sobota

Co komu pod stromeček? Sestřička


Vánoce se nezadržitelně blíží. Nepatřím k lidem, kteří mají dárky už v koncem srpna. Ale také nerada nakupuji dárky na poslední chvíli. Mám řadu přátel, kteří kupují dárky poslední týden, ne-li den předem.  
Já mám už poslední dárky dokoupené, takže vám je tu mohu ukázat.
A pokud nemáte rádi mačkání se v obchodech, mám tady dva tipy na vánoční dárky pro sestru, které si můžete nechat poslat domů.

Letošní rok se Ryor s krabičkami vytáhl. Sety mají moc hezké provedení. Vybrala jsem pro sestřičku řadu s mořskými řasami. Je to má oblíbená řada. Markétka zatím měla dva produkty a oba už vypotřebovala a stále mi o nich básní. Takže jsem se rozhodla pořídit jí set této řady.
Kdybych koupila tyhle tři výrobky zvlášť, vyšly by mě na stejnou cenu. Takže jsem zvolila dárkové balení, které se dobře balí do balícího papíru. Jsem totiž balič roku, který se bez krabice neobejde, takže nejčastěji oblepuji dárky izolepou stále dokola jako šílenec a nebo ráda vytvářím balení á la bonbon. :D
Cena tohoto balíčku vychází na 370 korun. Další vánoční boxy od Ryoru objevíte tady. Zakoupit je můžete přes internet nebo třeba jako já na Národní třídě v Praze, kde má Ryor obchůdek. Další prodejny naleznete na oficiálních stránkách.


V záloze mám pro ni další kosmetiku, a to dekorativní, kterou obvykle používá. Není nad to dostat produkty do zásoby, že? :D 
Ale aby neměla nudné Vánoce, rozhodla jsem se jí kromě kosmetických dárků nadělit i něco praktického - kabelku. Dlouho jsem vybírala, abych se jí trefila do vkusu, až jsem na peripetii objevila tuhle kabelku, která je přesně jejím stylem. Tedy doufám v to. Ale abych se zbrkle nerozhodla, nechala jsem si ještě poradit od maminky, která z užšího výběru pěti tašek vybrala tutéž jako já. Tak doufám, že jí letos udělám radost.

Jak vidíte, ráda naděluji praktické dárky. Dělala jsem si průzkum mezi přáteli a ve škole a všimla jsem si, že řada lidí ráda naděluje dárky, které jsou spíše "nepraktické"... Například magnetické kuličky apod.
Zajímalo by mě jak jste na tom Vy. Dáváte taky přednost praktickým dárkům nebo ne?


Třetím praktickým dárkem bude voňavá svíčka od Wax Lyrical. Je to taková klasika, která nikdy nezklame. Neznám ženu, která by neměla ráda vonné svíčky.
Sestra má tuhle značku ze všech nejraději, takže je to jednoduše sázka na jistotu. Vybrala jsem citrusovou vůni exotického yuzu. Ale proč jsem se rozhodla pro značku, kterou už zná? Skleničky od těchto svíček si nechává a používá je jako stojánky na štětce a další kosmetiku. :) Takže je to takový dárek dva v jednom.
Pokud by Vás zajímalo, odkud ji mám, objednávala jsem ji přes internet z almara-shop.cz za 350 korun

SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. hrozně nerada dávám dárkové kazety, připadají mi neosobní - něco ve stylu, nevěděla jsem co, tak jsem zaběhla do obchoďáku/supermarketu/drogerie a chňapla tam dárkovou kazetu, kterou se nic nezkazí. takže za mě ne. praktické dárky nedávám, byť v rodině mého přítele jsou zvyklé jenom na ně - kupuji knížky, dobré pití, šperky, tvořím kosmetické balíčky, letos jsem pořídila sestře krásnou peněženku s pařížskou tematikou, mám z ní radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak když se jedná o dárkovou kazetu, ve které jsou produkty, které má člověk rád, tak to určitě není neosobní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Terry Š.7/12/13 16:26

    no rozhodně mám rád praktické dárky,lae přece jen žehličku neo lux bych nechtěla .D,tak pro mě praktické znamená hlavně,aby to neleželo na poličce či v koutě,abych věci používala každodenně,takže praktické dárky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Terry Š.7/12/13 16:28

    jinak bych řekla,že na kazetě není nic špatnýho,když člověk ví,že to ten druhý používá(mylsím značku) tak proč ne :) mě by to nevadilo

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak takové praktické dárky dává přítelův tatínek. Jako třeba myčku nádobí ženě k narozeninám. :D Ale tady by mě mrzelo, že je to dárek pro celou rodinu a nejen pro mě - jako jeho ženu.
    Ale třeba nádobí dostávám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Daysy Addams7/12/13 17:09

    Teda, ty jsi ale hodná sestřička, takové dary. :) Já většinou bohužel nemám tolik financi, ale jinak miluju, když můžu někomu něco dát, kolikrát mám opravdu i větší potěšení z toho, když vidím radost obdarovaného člověka než z toho, že něco dostanu já. Já se taky snažím dávat praktické dárky, aby tomu člověku opravdu k něčemu byly, aby je mohl třeba každodenně (nebo několikrátk do týdne) používat a vždy jsi vzpomněl. Ale samozřejmě by mě taky nenapadlo nikdy dávat nějaké pračky a podobně. :D Podle mě dát ženě nějakou věc do kuchyně/na úklid a podobně působí jako "na tu máš a jdi něco dělat". Jestli si o to vyloženě neřekne teda.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale já Ti to přece nevyčítám. Jen jsem chtěla říct, že to neznamená, že tě někdo odbyl. Já jsem vděčná za každý dárek. :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak tohle je super dárek hlavně ta kazeta =)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©