sobota

DIY: Adventní kalendář pro přítele


Včera jsem se pustila do vytváření adventního kalendáře pro Ondru (kdyby někdo netušil - pro přítele). Původním plánem bylo vytvořit origami krabičky, každou jinou. Ale protože jsem měla doma lepidlo na dvě věci, jediné, co jsem za tři hodiny zvládla udělat, byl totální nepořádek a v neposlední řadě zalepit si ruce. :D No ale asi nebyla chyba jen na straně lepidla. Velký podíl na tom měla má nešikovnost. Jsem absolutně nemožná. Ale co už. :D Každý máme talent na něco jiného. O origami už se raději už pokoušet nebudu.

Hlavně, že jsem měla záložní nápad. Tak tedy plán B - adventní kalendář, který by dokázal vyrobit i předškolák. Na facebooku jsem se hned pochlubila, jak dopadl první pokus. A moc hodná Blanička mě uklidnila a připomněla mi, že hlavní je, že je to dárek z lásky. A přesně toho jsem se držela. Takže zbylé dvě hodiny jsem děrovala tvrdý papír a "prošívala" jej provázkem a modlila se, aby to už tentokrát vyšlo.

Na obálky jsem použila jsem A4, kterou jsem si rozstřihla napůl. No a dovnitř jsem dala sladké tyčinky, které má Ondra rád. Samozřejmě jsem je dávala tak, aby nejedl tři dny po sobě banánky. :D
No a nakonec jsem udělala ty nejoriginálnější samolepky, které jsem vystřihla z lepících papírků. :)

Loňský rok jsem vytvářela adventní kalendář pro maminku. Pokud se chcete nechat inspirovat, podívat se můžete TADY.


A co vy? Kupujete svým milým adventní kalendář nebo jej vyrábíte?

SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Je to od Tebe moc hezký a taky bych klidně jeden brala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Daysy Addams30/11/13 10:12

    Teda, ty jsi šikovná, to je skvělé. :) Já teda adventní kalednář ani minulý rok neměla, ale musim si ho jít v neděli koupit. :D Ráda bych i vyráběla, ale bohužel při škole a práci na to absolutně nezbývá čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Michaela Pavlíková30/11/13 11:20

    Téééda, to je super mega dobrý nápad! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeeee, to je super, ale už to asi nestihnu, protože dneska jedeme pryč. Tak mám alespoň inspiraci pro příští rok. :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nikky Sorbone30/11/13 12:15

    To je úžasné a rozkošné ! To by mě snad ani ve snu nenapadlo :) ^.^

    OdpovědětVymazat
  6. to je roztomilé :) taky mě napadlo třeba místo sladkostí tam psát různé činnosti nebo věci, které má dotyčný rád :) např. uvařit něco dobré, pak třeba nějaký sport, který má rád..atd..

    OdpovědětVymazat
  7. chci tě mít za kamarádku, abys mi něco takového též vyrobila haha

    OdpovědětVymazat
  8. :D Např.
    1. Uvař si něco dobrého
    2. Běž si zaběhat :D
    To by přítele zrovna nenadchlo. :D S takovým nápadem by mě hnal.

    OdpovědětVymazat
  9. Ale napadlo.
    To jsem ráda, že se líbí. Teď aby ještě sklidil úspěch u přítele.

    OdpovědětVymazat
  10. :-) Adventní kalendář jsem roky dostávala až na Mikuláše, takže času dost. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Včerejší kreativní odpoledne způsobilo, že už dnes jsem v neuvěřitelném skluzu. :D

    OdpovědětVymazat
  12. :) Jé, tak to vypadá, že se mi přece jen plán bé povedl.

    OdpovědětVymazat
  13. Je to nádherné a super nápad! Aj ja som chcela vyrobiť adventný kalendár ale až dnes som si uvedomila, že už zajtra je december a že to nestíham :-).
    http://thecityoffashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Oliver Benek30/11/13 17:43

    moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  15. Oliver Benek30/11/13 17:50

    fashiondeviation.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tess Šimaljak30/11/13 18:25

    Ja som od niekoho vždy kalendár dostala, ale pokúsim sa ho doma vyrobiť! :) super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ále. Tak dej adventní kalendář až k Mikuláši. Od rodičů jsem adventní kalendář ani dřív nedostávala.

    OdpovědětVymazat
  18. :-) Tak ať se Ti povede (více než ten můj). :)

    OdpovědětVymazat
  19. Můj Ondra si právě povzdychl, že něco takového on nikdy nedostane :D Vážně moc povedené ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji. :) Doufám, že ten můj to ocení, až si dnes rozbalí první obálku. :)

    OdpovědětVymazat
  21. :D jako myslela jsem, že bych to dělala já, víš :D jako, že bych mu uvařila něco dobrého, šla s ním na sport, který má rád atd :D

    OdpovědětVymazat
  22. My se s přítelem vidíme jen o víkendu, takže bych měla co dělat, abych dohnala zbylé dny. :D
    Ale už vidím, jak by vymyslel aktivitu přes web kameru, kterou bych ho potěšila. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Gabrielle RoseBonniee5/12/13 18:07

    Pekné fotografie ♥ Krásny nápad !

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat
  24. Karolína B.30/12/13 15:29

    jsi neuvěřitelně kreativní! :) je to taková blbinka, ale dokážu si představit, že přítel by umřel blahem, kdybych mu takový adventní kalendář s čokoládkami uvnitř vyrobila :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©