pátek

Listopadový Ladybox


Před pár hodinami mi domů dorazilo listopadové vydání Ladyboxu. Jak jsem s ním byla spokojená a jak hodnotím výběr jednotlivých produktů?
Jak se říká sto lidí, sto chutí. Co nadchne jednoho, neosloví dalšího.

Jakmile jsem roztrhla vnější krabici, vykouklo na mě roztomilé víko s veverkou. Moc se mi líbila krémová/bílá barva v kombinaci s podzimního tóny barev. Ale jakmile jsem krabici vyndala a prohlédla si i její spodní část, působilo to na mě tak nějak jak krabice na boty. Nevím, jak na Vás, ale reakce mojí maminky byla stejná. Lepší dojem by udělala jednotná barva víka i spodní části krabice.

Poté přišlo na řadu odklopení víka. První dojem? No řeknu Vám, že jsem nejásala. Ihned jsem si všimla antiperspirantu od Lady Speed Stick a bylo po nadšení. Musím se přiznat, že jsem ten typ, co nejprve soudí knihu podle obalu. A v tomto případě se mi zalíbil pouze obal malého mýdýlka Kiss My Face.



Ale po prvním pocitu přijde další. Přečetla jsem si průvodní dopis a zjistila jsem, že přece jen balíček není tak špatný jak se v daný moment zdál.


1) Lambre Hydroaktivní krém na ruce
Krémů na ruce není nikdy dost. Alespoň tohoto pravidla se drží moje babička. Takže ke každým narozeninám, svátku nebo jmeninám, nějaký ten krém na ruce dostanu. Jednoduše krémem na ruce potěšíte vždycky.
Obal není příliš okouzlující, ale úplná tragédie to taky není. Ale, co si mě získalo byla jeho neskutečně líbivá vůně. Mám chuť napsat, až nadpozemská. 
Krém je hodně mastný, takže bude ideální na suché ruce a na zjemnění kůžičky okolo nehtů.
Slibuje zpevnit nehty. Což po prvním použití těžko posoudím. Tak uvidíme, jak si povede v dalších dnech / týdnech testování. :)

2) Himalaya Herbals Čistící peeling
Tak tahle značka má opravdu nevzhledný obal, který by mě v obchodě ke koupi produktu nepřilákal. Mám ráda buď minimalismus nebo vintage obaly ve stylu Crabtree&Evelyn. Ale tohle se mi do vkusu ani trochu netrefuje. 
V průvodním listu se dočtete, že tento exfoliační peeling obsahuje drť z meruňkových jader a nimbu, která je známa pro své antibakteriální účinky. Peeling je na pleti příjemný a po prvním použití jsem se neosypala. Tak uvidíme, jak bude účinný. :)
Vůni hodnotím neutrálně. Není to příliš líbivá, ale také to není nic odpudivého. :)


3) Lady Speeds Stick Gel Aloe
Nemám ráda gelové antiperspiranty. Lady Speeds Stick jsem měla naposledym když jsem chodila na základní školu - na prvním stupni. Tehdy to byl pro mě neuvěřitelný propadák. Takže jej věnuji někomu, kdo jej ocení.
 Kdyby se v balení objevil takový antiperspirant od Biodermy nebo od Vichy. To by byla jiná.

4) Mýdlo Kiss My Face
Tzv. Mystery produkt. Ladybox do krabičky přibalil navíc jeden z výrobků, který už byl obsažen v minulosti v některém z vydání.
Z Řecka jsme si s maminkou každoročně odvážely zásobu olivových mýdel. Naprosto je zbožňuji. Takže tento dárek navíc mě mile překvapil. :)

5) Vzoreček Streamcream
2ml na vyzkoušení jemného pleťového krému mi nestačí. Nejraději bych v Ladyboxu objevila plné balení nebo nějaký větší vzorek.
Zvláště mě pobavil průvodní dopis, kde píšou, že máte nejprve použít na pleť peeling a poté lehký krém. Jako kdyby v boxu bylo plné balení a ne tento mini vzoreček, který hned vypotřebujete.

6) MeMeMe tužka na oči
Kde jsou ty časy, kdy jsem si hrála na emo a nosila na dolním očním víčku černou tužku? Ještě, že už tohle období mám za sebou. :D Vypadala jsem jak blázen. Od té doby nenosím kajálové tužky, ale pouze tekuté linky a to na horní vičko.
Tužka kreslí na ruce dobře. Teď ještě jak dlouho vydrží na oku.

Jelikož si nechci tohle zmalované období připomínat, tužku věnuji mamince. :D

Shrnutí:
Za ty měsíce, co dostávám Ladybox, jsem už dostala pár krabiček, ze kterých jsem byla opravdu hodně nadšená. Také se během té doby objevila slabší vydání, ve kterých mě zaujal třeba jen jedna věc. V tomto případě mě tři ze šesti výrobků neoslovily. Ale o tom to je. Krabička je o překvapení a o tom, abychom vyzkoušely něco nového. A tak mám možnost vyzkoušet produkty, které bych si nekoupila kvůli pro mě "nehezkému" obalu.

A tak tomuto listopadovému vydání dávám pět bodů z deseti možných.


A jak se líbí listopadová edice Vám?
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. Mě tyhle boxy docela nudí. Každý měsíc se vyrojí desítky stejných článků. Kdyby ty boxy byly alespoň nějak našlapané, ale mně připadají takové obyčejné. Vlastně ani moc nechápu smysl toho platit si za vzorky, když v kterékoli parfumerii dostanu vzorek, o který stojím, zdarma...

    OdpovědětVymazat
  2. Michaela Pavlíková22/11/13 18:38

    Zaujala mě snad jen nejvíc ta krabička, ta se jim fakt povedlo :)) Ale to co je uvnitř je docela bída no, škoda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa páči tá krabička :-). Ale možno by som si tam našla pár produktov, ktoré by ma zaujali...

    thecityoffashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. tá krabička je teda zo všetkého najkrajšia, už len kôli nej by som box chcela :D obsah ale vážne nič moc...ale z vlastnej skúsenosti hodnotím veľmi dobre scrub od himalaya. Od tejto značky toho používam veľa (peeling, masku, čistiaci gel, krém na tvár, olej) a je najlepšia! na problematickú pleť mi zatiaľ nepomáhalo nič viac.

    OdpovědětVymazat
  5. malamacanda23/11/13 15:31

    Nejvíc se mi na něm líbí krabička s veverkou, jinak produkty taky na 1. pohled nezaujaly... Jinak musím pochválit nový design, nevím jestli ho už nějakou chvíli nemáš, ale já ho vidím poprvé a moc se mi líbí :)!

    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že tentokrát žádná velká pecka, ale potěšil mě krém na ruce, respektive jeho božská vůně a peeling od Himalayi, což je značka, kterou jsem objevila asi před čtvrt rokem a zamilovala jsem si ji :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/famous-beauties-jitka-valkova.html

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je hezké číst, že má někdo stejný názor. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krabička mě taky hodně nalákala. Právě díky lákavému obalu jsem se tolik těšila na obsah.

    OdpovědětVymazat
  9. Míšo, tak tak. Čekala jsem víc.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©