středa

ŽLUTÝ dárek pro tři kreativce


Po dlouhatánské době mám pro Vás malý dárek, který Vás snad potěší. Jako vždy nebude pro všechny, ale pouze pro tři z Vás, které budete nejkreativnější. :)
Dárkem pro Vás bude nedávno recenzovaná novinka od Clinique, hydratační emulze, která se v Česku objeví už tento měsíc. :) Takže budete mezi prvními, které ji tady u nás vyzkouší. :)

Pokud po novém DDML toužíte...
1.  Napište básničku, vyfoťte fotku (třeba i outfit) nebo nakreslete obrázek na téma ŽLUTÁ. Vím, že téma je obsáhlé, takže budete muset déle přemýšlet, jak jej zúžit. Ale myslím, že tak na druhou stranu máte spoustu prostoru. Navíc každá máte talent určitě na něco jiného, proto jsem zvolila jak básničku, fotku, tak kresbu. :)
2. Svá dílka nahrávejte buď rovnou do komentářů... Pokud byste snad měly problém, pošlete je na můj email theceady@seznam.cz
3. Budu ráda, když budete sledovat moje facebook stránky
4. Napište mi svůj email, abych Vás mohla v případě výhry kontaktovat.
5. Držte si palce.


15.9. se dozvíte, které tři z Vás mě zaujaly svými výtvory nejvíce. Nebudu vybírat z každé kategorie jednu výherkyni. Jednoduše zvolím tři dílka, která mi budou nejmilejší. :)
Moc Vám děkuji, že mě sledujete!
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Sunny ScprapWorld3/9/13 19:23

    oooh, to nemoze byt nahoda - tento vikend som vyrabala zlte prstienky a sponky pre druzicky mojej kamosky, ktora sa vydava tento mesiac :D

    tu su fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Eva Knopová4/9/13 09:27

    Jen taková čmáranice :) Za zkoušku nic nedám ;)
    eva.knopova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Držím si palečky :-D
    BB
    bibiw@seznam.cz
    FB nemám :-(

    Moje foto: Fotky jsou mojí letošní skříňky ve škole.Myslím si,že je to originál už o té barvě :-)

    Moc tě zdravím Ceady

    OdpovědětVymazat
  4. Žlutá nesluší mi vůbec,

    vypadám v ní jako blbec.

    Avšak na obloze jenom září,

    slunko ve mně mozek škvaří.

    Na obličeji neplechu mi dělá,

    po chvíli osypaná jsem celá.

    Ale to už teďka nevadí,

    emulze od Clinique si se vším poradí. :)


    janika.cz@seznam.cz
    Facebook sledujii :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já to tedy zkusím ^_^
    kaya.simickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. To je skvělý nápad :) Něco vymyslím :)

    OdpovědětVymazat
  7. gabusiek5/9/13 12:06

    I very like cosmetics Clinique ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Pineapple 935/9/13 19:57

    Žlutá zář je veliká,
    mé tváře se až dotýká.
    Slunce pálí, buňky suší,
    což mé tváři moc nesluší.
    Avšak přijde Clinique princ
    a ze sucha nezbude už nic.
    Hola hola buňka jásá,
    "To je, ale krása".


    :D
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. dandelijon7/9/13 13:01

    Legenda vraví... že uprostred žltého jačmenného poľa stála raz
    zázračná studňa. Z každej jej kvapôčky začali rásť nové jačmenné klasy, na
    ktoré zhora svietili tri slnečnicové svetielka. Cez deň svietili a v noci
    na jačmenné klasy spŕchli slnečnicový dážď. No ani jedno semiačko (jačmenné či slnečnicové)
    nikdy nevyšlo nazmar. Padali rovno do konvičky s vodou, kde sa spolu s ďalšími
    zázračnými prísadami miešali a miešali, až kým sa tá obyčajná voda jedného
    dňa nepremenila na hydratačný, dramaticky odlišný elixír...
    dandelijonblog@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  10. bibiw@seznam.cz
    BB


    bohužel nemám FB :(
    Moje fotky jsou má vlastní tvorba vlastně je to moje školní skříňka pro letošní rok.
    Dostali jsme žluťoučké a doufám, že mi přinesou radost jak ve škole tak i v této soutěži :-)


    Měj se hezky


    BB

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi ráda se zúčastním, posílám proto svůj výtvor :)
    Musím ale upozornit, že nejsem výtvarně nadaná, štetec a tempery jsem měla naposledy na ZŠ, což je už opravdu velmi dlouho :) Během kreslení jsem ale krásně relaxovala a zapojila jsem i svou fantazii a vymyslela dvě básničky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Eva Míčková Váňová8/9/13 21:26

    Takže u mě je jasná básnička (snad bude dostatečně žlutá):

    Žlutá
    Žlutá jako slunce zlaté,
    jako káče boubelaté.
    Žlutá jako slunečnice,
    jako z Číny pohlednice.
    Žlutá jako pampeliška,
    jako v lese houba liška.
    Žlutá jako banán zralý,
    jak řepkové pole v dáli.
    Jak DDML, tralalá!
    To bych ráda vyhrála.

