čtvrtek

Pudrové makeupy


"Makeup nebo jen pudr nebo makeup i pudr?" Tyhle otázky jsem si pokládala stále dokola, když mi bylo čtrnáct a začala jsem se pravidelně malovat. Nakonec jsem usoudila, že levný makeup akné zhorší, zato pudr pleť krásně zmatní, takže jsem používala jen pudr. Spoustu pudru. Takže jsem vypadala tak nějak pomoučněně, jako bych ráno upadla v kuchyni do mísy s moukou. V tom období řada mých kamarádek vypadala stejně moučně, takže jsem v tom naštěstí nebyla sama. 

A jak jsem na tom dnes?
Dnes buď používám makeup, případně bb krém, který přepudrovávám nebo používám pouze makeup v pudru. Jak si můžete všimnout, mám tu dva produkty. Ten první je Minerální pudrový makeup od Mary Kay. Mám ho něco před půl roku. Je to taková záchrana proti lesknutí a takový ten pudr, který dodělá dokonalý finish a makeup Vám tak zůstane po zbytek dne na svém místě. Pudr jsem si pořizovala ve chvíli, kdy jsem vypotřebovala svůj první pudrový makeup od Clinique. Říkala jsem si, že vyzkouším něco nového a budu moct srovnávat. Tento v názvu také obsahovat ono slovíčko makeup, a tak jsem si myslela, že bych jej mohla používat jen tak samotný, jak jsem bývala zvyklá u Clinique. První vyzkoušení mě ale hodně zklamalo. Postupně jsem si k němu vybudovala vztah a začala jej používat právě k fixaci a zmatnění už naneseného makeupu. A po tom půl roce ho mám vlastně ráda. 


A protože mi můj milovaný Clinique pudrový makeup (Almost Powder Makeuptak moc chyběl, už po třech týdnech strádání jsem si pořídila další balení. Je to opravdu můj nejoblíbenější makeup vůbec. Takže není divu, že jej používám v jednom kuse. Stačí nanést ráno krém a pleť jím přepudrovat. Nemusím mít strach, že bych vypadala jako "moučný červ", drobná zarudnutí jsou vyzmízíkovaná. Pokud mám nějaký ten svítivější pupínek na tváří, použiju nejprve korektor a poté klasicky přepudruji. A můžu jít mezi lidi bez strachu, že bych měla na pleti masku. Krytí je střední, takže se vyrovná kdejakému tekutému makeupu. Navíc má velkou výhodu oproti tekutým makeupům, které mohou vytvořit vzhled masky. Jak říkají kamarádky:"Je to neviditelný makeup." Před rokem a půl jsem Vám ho tady recenzovala. Takže pokud máte chuť podívat se na fotografie před a po nanesení a přečíst si trochu obsáhlejší recenzi, přečtete si tento článek.


P.S.: Ten Clinique pudr je v tuhé formě. Ale jakmile se dostanete na dno, kraje pudru se Vám takhle blbě rozpadnou a ono nabírání pudru už poté není nic moc. Zato když je v původní tuhé formě, nemá chybu. Jsem za ten rok a půl s tímto makeupem tak spokojená, že jej stále vychvaluje před všemi kamarádkami jak šílená. Je to můj Milášek. :D


Používáte pudrové makeupy?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Labradoora Iva28/11/13 08:24

    Sakriš, ten Clinique mě láká už od té první recenze...

    OdpovědětVymazat
  2. Hana Kanessa-Byotch Hamplová28/11/13 16:41

    almost powder makeup jsem si loni koupila právě díky tvojí recenzi a taky už nechci jinej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od té doby, co jsem si prodělala velký zánět na pleti a póry mě ucpávalo snad vše, jsem přešla na sypké minerální makepy (třeba Lily Lolo) a nemůžu si je vynachválit!!!



    mamou-stylove.cz

    OdpovědětVymazat
  4. zatím jsem nevyzkoušela, ale upřímně, ani mě to tolik neláká

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že jsem dobře poradila. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu za to stojí. Vyzkoušej si ho v prodejně. :) Je vážně bezvadný!

    OdpovědětVymazat
  7. měla jsem minerální pudr z avonu,ale bohužel byl i tak na mě tmavý,v é době měli jen 2 odstíny tmavý a světlý,takže skončil v kosmetické taštičce a doteď tam vlastně je,koliktě stáli ty minerální makeupy?Řekla bych že by se k mé pleti taky mohl hodit víc(mám mastnou pleť)mám totiž problém s makeupy,že po půl hodině nanesení se začnu lesknout a když se přepudruju,tak zachivlku zase,nevím co stím,teď jsme přestala brát antikoncepci a pleť mám jak ve 13 letech a je mi 23 no děs,vím že to je těma práškama,ale několik měsíců čekat než se mi ta hladina hormonů dá dopořádku,no děs,jsem jak puberťačka šílený no

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem si poslední dobou oblíbila minerální makeupy (myslím, že je docela dobrý Revlon Colorstay, zdá se mi lepší i než EDM) :) resp. jsou hodně užitečné na léto. Měla jsem v plánu koupit si ten od Mary Kay, protože jsem na něho četla samou chválu.. ale teď jsi mě zvyklala..co kdybych šla do Clinique :)

    OdpovědětVymazat
  9. :-) Děkuji za pozvání.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Clinique mám opravdu moc ráda. Jen to nepřechválit, ať si taky tak nadšená. :)
    Je vážně skvělý.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky teď vysazuji antikoncepci. Povím Ti, že jsi mě teď vyděsila. Asi si budu muset začít více hlídat co jím a začít jíst jen zdravě bez smažení, koření a sladkostí. :D To bude boj.
    Ten od Clinique je bezvadný. Odstín mi naprosto vyhovuje a to jsem bílá jako stěna. :) Na smíšenou pleť je ideální.

