čtvrtek

První makeup bojující s červenáním


 Konečně se tady v Česku objevil makeup, který je mi přímo šitý na míru a který je tolik chválen v zahraničí. Makeup neobsahující olej, který si dokáže poradit s mými návaly horka, které se projevují červenáním pleti. Jak já tyhle stavy nenávidím. Tento makeup jsem za každou cenu chtěla vyzkoušet.  
Asi jsem se na něj až moc těšila. Protože jakmile jsem jej nanesla na hřbet ruky vedle mého nejoblíbenějšího makeupu, také od Clinique (Kdo by to byl řekl. Když ale Clinique má opravdu ty nejlepší makeupy, jaké jsem kdy vyzkoušela.), který byl taktéž v odstínu 01, barvy se lišily. "Ajéje." Problém byl na světě. Bylo mi jasné, že makeup není dostatečně světlý pro mou bledou pleť.
Málem mi ukápla slzička, protože makeup je opravdu dar z nebes pro nás, které trápí návaly horka, červenání a flekatění. Během prvních dnů jsem si jej na pleti opravdu zamilovala.


Makeup má střední krytí. Nanést stačí opravdu trochu a rázem začne působit. Vydrží na pleti celý den bez nutnosti přepudrování. 
Bála jsem se, aby během dne nevytvořil takový ten "cakey" vzhled. Ale nic takového se nekonalo. Jak už jsem napsala, s makeupem jsem byla opravdu moc spokojená, až na onen záhadný jedničkový odstín, který je na mou bělobu stále tmavší. 
Ovšem ve srovnání s nejsvětlejšími odstíny u jiných značek to zase až taková tragédie není. To se zase musí uznat. Ale i tak je to pro mě zklamání, protože jej mohu nanášet jen v minimálním množství, do ztracena. Slzička mi nakonec neukápla, protože i v tom malém množství dokázal pleť zklidnit a hojit. 

Pokud nad ním váháte, doporučuji si domů přinést vzorky z obchodu a vyzkoušet si makeup doma při slunečním světle. Nerada vybírám makeupy v obchodech před zrcadlem s umělým osvětlením. V M.A.C jsem tak mnohdy odešla s makeupy, které mi nakonec neseděly a to mě vizážistky na místě přesvědčovaly o tom, jak mi sedí odstín jako ulitý. :D Takže si bez ostychu požádejte o vzorečky. V Clinique Vás neukousnou a když už si nekoupíte makeup v prodejně, tak zkuste pátrat na internetu.



Pojďme si shrnout plusy a mínusy.
- Úzká škála odstínů. 
- Nejsvětlejší odstín není dostatečně světlý, jak bych potřebovala.
- Vyšší cena, konkrétně 820 korun
- Neprůhledný obal. Takže netušíte, kolik makeupu Vám ještě zbývá. U takového malého balení bych průhlednou lahvičku ocenila.


+ Dostojí toho, co slibuje. A o to přece jde.
+ Krycí schopnosti středně slušné.
+ Vydrží celý den.

Jak bojujete s červenáním pleti Vy?
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. kolik stojí, prosím?

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie Glam21/11/13 14:30

    Ahoj, nechceš se navzájem odebírat? :) www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo :-) no já mám strašné problémy s červenáním pokožky. Skočím si pro vzoreček.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už to konečně vím - 820 korun. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doporučuji. :) Hlavní je trefit odstín. Těch moc na výběr není. I když makeupy v drogérii mají o dost méně odstínů.

    OdpovědětVymazat
  6. Clinique má jednoduše nejlepší makeupy! :) Už se mi to mnohokrát potvrdilo.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ten pudr ráda, ale máš pravdu, že hodně práší. Ale když pod něj nanesu korektor z té řady a poté pudr, tak jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©