pondělí

Co komu pod stromeček? - Babička


Vánoce se nezadržitelně blíží. Proto jsem se rozhodla Vám tady během následujících dvou týdnů ukázat, jaké dárky jsem vybrala pro rodinu. První tip na dárek není pro přítele, ani pro rodiče, ale pro prarodiče. Podobný balíček jako tento ode mě loňské Vánoce dostala přítelova babička. Takový balík "zdraví" jí udělal ohromnou radost, že o mém dárku básnila ještě dalšího půl roku. Takže jsem se rozhodla letos pro obdobný dárek - plnou krabici, ale tentokrát něčeho jiného, aby jí ty dárky neomrzely. :)


Co tento balíček obsahuje? 
Psyllium
Pět čistících čajů z kopřivy, lípy a macešky
Aloe vera gel

Pro babičku jsem tohle balení zvolila z více důvodů. Tím prvním je předpřipravená krabice s produkty, takže jsem nemusela zdlouhavě vybírat v lékárně a ve zdravých výživách, co by se jí mohlo hodit. Navíc tohle dárkové balení působí mnohem lépe, než kdybych produkty balila zvlášť. Jsem totiž hrozný antitalent na balení. Takže většina dárků vypadá jako bonbón a nebo jako milionkrát omotaný odpadek.


Navíc ten pohled na babičku, jak s nadšením chrastila krabicí a jak jí při rozbalování zářily oči jako malému dítěti, je nezapomenutelný. Už jen z toho důvodu jsem se rozhodla pro obdobný dárek, protože vím, jak je z takovýchto užitečných dárků nadšená. A posledním důvodem je výhodná cena. Protože kdybych kupovala produkty zvlášť, výsledná cena by byla vyšší.
Tyhle dárkové krabičky jsou k dostání na internetu na drpopov.cz. Ceny dárkových balíčků od Dr.Popova se pohybují v rozmezí od 300 korun do 700 korun. Tato konkrétně stojí 545 korun.

P.S.: Objevila jsem akci, kdy balíčky vyjdou ještě výhodněji. Dr.Popov slaví výročí dvaceti let. Proto má pro členy svého klubu (tady) 10% slevu.

P.P.S.: Včera jsem uzavřela giveaway o bundičku, kterou vyhrála eapril@seznam.cz.
Gratuluji. A už brzy se můžete těšit na další vánoční soutěž. Informace najdete brzy na facebooku.


SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Nad tímto balíčkem jsem také přemýšlela a jako dárek je to super nápad :) Ať se líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Erik Vitáliš2/12/13 13:55

    úžasný nápad :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je skvělé! :) Nikdy mě nenapadlo to takto udělat :) Já pokaždé kupuji dárky zvlášť - rozhodně bych mohla koupit nějaké balení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní nápad! Dárky pro babičku jsou pro mě vždycky nejtvrdším oříškem, ale možná se nechám inspirovat! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že v tom nejsem sama, kdo si takhle neví rady.

    OdpovědětVymazat
  6. Mojí babičce je strašně těžký dávat dárky, třeba kdybych jí dala tohle, tak to jen odloží. Loni jsem jí dala čaj a taky ho odložila. Tak letos jí a dědovi dám mlýnek na sůl a pepř, tak ten snad konečně využije :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. :-) To je skvělý nápad. Já musím dát vždy něco nepříliš drahého a využitelného. Když ode mě dostala hrnky, tak si je vystavila a bylo jí líto je použít. :D Další rok ode mě dostala k narozeninám víno v moc pěkném balení, a tak si jej taky vystavila a ještě ho neotevřela. :D
    A moje vlastní babička stále mlela o rybičkách v plechovce, tak jí taťka koupil super drahé a ona půl roku po Vánocích přišla se čtyřmi plechovkami, jestli je nechce ségra, že ona to nemusí. :D A vůbec jí nebylo blbé, že to říká před taťkou. :D To byl potom výstup. Taťka začal křičet, že už jí víckrát nic nekoupí, o co si poví. A babička dokola opakovala, že to nemá od něj, ale od tety. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moje babička je módní ikona - největší radost jí udělá kabelka, náhrdelníky z Lindexu atd.. a vzhledem k tomu, že máme stejný vkus, pro ni dárky nakupuju opravdu ráda :D
    A mnohokrát děkuji za vítězství v giveaway - už teď se bundičky nemůžu dočkat :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takovou babičku bych taky chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
  10. na psyllium si holky co znám většinou stěžovaly

    OdpovědětVymazat
  11. Přítelova maminka i babička jej jí pravidelně a nemohou vynachválit. Jakmile jí klasickou stravu bez psyllia, trápí je zácpa.

    Taky jsem ho jednu dobu jedla a nemám mu co vytknout. Splňuje to, co slibuje. :)
    Na co přesně si stěžovaly?

    OdpovědětVymazat
  12. tak to nevím, co by mi na tohle babička řekla :-) kdybych jí pořídila nový kolena, tak to by asi šlo, ale jinak jsem vždycky s nápadama v koncích :-) nejlíp se mi stejně vybírají dárky pro mě :-D
    www.zivotoc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsme na tom stejně. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Doufám, že budu mít úspěch jako minulý rok.

    OdpovědětVymazat
  15. na chuť a hlavně z toho zvracely

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©