pondělí

Recenze: Ryor novinky

Česká kosmetická značka Ryor představuje stále nové výrobky. Díky tomu, že s Ryorem spolupracuji, mám možnost jejich novinky zkoušet mezi prvními a záhy se tak s Vámi podělit o své zkušenosti.
Dnes mám tady dvě z nich. První je krém, který je určená pro mastnou a aknózní pleť, druhou je hydratační micelární voda. Na tuto novinku jsem se hodně těšila, protože se s micelárními vodami doslova roztrhl pytel a tak jsem zkoušení nových micelárních vod propadla stejně tak jako zkoušení bb krémů.



Ochranný krém na problematickou pleť
Musím se přiznat, že nejsem schopna napsat plnohodnotný článek o pleťovém krému. Jednoduše mi buď sedí a nebo jednoduše ne. Dekorativní kosmetika se přece jen recenzuje lépe. Snad Vám bude stačit stručná recenze. Případně se doptejte v komentářích. Ráda Vám odpovím.
Tento hydratační ochranný krém na problematickou pleť mě mile překvapil. Má lehkou krémovou texturu, která pleť nemastí. Rychle se do pokožky vsákne. Tvář je po chvilce zmatněná a jemná. Zároveň oceňuji, že nevysušuje a nevytváří šupinky.
Obsahuje jojobový olej a extrakty z mořských řas.
Pokud si nevíte rady, který krém používat v zimě a máte-li smíšenou a aknózní pleť, ráda Vám doporučím tento. Věřím, že nebudete zklamané.
CENA: 120 korun

Produkt má ode mě devět bodů z deseti možných.



Obzvláště na micelární vodu jsem se moc těšila. Obal je totožný s dvoufázovým odličovačem, jen nálepka je odlišná. Výběr potisku se mi líbil. Takže pro mě podstatnou část a to první dojem micelární voda splnila na jedničku.
Poté přišlo ono odličování. Pokud mě sledujete pravidelně, asi víte, že jsem vyzkoušela už mnoho micelárních vod. Takže se z mé strany nejedná o žádnou novinku. Pro ty z Vás, které na mém blogu nevisíte a nepamatujete si všechny micelárky, o kterých jsem tady psala, mám malou rekapitulaci -  Bioderma, La Roche-Posay, Vichy, Loreal Paris, Mixa a Lirene. Takže přece jen mám už s čím srovnávat.
Této micelární vodě jsem dost věřila. A možná v tom byla ta chyba? Myslela jsem si, že když jsem měla doposud s Ryorem samé pozitivní zkušenosti, nemůže přijít ta špatná.
První odlíčení mě přesvědčilo o tom, že si mě tahle micelární voda nezíská. Jak asi už víte a jak tu opakuje stále dokola, mám citlivější pleť a oči obzvláště. A tak přišlo to, čeho jsem se nejvíce bála. Odličování očí jsem nenesla dobře. Víčka mě štípala. Nemluvě o tom, že jsem nebyla schopna oči precizně odlíčit.
Tahle micelární voda je pro mě zklamáním.
A tak jsem se vrátila ke svému oblíbenému dvoufázovému odličovači, který se naopak Ryoru podle mě povedl.
CENA: 100 korun

Bohužel musím dát micelární vodě pouhé tři body z deseti možných. 
P.S.: Když srovnávám cenu ku kvalitě, tak asi tou nejlepší nebo řekněme mou nejoblíbenější je ta od Loreal Paris. A za ní je Bioderma a La Roche-Posay s Lirene. :)

SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Mne teda nedelal dobre na oci ani ten jejich dvoufazovy odlicovac.........

    OdpovědětVymazat
  2. ten krém vypadá úžasně, musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Každa jsme jiná. :) stále jsem zkoušela nové a nové odlicovace... Az jsem narazila na dvoufazovy od Ryoru, který si jako jediný hrave poradil s vodeodolnym makeupem. Nedam na něj dopustit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ryor ma ako znacka zatial vobec neslovila. Nic som z Ryoru nemala a nejak ma to ani nelaka. Aj ked ma trebars dobre recenzie, ide to mimo mna. Mas podobne znacky, ktore ta proste nelakaju bez predchadzajucej skusenosti?

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  5. To znám. Taky mám značky, které mě neupoutaly a neláká mě je zkusit.

    OdpovědětVymazat
  6. Ryor jsem dlouho přehlížela, ale nedávno jsem koupila několik jejich výrobků a jsem zatím spokojená. Koupila jsem si i ten zimní krém pro problematickou pleť, ale ten jsem ještě nezkoušela.. jsem zvědavá jak se snese mastná pleť a jobobový olej :)
    Tu micerálku jsem si taky chtěla koupit, ale po tvé recenzi nevím, nevím..nemám extra citlivou pleť a na oči většinou micerálku nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám od ryoru jeden oblíbený krém (s ceramidy) ,ale třeba ten dvoufázový odličovač mi moc nevyhoval.

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. krém mě zaujal

    OdpovědětVymazat
  9. U ryoru se mi líbí jejich přírodní balení a samy o sobě výrobky jsou levné a kvalitní. Jsem ráda, že je to Česká značka. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak. Přestože jsou produktů levné, jsou opravdu kvalitní. Proto mám Ryor tak ráda.

    OdpovědětVymazat
  11. Karolína B.28/12/13 13:46

    od Ryoru jsem chtěla vyzkoušet už spoustu výrobků, ale u nás v drogériích je opravdu nedostatkovým zbožím a většina věcí tam vůbec není :( tenhle krém mě zaujal, mám mastnou pleť a i když se namažu, tak se mi často stává, že mám na pleti stále šupinky :/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©