úterý

Dárek pro kávomily


Loňský rok jsem měla s čerstvou kávou neočekávaný úspěch. Nadělila jsem ji téměř všem dospělákům kafařům, kteří kávu pijí od rána do večera. (Až tedy na mou maminku, která dostala spoustu jiných dárků.) Mně osobně káva nechutná, mívám po ní pachuť v puse. A tak jsem to vzdala jak s tou instantní, tak překapávanou.
Ale musím uznat, že tahle čerstvá mi zachutnala, zvláště ta brazilská, která je na fotce výše. Ale stále jsem čajíčkový typ.

Tentokrát jsem se rozhodla také obdarovat rodinu kávou. Ať žijí praktické dárky. Dva nenamleté pytlíčky pro přítelovi rodiče, jeden namletý pytlík pro mou sestru, která nevlastní mlýnek, a nakonec mám ochutnávkový nebo lépe řečeno degustační set zmenšených pytlíčků pro maminku, která ode mě loňský rok jako jediná kávu nedostala. :D Takže letos jí to vynahradím tím, že jako jediná dostane všechny možné příchutě, aby si vybrala svou nejoblíbenější. :) No nejsem to hodná dcera? :D


Nákupy dárků u mě už opravdu "finishují". Maminka mi hlásí příchozí balíčky. A tak jí připomínám, aby žádný nerozbalila, jinak by se připravila o překvapení.
Jak si můžete všimnout, většinu letošních dárků nakupuji přes internet. Prvním důvodem je to, že jsem abnormálně líná, druhým jsou úzkostné stavy, které mám v místnostech, ve kterých je spousta lidí, třetím důvodem je to, že nerada stojím půlhodinové fronty a čtvrtý, že si přes internet mohu porovnat ceny v jednotlivých obchodech, takže ještě navíc ušetřím nějakou tu korunu. :)
Teď když jsem to tu tak vypsala, tak jsem si najednou uvědomila, kolik výhod to nakupování přes internet má. :)

Nakupujete také dárky přes internet?
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Hanča Zajda11/12/13 14:45

    Kafe! Dobrý jednodruhový kafe!!! Slintám jak Pavlovův pes. A ještě jsem se na stránkách dočetla, že dominika by měla být podobná jamajské Blue Mountain, tož budu muset kouknout v naší pražírně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle kafe mi jednou poslali za to, že jsem měla měsíc na stránkách jejich odkaz :) Mně káva moc chutnala, i mojí babičce, tý snad ještě víc :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. též jsem čajíčkový typ a velmi mě každý poteší,když mi nějaký daruje a hlavně jak jsem psala minule jsme praktický typ,miluju vše co se dá používat a zůžitkovat,kafe jsem koupila třeba rodičům nebo rodičům přítele

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Já jsem doma měla s touto kávou opravdu úspěch. Dokonce mi teď před Vánoci začali obdarování naznačovat, že bych je potěšila stejnou nadílkou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že v tom nejsem sama. :-) A určitě ta káva za to stojí, aby sis ji uložila do záložek.

    OdpovědětVymazat
  6. Není nad praktické dárky. Taky bych ráda dostala zásobu dobrého čaje, ale zatím to nikoho nenapadlo. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, děkuju za tip! Zrovna řeším co ještě pro přítele, protože preferuju víc malých dárků, než jeden velký, už mám dva a ještě tak dva až tři potřebuju. Mohla bys nějak popsat chutě těch jednotlivých káv? Třeba proč ti chutná zrovna brazilská a tak. Neboj, nejsem expert, ale nechce se mi do degustačního balíčku, páč si myslím, že by to přítel asi nevypil, nikdy...

    OdpovědětVymazat
  8. Jo a děkuju znova, protože to koupím tatínkovi, juhůůů...on mi totiž vždycky řekne, že k Vánocům nic nechce, mám to s ním těžké.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky upřednostňuji více drobných dárků.
    Ty degustační balíčky nejsou vůbec velké, takže toho bych se nebála. Naopak bych do něj šla, protože to máš v jednom dárku spoustu dalších. :D Takhle může ochutnávat nové a nové kávy.
    Já když jsem loňský rok dala tatínkovi přítele čtyři kávy, tak byl ze všech nadšený a vlastně ani nerozeznával chutě, ale jednoduše řekl, že se to té kávě z obchodu jednoznačně nevyrovná. První rozdíl je v nádherné vůni.
    Ale abych se přiznala, tak Ti ty chutě nejsem schopná popsat. Na tom jsem nemožná.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mám koupeno :) Vyhrála brazilská, kostarická a kolumbijská. A tatínek má zase brzo narozeniny, tak pokud bude chutnat, dostane další :) Děkuju ti, žes mi letos pomohla s dárkem, akorát jsem onemocněla, takže nějaké běhání po krámech na poslední chvíli nepřichází v úvahu :/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak teď už jen zbývá popřát, aby všem obdarovaným zachutnala, tak jako nám. :-)
    Jsem moc ráda, že byl článek někomu užitečný.
    Přeji Ti hezký pátek a ať se co nejdříve uzdravíš. :) Chce to spoustu vitamínů a nebo půst. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Janča Bohatá13/12/13 18:42

    Díky za tip :) koukám mají i kamennou prodejnu, tak skočím tam :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©