    Sleduji, evamickova@seznam.cz a držím zuby nehty, protože ho chci opravdu moc vyzkoušet!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Žlutá, žlutší, nejžlutější, moje barva nejmilejší.

    Žlutý citron, auto, dres - to mně všechno patří dnes !

    I mé nehty žlutou barvou třpytí se a každému líbí se.

    Žlutý krém je výhra krásná, svítí jako hvězda jasná.

    V koupelně by místo dostal, Ryor a Biodermu na souboj vyzval !



    Ceady tím snad potěším, na Clinique se natěším ! :)))


    simonka258@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Michelle9/9/13 14:04

    Nezapojím se, ale přeju všem hodně štěstí ;)

    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Protože miluju ddml, určitě budu milovat i ddml+. A jak moc bych si výrobek přála vidíš na fotce. :)


    Mimochodem, strašně pěkně si soutěž uspořádala. Líbí se mi téma i design pokynů. Navíc ty možnosti ve psaní komentářů tu máš špičkový. (y)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Ceady,
    posílám svůj příspěvek do soutěže. Fotka je stará přibližně měsíc, kdy ještě bylo krásné letní počasí. K tomu jsem připojila krátkou rýmovačku, která mě napadla v souvislosti s mojí víkendovou příhodou na koupališti :). A ano, vím, že na fotce je čmelda, ale ten by se mi do básničky nehodil :).
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  17. Eva Richterová11/9/13 09:53

    ervulenka@seznam.cz

    http://ervulenka.rajce.idnes.cz/20.4.2009/#P4200027.JPG

    OdpovědětVymazat
  18. Žltá je pre mňa symbolom hrejivého slnka, ktoré dodáva energiu. Veľmi rada fotím portréty pri zapadajúcom slnku alebo v protisvetle. Je to farba vnútornej sily a radosti.

    mismartblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Súťažná obrázková báseň :-))))) simona.stanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. anet.123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. katka.sk@seznam.cz
    www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ceady došel ti můj návrh?
    BB

    OdpovědětVymazat
  23. Došel. :) Uveřejním nakonec až jen ty tři výherní díla. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Andrea.Zibarova@gmail.com
    Na facebooku tě sleduji už dávno. Mám ráda tvá videa a v poslední době recepty. :3

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Ceady, příjemná změna, když člověk musí udělat něco jinýho než dát like a napsat komentář aby vyhrál!:) Jenže...Minulý týden jsem měla státnice a v hlavě jen stavební zákon, na kreativitu nebyl čas, ale zase mě hodně lákalo zkusit něco od značky jako Clinique, takže jsem zneužila básnické střevo přítele, který pro mě napsal báseň do tvé soutěže. Hih, doufám, že to projde;) A tady jeho dílo:

    přemýšlím,
    zda je žlutá veselá,
    jsem citrónová šťáva,
    jsem sečtělá, však kyselá,
    jsem citrónová tráva

    přemýšlím,
    co žlutá pro mne znamená,
    jsem sluneční záře,
    jsem od sebe spálená,
    jsem opar ve vlastní páře

    přemýšlím,
    zda žlutě na jiné působím,
    jsem podrážděná vosa,
    ve druhém ročním období,
    šlápla jsem na sebe bosa

    přemýšlím,
    zda žlutej pes je hejma,
    jestli má armstrong vlka,
    z kola a se zádama křivejma,
    je hrdej na žlutý trika?

    přemýšlím,
    proč je žlutá ponorka
    proč jsou žlutý busy
    proč mám žlutýho kanárka
    a žlutý zuby koukající z pusy

    OdpovědětVymazat
  26. ještě můj mail: andrlova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ceady, dorazila má fotka? Vkládala jsem ji do komentářů, ale není vidět. Vím, že máš nastavené schvalování komentářů, ale posílala jsem ji už včera ráno, tak si říkám, jestli jsem něudělala něco špatně :).
    Gabča

    OdpovědětVymazat
  28. Hanča Zajda12/9/13 12:45

    Při čtení zadání "Žlutá" se mi vybavila díla Oliviera Mosseta, který vytvořil obrovská jednobarevná plátna. Takže jsem oprášila asi 10 let staré temperky a dala se do tvoby něčeho v podobném duchu. hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Fairychain12/9/13 15:50

    ŽLUTÁ


    Žlutá je má oblíbená,
    je to barva, která se usmívá.
    Jako slunce, které hřeje,
    nebo slunečnice, koukej, roste!


