sobota

Rozbaluji zářijový Ladybox



Včera jsem si řekla jsem si, že se musím odreagovat a přestat brečet. A tak jsem si dala za úkol představit Vám nové vydání Ladyboxu.
Nesmírně Vám děkuji za moc milé vzkazy ke včerejšímu článku. Jste neuvěřitelnou podporou a věřte, že jste mi opravdu pomohly. Abych se zaměstnala a neměla stále potřebu vzpomínat a utápět se v slzách, vrhla jsem se na kosmetiku. A tak jsem při té příležitosti celý den testovala Ladybox, abych Vám dnes mohla napsat své první zkušenosti s produkty, které byly uvnitř. 



Musím uznat, že tohle je asi nejhezčí balení Ladyboxu, jaké tu bylo. Růžovou totiž v oblibě nemám, naopak dávám přednost tmavým barvám, takže mě tahle krabička potěšila. Ale důležitý není obal, ale přece to, co je uvnitř. A co se uvnitř skrývalo a jaké byly moje první reakce?
První, co upoutalo moji pozornost při otevření krabičky, byla pasta na zuby se svým zářivým červeným obalem. Některé z Vás asi budou naříkat, proč zase pasta... Za to já jsem za ni vážně ráda, protože jsem právě na tuhle měla delší dobu zálusk.  Navíc mě v neděli čeká cesta do Prahy do nového bytu a za žádnou cenu se nemůžu dokopat z domu, abych si šla mezi lidi, natož abych si šla koupit základní věci. Takže mi vážně přišla vhod. Navíc pro rýpavé, jedná se pouze o bonus.

Druhý reakce byla wow, černé hoblinky a mezi nimi samé zajímavé produkty. Ihned jsem měla chuť je jít vyzkoušet.

Třetí reakce poté byla jen WTF? Nemám ráda anglické zkratky. Ale tak nějak se mi ke kokosovému máslu od Palmeru hodí, protože už jsem ho v Ladyboxu měla. Přitom jsem si myslela, že krabičky krásy jsou od toho, aby měly zákaznice možnost zkoušet nové a nové produkty... Takže nejsem zrovna nadšená, když v něm něco vidím opětovně. To asi pochopíte.




1) Micelární voda od Dermacolu Perfect Cleanser 2in1
- Obal podle mě není ani trochu lákavý.
- Obsahuje výtažek z okurky a mořské řasy
- Při prvním očichání se mi vůně zamlouvala, ale jakmile jsem se odlíčila, tak mi silná parfemace začala trochu vadit.
- Po odlíčení dojde k mírné lepivosti, která není tak hrozná jako u jiných micelárek, které jsem vyzkoušela. Takže bych ji označila za takový průměr.
- Co se odlíčení týče, nebylo vůbec špatné.
CENA: 99 korun

2) Palmer´s CBF Lotion
-Tohle tělové máslo se v Ladyboxu objevila už podruhé.
- Já jsem mu osobně na chuť už poprvé nepřišla. Ale maminka jej využila a tohle taky využije.
- Díky své parfemaci mi přijde jako ideální hydratační mléko do podzimních chladných dnů
CENA u plného balení (250 ml, zatímco tohle je cestovní 50ml): 145 korun

3) MUA FashionistA Flawless Primer
- Doposud jsem měla zkušenosti jen s krémovými bázemi, takže když jsem otevřela lahvičku, překvapilo mě, že se jedná o lehounký gel.
- Zkoušela jsem na něj nanést klasický tekutý makeup, ale hodnocení Vám povím až po delším testování.
CENA: 399 korun

4) Colgate Max White One Luminous
- Zuby mám stále žluté, ač používám jednu bělící pastu za druhou. Tak uvidíme, zdali zase reklama nelže.
CENA: 85 korun




