci na zeleninky a zdravé potraviny. Haha.

    OdpovědětVymazat
  8. To bude bezesporu pravda, já tím, že je nevyhledávám, tak jsem se s těmi čerstvými myslím ani nesetkala.

    OdpovědětVymazat
  9. Cítím se skvěle. Ale to bude muset posoudit hlavně přítel, zda třeba nejsem víc nepříjemná nežli dříve. :)
    Až se budu stravovat vegansky dlouho, určitě o tom napíšu nebo natočím video. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nakupování potravin nepovažuji za takovou zábavu, protože když už nakupuji potraviny, tak dle předem sestavenáho seznamu. Jdu tedy do obchodu už s rozpisem, co mám koupit a na nějaké brouzdání mezi regály nejsem. Nakupování oblečení je něco jiného. Většinou si jdu koupit jednu věc a nakonec po obhlédnutí obchodu odcházím s něčím zcela jiným :D

    OdpovědětVymazat
  11. Výborně, tak to se moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Figy máme v záhrade, ale nikdy mi nechutili, tak uvidím, či sa to časom zmení :) Zato slivky milujem! Inak môžem sa spýtať, odkiaľ máš tie okuliare na fotke? Nie sú z H&M? Ja som totiž odtiaľ presne také isté mala a milovala som ich, lenže sa zlomili a nikde už také neviem nájsť :/

    OdpovědětVymazat
  13. Tess Šimaljak25/9/13 18:22

    ako sa tak dívam na tie fotky, tak som na tie figy dostala chuť :D <3

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tenhle koníček mám celoživotně :D Někdy můžeme jít spolu! Jinak ta restaurace loving hut je na více místech v Praze...jedna třeba v Londýnské ulici a další hned vedle v Lublaňské :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kateřina Jakubíčková25/9/13 21:20

    Mě poslední dobou nakupovaní oblečení hrozně otravuje a nebaví. Ale to jídlo..... mmmmm, seš muj člověk :)

    OdpovědětVymazat
  16. V sezóně mě to baví, protože ovoce je momentálně kila a já ho mám ráda (ač nejsem vegan). :-) Když člověk pátrá obecně po kvalitních poživatinách, je to trošku náročnější, než hrábnout po tom prvním, co kouká z regálu v supermarketu. :-) Ale dá se, miluju věci jako kuskus, namísto ovocných pseudojogurtů si čas od času koupím ten řecký... Asi je to srovnatelné s těmi nákupy oblečení. Když trošku jdete po kvalitě nebo bezmyšlenkovitě neberete to první, co vám padne pod ruku, protože se stravujete podle nějakých zásad a o jídle přemýšlíte (ať už strava vegetariánská/veganská nebo třeba dieta daná určitým zdravotním omezením).
    Teda, čerstvé fíky, měla jsem je jednou a jak ovoce miluju, tak mi moc nechutnaly. :-) Švestky mám ráda, snědla jsem jich teď kila (přímo natrhané ze stromu, žádné dovežené supermarketové), holt babička na venkově, kterou stále ještě baví pěstovat různé plodiny a má čas na to je všelijak zužitkovávat (kompoty a spol.), takže mám přísun ovoce přímo ze zahrádky. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. A přesně proto doufám, že jednou budu vydělávat velký prachy :D abych si mohla kupovat jen to nejkvalitnější a nemusela řešit, co je zrovna v akci a co ne :).

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj dam trochu otazku mimo temu, ale co to mas za rtenku? je velmi krasna, dakujem.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám oblečení strašně moc, takže ho ani nekupuju :D A jídlo většinou kupujou rodiče. Ale ráda nakupuju různé blbosti nebo jen tak chodím po obchodě a koukám co mají :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©