neděle

PRAGUE FASHION WEEKEND


Moc jsem se na Prague Fashion Weekend těšila. O to více jsem si vážila toho, že jsem měla možnost podívat se na přehlídky, aniž bych musela platit šílenou sumu za vstupenky. Ale při mé smůle se mi povedlo minulý týden na chatě nastydnout a z nachlazení byla rázem regulérní chřipka. A tak jsem si ten letošní Prague fashion weekend užila jak se patří, s nudlí u nosu. :)
A teď zase hurá do postele s horkým čajem, abych byla co nejdříve zdravá.

Máte nějaký ověřený tip, jak se rychle uzdravit?

Budu Vám za něj nesmírně vděčná. Nerada bych ten poslední týden prázdnin strávila v posteli. 
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Chudáku:) Ať se co nejrychleji uzdravíš!

    Zvu tě k nám na giveaway http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite se poradne zacumlej,vem si plysaka sebou do postele a uvar si zazvorovy caj. Maminka mi ho dela (sice mne nechutna),ale je pravda,ze je to nejrychlejsi uzdravovac. Myslim na tebe a tesim se na vyhlaseni souteze. Bara

    OdpovědětVymazat
  3. Nico Chico22/9/13 08:42

    Sama bych nějaký zázrak potrřebovala! Jsem už týden nemocná a je to pořád stejný :( Brzy se nám uzdrav a článek je skvělý! Taky se snad někdy podívám na modní přehlídku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi zázvor nechutná. :D Ale asi mi nezbude nic jiného.

    OdpovědětVymazat
  5. Terry Š.22/9/13 12:41

    popíjím zázvorový čaj,černý čaj s citonem a medem,heřmánkový čaj,případě nějakáho pálení,škrábání v krku kloktám odvar ze šalvěje,hodněj ím ovoce,zeleninu a nabalená abych se vypotila

    OdpovědětVymazat
  6. Postel a horký čaj je nejlepší způsob jak se uzdravit ;)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Michaela Synkova22/9/13 19:27

    tak to ti závidím, že jsi měla akreditaci... můžu se jen zeptat, jak jsi ji získala? jinak na uzdravení určitě čaj s medem, citronem, jak už ti tu pár lidí psalo

    Anything Else blog

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Kuřecí vývar ne-e, ale ten zázvorový čaj už piju ve velkém. :) Děkuji za radu.

    OdpovědětVymazat
  9. Stačí napsat a požádat a podle návštěvnosti a počtu čtenářů poté vybírou blogerky, které mají šanci se na PFW podívat. Škoda jen, že jsem nemocná. Loňský rok jsem byla na PFW všechny dny. Teď jsem viděla strašně málo.

    OdpovědětVymazat
  10. Na tu postel stále zapomínám. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Držím palce, aby ses podívala. :) Zrovna první den jsem dávala odkaz na blog alespoň na online přehlídku. Sice to nepojme tu atmosféru, která je naživo, ale i tak to nemělo chybu, protože loňský rok (pokud se nepletu) nic takového nebylo.

    OdpovědětVymazat
  12. Pokud patříš mezi lidi, kterým čaj s citrónem a medem nepomáhá, tak doporučuji Preventan akut nebo Preventan quattro. Nejen že zabírá na bolest v krku, ale zároveň nakopne imunitu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©