pondělí

ŘÍKEJME TOMU NOVÝ DOMOV


Dnes mám tady pro Vás první fotky po nastěhování do nového bytu. (Více jsem jich ani nepořídila :D) Ještě mám před sebou spoustu práce.  Úklid, otrhávání tapet a malování nábytku. A hlavně to nejdůležitější... a to samotné zútulnění pokoje, které nebude vůbec jednoduché.
Ráda bych si konečně vypěstovala na okně bylinky. Razím heslo, že když už mít kytky v pokoji, tak jedině ty k užitku. :D Ale už teď se bojím, že budu mít na okně tak květináč s hlínou a po bylinkách ani stopa. :D
Kdybyste snad měly zkušenosti s pěstováním bylinek doma, budu Vám ráda za každou radu. :)


Pokaždé když navštívím babičku, snaží se mi vnutit nějaké oblečení ze secondhandu, který vede její kamarádka. Ani si nedovedete představit, jak šíleně to vypadá. Mám pocit, že jí kamarádka dá oblečení zdarma, které nikdo nekupuje. :D Nebo mi také ráda dává různé hadříky a krajky, které už jsou zažloutlé. :D Tentokrát jsem konečně dostala něco, co využiju. Stojánek tedy nebude sloužit k vystavování ovoce, jak si babička přála, ale kosmetiky.


A nakonec mám tady něco nového, co mi přišlo v pátek z Urbanluxu.
Croscsky jsem zatím považovala jen za gumové boty. Jakmile jsem objevila v podzimní kolekci tenisky, musela jsem je mít. A bobble lahví podle mě není nikdy dost. Obzvlášť když Vám je maminka strká do myčky jak na běžícím páse, takže vytáhnete namísto lahve taveňák. A když už jsem vybírala novou lahev, vybrala jsem tu s gumovým víčkem, protože se mi už dvakrát povedlo rozbít plastové víčko. :D 
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Lena Čerge23/9/13 09:38

    Jááj to chápu, já bych se už nechtěla stěhovat ani za nic, maximálně opravdu vlastního bytu !

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsme dvě. :) Doufám, že tady vydržím alespoň rok. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ruby (Crystal-People)23/9/13 10:01

    Milujem čítať tvoje posty ♥ S bylinkami by som skončila asi rovnako, len kvetináč plný hliny :D BB mám už tretiu (jednu od teba :D) a neviem ich prestať používať. Teším sa na fotky bytu, keď už budete mať všetko hotové ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Janča Bohatá23/9/13 10:06

    vypadá to hezky....působí to na mě celkem útulně už teď...máš dobré, že máš pokojík jen pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
  5. danielle m.23/9/13 10:09

    Ten pokoj vypadá skvěle!! ^^

    OdpovědětVymazat
  6. mame stejny koberec, pokud je ten tvuj z ikey :) pokoj je super ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Lena Čerge23/9/13 11:11

    Budu držet pěsti ! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky nesutále vylepšuju a zútulnuju, to bude ještě trvat, než tomu opravdu začnu říkat domov :D Tyjo, strčit Bobble do myčky, au au, nechtěla bych! A já pěstuju na okně bazalku, chudák vždycky přes víkend zvadne, ale v neděli ji zas zaliju a žije dál, takže cajk, bazalka je nenáročná :D

    OdpovědětVymazat
  9. :D Koupila jsem si ho podruhé a bílý už nikdy více, protože ač se snažím sebevíc, nejde vyprat. :D Takže příště sáhnu rovnou po černém.

    OdpovědětVymazat
  10. A to máš tu klasickou ze supermarketu? Protože ta mi vydrží jen měsíc. :(

    OdpovědětVymazat
  11. :D Leni, budu to potřebovat. Ale tedy tohle je přímo byt hrůzy. Na jednu stranu bych se hned odstěhovala, na druhou se bojím, že může být ještě hůř. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem samotář, takže bych s někým v pokoji nevydržela. Stačí mi už jen to, že mi do něj stále lezou spolubydlící, protože něco potřebují. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Lena Čerge23/9/13 11:34

    To fakt v Praze není slušný bydlení? :-O Jááááj tak leda si počkat do konce semetru jestli se něco neuvolní nebo tak, to ti teda nezávidím :(.

