pátek

Veganský cheesecake s lesním ovocem


Naposledy všem doma nepečený dort tak moc zachutnal, že jsem se vrhla do dalšího. Tentokrát jsem pozměnila složení a namísto kokosovo-banánového dortu jsem udělala dort s lesním ovocem. :)
Pokud jste ještě žádný raw dort nekuchtili, ani neochutnali, měli byste to napravit. Raw sladkosti jsou totiž těmi nejlepšími. Tento dort je toho důkazem.

Základ jsem vytvořila z jednoho balení fíků, z poloviny balení kokosu, trochu mandlí a kešu ořechů.
Jak jsem zmiňovala u předchozího receptu, je důležité, aby byla konzistence lepkavá a nerozpadala se Vám. Jednoduše, pokud se Vám podaří udělat kulička, máte ideální konzistenci těsta! :) Opravdu není třeba jednotlivé složky vážit. Proto Vám nepíšu gramáž.


Těsto vmačkejte do formy. 


Krém jsem vytvořila z balení kešu ořechů, které jsem si na tři hodiny namočila. K nim jsem přidala asi hrnek kupované mražené lesní směsi, lžíci kokosového oleje a vychlazené plechovky kokosového mléka.
(Mléko si dejte předem na několik hodin do lednice.)
Nakonec doslaďte agáve sirupem podle chuti.

Krém rozprostřete na základ a dejte chladit do mrazáku.



Přeji Vám dobrou chuť! :-)
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Nataly Kollega29/11/13 08:53

    ježiš mňam! to vypadá DOKONALE!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě líp to chutná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada to krasne, prosim te, jak nahradit smetanu obecne? kdyz nechci tu hnusnou sojovou? :( Co davas treba do kremove polevky nebo do dezertu? Ne, ze bych byla vegan, ale mam alergii na mlecne vyrobky :(

    OdpovědětVymazat
  4. Můžeš si udělat domácí ořechové mléko, jen přidáš méně vody, takže bude hustší a použiješ ho jako smetanu. Sojová mi taky nechutná. Ale musím se přiznat, že jídla se smetanou jsem zatím ještě nedělala.
    http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/09/kuchtime-orechove-mleko.html
    Druh ořechů použij podle vlastní chuti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Existuje rostlinná šlehačka =)

    OdpovědětVymazat
  6. no teda to je vyber! Dik holky ;) Ja mela zatim jen tu ryzovou a to se taky nedalo jist :(

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky mi uděláš takové chutě. :)

    OdpovědětVymazat
  8. A do jakého jídla ji používáš? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mnam hned pojdem skusit!:) a prosim ta to je struhany kokos do toho zakladu?

    OdpovědětVymazat
  10. potrebuju sehnat adekvatni nahradu do omacek a polevek, kam se dava smetana, aby to nijak zvlast neprebijelo chut/ :) a neco misto slehacky do dezertu :) - videla jsem na tom webu, co jsi mi dala nejakou kokosovou, co se da vyslehat, ale nemam zkusenost..........

    OdpovědětVymazat
  11. Kup si kokosové mléko, dej ho na pár hodin do lednice. Kokosový krém Ti ztuhne a voda se Ti oddělí a zůstane dole.

    Na šlehačku použij tu ztuhlou část. Jednoduše ji vyšleháš. Na pohled od klasické šlehačky nerozezanání, chuťově je daleko lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  12. wow to asi zkusím, i když nejsem vegan =)

    OdpovědětVymazat
  13. U dvou Verunek30/11/13 22:53

    Vypadá výborně! Asi zkusím ten základ a k tomu neraw, neveganský krém. Dík za inspiraci! Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. Marika Rodriguez1/12/13 02:26

    tohle te mozna bude zajimat: http://www.youtube.com/user/FullyRawKristina :) ma tam i nejake raw recepty.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©