úterý

Rimmel strašidlo



Vypadá to, že tu bude co nevidět Halloween, protože si už zase hraju před zrcadlem s malovátky jako malé dítě a pokouším se vytvořit si na obličeji co nejšílenější obličeje. :D
Věřte nebo ne, úmyslem nebylo Vás vystrašit a odehnat Vás... Dnes bych Vám chtěla představit novou řasenku a stíny od Rimmelu, které jsem měla možnost testovat. A při té příležitosti jsem se pokusila vytvořit trochu šílenější makeup. :D




1) ŘASENKA Eyes Retro Glam
Slibuje neuvěřitelný objem a skandální vějíř řas. Vždy mě popisy řasenek uvedou v omyl a já čekám kdovíco. A nakonec přijde zklamání.
Abych s touto řasenkou dosáhla objemu, musela jsem vrstvit, vrstvit a vrstvit. Takže ráno v koupelně strávíte o několik minut déle než jste zvyklé a už přicházíte o snídani. :D
Nechci tvrdit, že je tahle řasenka špatná, to vůbec ne. S kartáčkem se mi snadno pracovalo, řasy mi neslepila, obarvila je jako každá jiná, dodala i trochu objemu a vydržela i celý den bez jakéhokoli drolení a opadávání. Ale nějak jsem jí nepřišla na chuť. Jednoduše na mé objemové oblíbenkyně stále nemá. Když už používám objemovou řasenku, bývám nalíčena natotata.
Ale je tady jedno pro mě veliké plus a tím je cena této řasenky (okolo 180 korun), která hravě ty mé drahé oblíbenkyně nakope do pozadí.
Sečteno podtrženo, tahle novinka má u mě sedm bodů z deseti možných.






2) STÍNY Shadow Paint
K testování mi dorazily stíny ve stříbrné barvě (Mercury Silver 011). Není to zrovna odstín podle mého gusta, takže nepředpokládám, že bych jej kdy nosila. I když na Halloween nebudou k zahození. :D Proto ono šílené líčení a výraz blba.
Aplikace stínů byla pro mě hračkou. Štěteček je tenký, takže se mi s ním velice dobře pracovalo.
Stíny mají vážně dokonale sytou barvu. Dají se nanést jak jemně, tak sytě. Záleží jen na Vás, zda je budete chtít vrstvit.
Hodně jsem se bála schnutí, zalézání do rýh, slévání a obtiskování. Ale to bylo opravdu zbytečné. Tyhle krémové stíny rychle uschnout, řekla bych že až zatuhnou, takže celý den vydrží na svém místě bez jakéhokoli slévání.
Stíny jsou k dostání v šesti odstínech za 120 korun.
Těmto stříbrňákům dávám celou možnou desítku. :)




Už jste tyhle novinky od Rimmel vyzkoušely?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Ta druhá fotka je vážně vtipná :) Jinak jsme se shodly a já psala o tom samém. Akorát mám zlaté stíny, za což jsem ráda, protože nevím, co bych se stříbrnou dělala :) A musím říct, že se naše hodnocení dost shoduje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam doma Shadow Paint vo farbe Rich Russet - podla mna jediny odtien na denne nosenie a uplne ho zboznujem. Za par sekund zaschne a potom sa uz nepohne a mozes robit hocico. Jedina skoda, ze je tak malo odtienov.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  3. Angela Donava24/9/13 10:22

    Mmm! Hi so lovely your make-up!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem neměla možnost novinky vyzkoušet, ale stíny vypadají velice dobře, mně se stříbrná naopak zamlouvá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. :D Za chvíli se nám sjednotí i cyklus, Rendy. (Blbý vtip)
    :) Jdu se hned kouknout.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si myslím, že to je škoda, protože stíny to jsou podle mě vážně perfektní.
    A Rich Russet je opravdu nádherný odstín! :)

    OdpovědětVymazat
  7. :-) Thank you so much! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se v ní zrovna moc necítím, přece jen nejsem zimní typ, kterému sluší.

    OdpovědětVymazat
  9. Paci sa mi tvoje licenie... je take vesmirne :D aj ja som nedavno robila recenziu na maskaru.. mne jedine, co mi nevyhovovalo bolo, ze mi zlepovala trochu riasy.. Clanok TU... mas krasny odtien kremovych tienov..ja mam bronzovu farbu..inak tienom nemam, co vytknut. Recenzia TU

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, aky mas blog? Rada by som videla ten zlaty odtien v akcii :)

    OdpovědětVymazat
  11. ordinarylife-my.blogspot.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za odkazy. Jdu si tvůj názor přečíst.
    Co se slepování týče, tak jsem měla už řadu horších řasenek (to bylo slepováníčko), takže tady mi to ani nepřišlo. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dakujem Ceady! Skoda, ze ho Rendy neukazala na oku, ale vyzera pouzitelne. Skusim spravit blogpost aj ja o tom Rich Russet a ako ho aplikujem, lebo uz som vychytala muchy a vyzera prirodzene. :)

    OdpovědětVymazat
  14. :-) Sue, tak mi pak pošli odkaz! Moc ráda se podívám.

    OdpovědětVymazat
  15. :))) Nikdy nevíš, příroda je mocná :) Ale jak tak koukám, tam Rimmelu je dneska vícero a vypadá to, že jsme se předem domluvily :)

    OdpovědětVymazat
  16. Evča Dubová24/9/13 15:08

    Tyto výrobky jsem nezkoušela, ale k jednu Rimmel řasenku doma ještě mám a... nic moc ;)
    Nápadité!! :D
    :))

    OdpovědětVymazat
  17. Zaujímavé líčenie :-) o riasenke som aj ja napísala na mojom blogu tu: http://mycosmetictests.blogspot.sk/2013/08/scandaleyes-retro-glam.html

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju Halloween, nemůžu se ho dočkat! :) A jinak, skvělý makeup :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Taky poctivě testuju, taky mám stříbrný odstín, ale 002 slate grey, trochu tmavší než ten tvůj. Názory máme podobné :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©