    OdpovědětVymazat
  14. Pokud nechci platit více jak šest tisíc za pokojíček, tak slušné bydlení jen tak nenajdu. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hedvika Růžičková23/9/13 11:45

    Určitě si zkus koupit bylinky ze supermarketu. Já s přítelem jsme si v lednu koupili na kolej bazalku a pažitku a vydržely nám až do půlky června. Pažitka teda nebyla nic moc, ale ta bazalka! Ahhh... Než by ti vyrašily vlastní bylinky, to si radši kup rostlinku, za těch 20-30 Kč se to určitě vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  16. Tvůj pokoj vypadá útulně :) Myslím, že už moc vylepšování nepotřebuje :) Co se týče pěstování veškeré flory, tak to je u mě v pokoji nemožné, protože jediné místo, kde je světlo, a kde by se kytičkám mohlo dařit, je na okenním parapetu, jenže máme nějaký špatný okna (ačkoliv nový, plastový), od kterých táhne, takže jim to nedělá moc dobře, a růžičky, který jsem dostala k narozeninám v květináči, mi vydržely asi 14 dní a skončily v koši :D Stojánek na ovoce využíváš opravdu dobrám způsobem :D upřímně bych ho využila úplně stejně, nebo případně na šperky :) Zkušenost s Bobble lahvemi bohužel nemám, takže nevím, jak moc je pro ně myčka dobrá/špatná, ale hádám, že budou z plastu, takže to asi nebude to pravé ořechové :D A co se týče bot značky crocs.. Pravé crocsky jsem nikdyneměla, maximálně tak nějaké napodobeniny, ale tyhle tenisky (jak bych řekla já - botasky) vypadají moc hezky a nositelně, takže snad dobře poslouží :) Oblečení ze secondhandu (pokud by to byl nějaký ehm, nevím, jak to říct, ale těm hezky zařízeným se nebráním :)) bych rozhodně v takovém stavu nebrala :D
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  17. Secondahandy jako takové neodsuzuji, sama v nich čas od času nakupuji, ale to, co mi vždy přinese babička, opravdu stojí za to. :D Měla bych Ti někdy něco vyfotit.
    Tady v bytě máme okna dřevěná, takže to pěstování taky nebude žádná sláva. Ale třeba mi bude štěstí přát a z pokoje bude rázem bylinková "zahrada". :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mně doma vydrží vždy krátce, ale zase za tu cenu na těch pár týdnů (měsíců), no nekup to. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji, ale zatím mám pocit, že to vypadá hrozně. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Denisa Pelzerová23/9/13 13:52

    Ahojky :) Tvůj pokoj vypadá krásně už teď a až to doladíš barvičkama, tak to bude žůžo! Chtěla bych se tě zeptat, ten "pojízdný věšák" na oblečení máš z Ikei? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ano, je to ikeácký stojan. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nico Chico23/9/13 16:17

    super super super! miluju zařizování a renovování mýho pokoje :D a ty ho máš krásný!

    OdpovědětVymazat
  23. Tereza Nováková23/9/13 16:28

    zatím to vypadá parádně, doufám, že časem zveřejníš další fotky :))

    OdpovědětVymazat
  24. Tess Šimaljak23/9/13 16:46

    Krásny Bytík! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Chci vidět víc :D

    OdpovědětVymazat
  26. Neboj, dočkáš se. Ale nejprve to budu muset trochu doladit a hlavně si uklidit. :D Jsem totiž strašný bordelář. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě uveřejním. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Plánujem si kúpiť tú bobble fĺašu. A aj tie tenisky crocs sú milé :))

    OdpovědětVymazat
  29. Janča Bohatá23/9/13 22:48

    ou...teď platíš 6000?? to je opravdu dost...

    OdpovědětVymazat
  30. Ty boty jsou prostě úžasný, taky by se mi líbily :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ahoj:) já jsem si koupila bylinky v Albertu:) na netu jsem si později přečetla, že vydrží max měsíc, ale mám je už alespoň 3 měsíce bez nějaké péče (jen zalévám). Mátě a pažitce ani nevadí když občas zapomenu, jen bazalka potřebuje každý den kapku vody:) držím palce i tvé okenní parádě:))

    OdpovědětVymazat
  32. Jo, z Albertu, zatím ji mám cca měsíc, předtím, co jsem takhle měla bazalku ze supermarketu, tak mi vydržela nějak 4 nebo 5 měsíců :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©