neděle

NOVÝ TYP KOMENTÁŘŮ

Ahoj holky, některé jste mi psaly, že se v novém typu komentářů vůbec nevyznáte. A tak jsem se rozhodla ukázat Vám, jak na to. Zároveň bych Vám ráda vysvětlila, proč jsem změnila typ komentářů. Denně mi chodilo i několik nepříjemných urážejících vzkazů, které mě trápily. Jakmile jsem nainstalovala disqus, zablokovala jsem jednoho člověka, který mě urážel a najednou se ukázalo, že všechny ty zlé vzkazy byly od něj, protože od té doby mi žádný zlý vzkaz od nikoho nepřišel. (Musím to zaťukat.) Takže už jen z toho důvodu jsem se rozhodla pro tyto komentáře.


Zároveň bych Vám chtěla ukázat, že napsat komentář není vůbec nic těžkého. Právě naopak. :)

1) Nejprve se Vám objeví tento obrázek


2) Jakmile začnete psát text, zobrazí se Vám možnost, jak se do komentářů přihlásit.
Buď můžete vybrat facebook účet, twitter, přihláset do disqus, přihlásit se přes svůj google účet (pod kterým se přihlašují všechny blogerky, protože když mají blogger, mají automaticky i google účet) a pokud se nechcete přihlásit, je možné podepsat se, jen k tomu musíte připsat svůj email a označit Napsat komentář jako host. Přidávání emailu je nastaveno právě z důvodu nepříjemných anonymů, abych je mohla snadněji zablokovat.




Komentáře mohou, ale také nemusí být moderované nebo moderované jen pro nové neověřené emaily. Další výhodou je, že můžete reagovat na jednotlivé komentáře, zároveň můžete vložit odkaz, který je ihned aktivní a také můžete vkládat i obrázky. :)
V poslední době mi přijde, že Disqus využívá snad každá druhá blogerka. V Česku je ho pomálu, ale v zahraničí ho objevíte téměř všude.
Pokud máte blog a chcete si tento typ komentářů také nainstalovat, podívejte se SEM. Věřím, že tomuhle typu komentářů přijdete na chuť. :)



Proč se ZAREGISTROVAT NA DISQUS? 
1. V každém komentáři bude, jako u blogger komentářů, vaše přezdívka s odkazem na váš blog.
2. U každého komentáře bude vaše fotografie.

JAK SE ZAREGISTROVAT V DISQUS?
Připravila jsem Vám postup krok za krokem, abyste se snadněji přihlásili. :)




Tak a teď už máte účet na disqus. Teď jej budete moct upravit - vepsat nějaké informace o sobě, plus odkaz na svou webovou stránku, abych vám mohla odpovědět na vašem blogu a vy se nemuseli vracet ke mně do komentářů.


Tak a máte hotovo. :-) Teď už můžete přispívat komentáře bez jakéhokoli problému.

REGISTRACE PŘES GOOGLE ÚČET

Klikněte na ikonku google. Poté vyskočí malé okýnko, do kterého napište své jméno nebo přezdívku, google email a heslo.
Pokud jste se už na Disqus zaregistrovali a chcete propojit disqus s tím google účtem, postupujte stejně, jen v druhém kroku klikněte na možnost "Máte již svůj účet?"
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Thu Huong Truongová22/9/13 18:15

    to je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Monika Indráková22/9/13 18:21

    Je to fajn systém, hlavně kvůli zpětné vazbě, která u normálních blogger komentářů není. Musím si ukládat články, které okomentuju, do záložek a za nějakou dobu se dívat, jestli mi autor odpověděl a to je dost otravné.

    OdpovědětVymazat
  3. SueAndColours22/9/13 19:21

    Tento spôsob sa mi páči a použijem ho aj na svojom blogu :) Ďakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Denisa Pelzerová22/9/13 19:25

    Ano, v tomhle s tebou souhlasím, Moni :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tess Šimaljak22/9/13 19:39

    dobrý spôsob, aj ja ho využijem! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda, že tento článek přišel vhod. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To mě těší! :) Moc se mi tento typ komentářů líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Zpočátku mi řada čtenářek psala, že se jim tento systém nelíbí. Tak jsem ráda, že s tím nemáš problém. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se to hrozně líbí ;) a děkuju moc za návod a tip , protože sem to hned využila u svého blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak proč ne? Nebude mi to vůbec vadit. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já zůstávám u stávajících komentářů, jsem na ně zvyklá a žádné ošklivé vzkazy mi nechodí (taky to musím zaťukat :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©