pátek

Romantika v přírodě


Včerejšek se nesl v duchu houbaření. :) Nejsem zrovna tak vášnivým houbařem jako můj přítel, protože se mi houby zásadně schovávají. Ale zato miluji přírodu. A ještě více si ji užívám, jsem-li s někým, koho miluji. :)
Bonusem po celodenním houbaření jsou nakonec topinky s houbovou směsí. Ale ty už jsem nestihla vyfotit, protože jsem se na ně ihned vrhla. :D 



A co vy? Máte rádi houbaření?
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Daysy Addams13/9/13 17:40

    Teda, ta houbová směs by mě zajímala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D haha, to ani nestojí za recept, jak je to přímo primitivní. Houby si nakrájíš, necháš je dusit, osolíš je, zakápneš trochu sojovkou, trošičku pepře a kmínu... A pak už jen dát na topinky z topinkovače (hlavně ne s topinkami dělanými na oleji na pánvi, bylo by ti stoprocentně zle.) :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám houbaření hrozně ráda, ale bohužel jsme se letos do lesa ještě nedostali :/

    OdpovědětVymazat
  4. houbaření mám kupodivu ráda, ale houby nesnášim :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je zajímavé, že vždy ti, kteří houby nemusí, houbaření milují a mají v košíku nejvíce hub.

    OdpovědětVymazat
  6. ja taktiez rada chodim na huby a takisto ich rada aj jem :) som rada, ze teraz trosku poprsi, pretoze potom bude v lese raj.. mam rada ich vonu a cely les potom vonia inak..tiez zboznujem prirodu a ten vzduch a atmosferu v nom..tam akoby sa cas zastavil a clovek nemusi rozmyslat nad nicim len rozjimat..nicim nie je ruseny.. mozno tak nejakym lesnym zvieratkom :)

    OdpovědětVymazat
  7. Houbaření mám ráda, ale často si kontroluji hlavu jestli v nich nemám pavouka. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ema Štefániková14/9/13 19:10

    Ja radšj tie huby jem :3. Tiež to mám ako ty, akoby som sa s nimi dohodla že sa hráme na schováváčku. Ale musím ich pochváliť, že im to ide vážne dobre :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já občas chodila na houby s taťkou, ale mám to jako ty, taky se mi houby schovávají :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz


    -mini giveaway u mě na blogu

    OdpovědětVymazat
  10. Karolína B.17/9/13 21:43

    houbaření miluju, z každé houby mám obrovskou radost :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©