5) MUA Kiss Proof  Lip Stain
- Doposud jsem neměla zkušenost s fixy na rty, takže jsem se moc těšila, až jej nanesu na rty.
- Kdysi mi Beata doporučovala svou nejoblíbenější rtěnku, kterou byla právě rtěnka ve fixu od Rimmel Max Factor, pokud se dobře pamatuji. V té době byl první hit s Chubby Sticky, takže jsem pořízení fixu na rty odložila (na potom) a nechala se unášet dokonale hydratovanými rty.
- Hrotem se barva moc dobře nenanáší
- Dá se nanést jak jemný odstín, tak naopak sytý. Stačí jen přetírat a přetírat.
- Rty jsou poté jak od sirupu
- Nevýhodu vidím v tom, že vidím na rtech rýhy a jakoby se rtěnka slévala.
- Ale musím uznat, že drží a drží.. Ještě ráno jsem měla růžovou pusu.
CENA: 129 korun

6) MUA Gel Liner Underground 
- Tyhle linky mají rafinované balení (viz fotografie níže), díky kterému štěteček k linkám jen tak neztratíte. Chvilku mi trvalo, než jsem přišla na to, kde se schovává. (PO KAŽDÉM POUŽITÍ štěteček PEČLIVĚ UMYJTE, aby Vám nezatuhnul.)
- Se štětečkem se pracuje hezky, ale nepočítejte s tím, že byste jím nanášely tenké linky
- Barva klouže po víčku velice hezky, takže jste nalíčené natotata
- Gel do pár vteřin zaschne a vytvoří matný vzhled
- Tohle jsou mé první gelovky, které se mi neobtiskly, ty od Lorealu a Maybelline jim nesehají ani po kotníky
CENA: 129 korun

7) MUA Trio Eyeshadow Innocence
- krásná paletka, která obshuje tři třpytivé stíny
- Barva stínů mi sedí jako ulitá. V poslední době dávám přednost matnějším stínům. Ale na večer proč ne?
- Stíny mají opravdu skvělou pigmentaci, stačilo jen jednou přetřít a už jsem měla na prstech syté barvy.
- Tyhle stíny jsou naprosto úžasné a za tu cenu je ráda všem doporučím! Takže hurá na ně. :)
CENA: 109 korun




Tohle balení Ladyboxu mě vážně potěšilo i s výhradou onoho zmiňovaného másla. Kdybych měla tým Ladyboxu ohodnotit, dám mu za září devět bodů z deseti možných.


Snad jsem zvládla recenzi sepsat podle vašich představit a teď jdu zase zalézt do postele. Přeji Vám hezký den.
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Ceady, ta moje byla z Max Factor :)) Jdi do ní, kašli na Chubby :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D Tak jsem to přece jen popletla. To jsem celá já. Asi už si ji konečně pořídím.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty stíny si umím dooost dobře představit i na svém ksichtíku... :-) A kdykoli vidím výrazné barvičky na rtech, tak si jen povzdechnu, že jsem srabík a zatím jsem se neodhodlala :-D
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se prosím zeptat, jaký odstín je ten Lip Stain? :) Používám taky ten od Max Factor, tak že bych zkusila změnu :) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  5. Napíšeš mi prosím, jak jsi s ním spokojená ve srovnání s Max Factorem, prosím?
    Mám odstín Fruitilicious. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám pořád žluté zuby i když zkouším pořád různé pasty. Tak pak dej vědět jak se ti osvědčila tahle ;)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za odpověď, zatím ten od MUA právě nemám, chtěla bych ho zkusit jako změnu, jen jsem si nebyla jistá odstínem, ten od Max Factoru je super, vydrží, působí přirozeně, ani nepoznám, že na puse něco mám, taková oddechovka od rtěnek, vydrží docela obstojně i přes jídlo (mám odstín 4), kupuju přes ebay za cca 220,- ale od Max Factoru, co se výdrže týče doporučuji Lipfinity Color&Gloss, lepší jsem ještě nenašla, ráno v 8 nanesu a ve 4 hodiny odpoledne po neustálém pití a jídle stále na rtech :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.

    S láskou A

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ceady, můžu se zeptat jak jsi udělala že po najetí na ten obrázek se ti ukáží čísla? :) Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  10. Tady jsem Ti ho zkopírovala. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Leopardí Mládě7/10/13 18:18

    Já naopak rtěnkám ve fixu moc fandím :) Je pravda, že nijak nehydratují, ale odpadají s nimi starosti, abych se o něco neotiskla, nebo se mi nerozpila rudá všude kolem. Plus je vážně neslíbatelná. Většinou ji přetřu ještě bezbarvým balzámem a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©