    Žlutý je i Pribináček, ten pramen z posázaví,
    nebo můj oblíbený hrneček z mládí.
    Žlutí jsou i známí Simpsonovi,
    taky ji žere Dan Nekonečný.


    Žlutou využívají i Zlaté stránky,
    taky dočasné dopravní značky!
    V Americe žluté školní autobusy jezdí,

    nám na semaforu žlutá svítí.


    A když má pleť potřebuje hydrataci,
    pomůžu jí žlutou Clinique péčí!
    Je dramaticky hydratační,
    suchou pleť ona léčí!

    OdpovědětVymazat
  30. Lenka Koláčková12/9/13 15:53

    Nevybírá si, kde vyroste, prostě se někde objeví. Přetlumočeno do kosmetického světa :) - moje pleť si nevybírá, kdy bude suchá nebo hydratovaná, prostě je někdy suchá a někdy zase fajn:)
    Lenka.Kolackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. ach jo, včera jsem sem tak pracně nahrála fotku, aby tu dneska nebyla, to je pech...

    OdpovědětVymazat
  32. Uveřejním až tři výherní komentáře. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Bezva. Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  34. Ceady, zajímavá soutěž. Po dlouhé době jsem se snažila v sobě probudit nějaké umělecké "střevo".

    Zde je moje dílko:

    Míchám u plátýnka nádherné barvy,
    budou teď sloužit pro moje malby.
    Jedna však chybí, kde asi dlí?
    Bez ní by byl obraz nekvalitní.
    Hledám a hledám, když v tom jí spatřím,
    na plátno ihned jí musím natřít.
    Vždyť její vzezření je neskonale pozitivní,
    v mé mysli vytvářit myšlenky inspirativní.
    V srdci zase pocit slaďounký jak med,
    či v obličeji hřejivý pohled.
    Kreslím jí stromy banánů plné,
    kyseloučké citrónky na stráni strmé.
    Královské slunečnice co na poli v řadách stojí,
    a v hlubokých úklonách se ke slunečnímu králi kloní.
    Či spanilé narcisy v jarním květu,
    s nimiž se cítím více k světu.
    Vždy když spatřím, cítím se mlád,
    kouzlený úsměv na rtech je pro ni kamarád.
    Na mnohé z lidí působí značně magicky,
    na žádnou z bytostí ne však tragicky.
    Není to jen barva, je to i styl.
    Žluťoučká dáma, kterou jsem své srdce vyplnil.
    Držím si palce :) ale i ostatním. Můj email: simona.hobzi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Skvela sutaz! Hydratacny zazrak od Clinic by som velmi velmi chcela a kedze som kreativna, vymodelovala som z Fima taketo zlutaky do usi :)

    Myslim, ze Fimo vsetci poznaju, ale ak nie, ide o modelovaciu pastu, ktora po zapeceni tuhne.


    Pekny den,


    Peacock and Pineapples

    OdpovědětVymazat
  36. Ceady, podle toho, co jsem četla v komentech zveřejníš asi jen výherní komentáře, ale ráda bych se zeptala jestli dorazila moje básnička?
    Děkuji a omluvám se za otravování.
    Síma

    OdpovědětVymazat
  37. Dorazila mi. :) Jen se neboj, komentáře mi přišly všechny, ten disqus v tomto ohledu neblbne. :) (Musím to jít zaťukat.)

    OdpovědětVymazat
  38. Když se na tu fotku podívám, v plamínku ohně vidím vášnivou kočku. Zajímalo by mně co v tom plamínku uvidíš ty :-)
    Tato novinka od Clinique mně velice láká, mít ji doma by byl pro mně splněný sen a aspoň bych ji mohla pak zrecenzovat na svůj blog a podělit se o své zkušenosti spojené s ním.
    Předem moc děkuju, a tajně doufám v to abych byla mezi top3.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©