úterý

Dárek pro chlupatou kamarádku


Moc se omlouvám za svou neaktivnost. Škola je přednější a odpočinek po šprtání taky. :) A pokud už se neučím, tak se dohaduji se spolubydlícím, který mi jen tak ukradne nůž a tvrdí, že je jeho a pomalu mě označuje za zlodějku. Jednoduše nepochopíte, co si někteří lidi dovolí. Nejprve se Vám hrabe v oblečení a půjčuje si ho na maškarní, potom Vám spí bez dovolení v posteli a udělá si z Vašeho pokoje "bejvák" a nakonec vám vezme nůž a jde oznámit ostatním spolubydlícím, že kdybych se na něj náhodou zeptala, tak je nůž jeho. Achjo. Nemám ráda bezpráví a takováhle "prkotina" mě dokáže vyvést z míry.
Pomalu se bojím s čím přijde příště. 


Budu to muset rozdýchat.
Ale abych si tu nesvěřovala jen s trápením a trochu Vás rozveselila, mám tu fotky mojí roztomilé, stále ufňukané a pořádně rozmazlené Terezky. O víkendu ode mě dostala krabici s hračkami a dobrůtkami. A jelikož je to koza mlsná, hračky jí vůbec nezajímaly a rovnou se vrhla na pamlsky, ze kterých byla opravdu nadšená. Krabici zvládla vyjíst během dvou dnů a poté konečně přišla řada na hračky. Fotky v akci bohužel nemám, protože je to hrozně třeštidlo, které se s hračkou nezastaví, takže všechny fotky v akci byly rozmazané.
Vánoce se blíží a pokud stále netušíte, co dát vašemu mazlíčku pod stromeček, zkuste jim objednat Box4pet. Uvidíte, že mu plnou krabicí dárků uděláte velikou radost. A zároveň Vám to ušetří cestu do zverimexu, kde byste zdlouhavě vybírali, co koupit.
Box byl původně vytvořen jen pro psy a kočky. Od aktuálního měsíce si přijdou na své i ti z Vás, kteří máte doma hlodavce. Takže vánoční box už může být i pro králíka, potkana, morče nebo křečka.
A pokud máte doma kočku i psa, tak Vám tým box4pet krabici namixuje, aby si společný dárek užili oba dva.


Přeji Vám hezký den. 
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. to je úplne úžasný darček pre psíka na Vianoce :-)

    thecityoffashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Michaela Pavlíková20/11/13 15:11

    Tohle je super dárek na Vánoce :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jurcikova1420/11/13 15:28

    Ceady!!! ta Tvoje kráska je tak nádherná a úžasná!!! Přeju vám moc hezkých společných chvilek!!

    OdpovědětVymazat
  4. Erik Vitáliš20/11/13 15:36

    super nápady :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tereza Gricová20/11/13 17:19

    Super, konečně jsem se dočkal boxu pro králíka, na to že to slibují už snad rok, jsou vážně rchlý...

    OdpovědětVymazat
  6. Tereza Gricová20/11/13 17:20

    Super, konečně jsem se dočkal boxu pro králíka, na to že to slibují už snad rok, jsou vážně rychlý...

    OdpovědětVymazat
  7. Ále, opravdu to slibují takovou dobu? To není možné.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, ale má se čile k světu - určitě je s Tebou spokojená. Tenhle balíček se snažím objednávat pravidelně, miluju ho já i Benjamin :) ale zrovna říjnová edice mi utekla. O to víc se těším na tu vánoční! www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GabrielaAneta Krejcarová21/11/13 07:24

    Jéé ta je kouzelná:))) ta musela být šťastná:D:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj! Moc se mi líbí tvůj blog. Soucítím s tebou co se týká tvého spolubydlícího. Moje dcera měla na koleji podobné problémy. Nejdřív se jí ztrácelo nádobí, pak jí kradli i jídlo(jednou i celou igelitku). Máš rozkošného pejska. Já mám malou rozjívenou jezevčici. Když se sejde celá naše rodina máme dohromady 8 hafanů. To je pak hodně veselo!

    OdpovědětVymazat
  11. http://lillianasworld.blogspot25/11/13 20:02

    No, ten spolubývajúci je dobrý trtko... Mala by si ho nejak vyšupnúť alebo sa o tom porozprávať s ostatnými. Ja by som mu to rozhodne netolerovala po tom všetkom, čo si písala.

    A pre mačičku si nekúpila nič? Nebude smutná? :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©