    OdpovědětVymazat
  12. no já jí musela vysadit,prootže mi celých 6 let nedělala dobře a to jsem jich zkusila dost,takže te´d hledám něco jiného.Jinak jsem věděla do čeho jdu,že se mi pleť hodně zhorší.Takže co jsem s eptal doktora,tak nějakej ten měsíc budu víctrpět na akné,obzvlášť když už tak mám mastnou pleť,ale zase se to dá dopořádku.Jinak nejím maso,takže nahrazuju bílkoviny luštěninami a tofu.Snažím se skoro nejíst nic smaženýho a sladkosti nejím,jediné co i občas dopřeju je kvalitní hořká čokoláda (většinou během menstruace) hodně piju (2,5 letru - nepiju kávu,nesladím čaje(bylinnkové,ovocné a zelné či bílé)) a snažím se pít hlavně víc čisté vody (bez šťáv či sirupů-protože je to samí éčko).
    Dík,já vím jsme stěny bílé obě :D tak až dodělám co mám rozdělaný tak zkusím ten od clinique,peněženka se asi pěkně prohne co :D ale co za kvalitu se musí platit :D
    Jedla si někdy čočkové karbanátky?Jsou strašně dobrý,dělám si je dost často(když jsme jedlamaso,tak jsem je nesnášela ,nějak mi nejeli,ale celkově vůbec nics masem).Kdyby si chtěla napíšu ti recept :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak co si ho přát k Vánocům? :)
    Já si dělám celkem často karbenátky z cirzny a hub. Mohla bych se po nich utlouct. :) Čočkové jsem ještě nedělala. Ale určitě bych do nich zase nacpala houby. :D Jak je děláš ty?



    Když jsem přišla za přítelem poprvé, že jsem se rozhodla vysadit antikoncepci, tak jeho první reakce byla, že se rozdejdeme a nechtěl o ničem diskutovat. Ale potom, co mu promluvila do duše jeho maminka, tak už mu to nepřišlo jako pomatené rozhodnutí dvacetileté holky. :D
    Mám ve svém okolo známé okolo třiceti, které díky antikoncepci nemohou otěhotněn a pak ženy okolo čtyřiceti, které mají rakovinu prsu.
    Teď si držet palce, abych nedejbože neotěhotněla. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Terry Š.1/12/13 19:16

    tak karbanátky z cizrny jsem ještě neměla,dělala jsem cizrnový rizito :)


    čočkové karbanátky :
    200g čočky,1menší cibule,2 stroužky česneku,1mrkev,1lžička majoránky,1/2 lžička mlet. kmínu,sůl,pepř,olej, 2 vejce,mouka,strouhanka či vločky
    Čočku přes noc necháš namočit ve vodě,scedí se,propláchne.Voda se zalije těsně nad čočkou a vaří se do úplného změknutí,pokud se čočka rozvaří nevadí to.Stejně se pak rozmixuje.Najemno se naseká cibule(předtím se orestuje)) a česnek,mrkev se nastrouhá do čočky.Přid áse koření a dochutí.Přid áse vejce,zahustí se moukou,vytvoříme karbanátky a obalíme ve strouhance či vločkách a mírně opékáme z obou stran. :)



    doufám že ti budou chutnat já je miluju :)


    Jo přítel taky nebyl nadšený,ale moje argumenty ho přesvědčily.Teď spíš najít nějaký jiný druh antikoncepce,který by se dal kombinovat s kondomama,protože jen kondomům fakt nevěřím.Takže si dáváme fakt pozor a takže snad mi gynekolog něco poradí no.
    No budeme si navzájem držet palce :) jako být matka ve 23 letech t ofakt ne,s přítelem jsme spolu skoro 7 let,ale nejsme na to připravený a nějak moc budoucnost neplánujem zatím.Jinak z prášků mě boleli prsa,po jiných zase břicho,po jiných mě začli bolet záda a hlava.Takže jsme na prášky rezignovala.Tak snad neotěhotníme no :D si připadá msama jako dítě :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak antikoncepce, jako antikoncepce, stále do to je nálož hormonů. Ale je pravda, že jeden německý gynekolog mamince radil antikoncepci, která není taková perda pro tělo, kdy bereš stále prášky a nemáš vůbec menstruaci. Tělo to snáší lépe, nežli to měsíční vysazování, takže riziko rakoviny je nižší. Ale v Česku jsem na žádnou takovou nenarazila.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©