sobota

Dárky pro přítelovu sestřičku


Na poslední chvíli jsem ještě dokupovala vánoční dárky přes internet pro sestru přítele. Když jsem poprvé vybírala dárky, bylo to pro mě těžké. Ale za těch pět let, co se známe, už ji mám pořádně přečtenou. Chtělo to jak dětské dárky, tak zároveň něco, co už je pro dámy, takže jsem zvolila kosmetiku. A protože vím, že má ráda všemožné krabičky, se kterými si hraje a vytváří z nich možné i nemožné, zvolila jsem tento dárkový boxík z Erbaria, ze kterého určitě udělá aktovku nebo kabelku pro panenku.


Abych to vysvětlila. Sestřičce přítele už je dvacet pět let, ale má Prader Willi syndrom. Takže je to takový polodospělák a na to nesmím zapomínat.
Musím uznat, že letos se mi nejlépe vybíraly dárky právě pro ni.
Tentokrát jsem tedy vsadila na kosmetiku (konkrétně jsem vybrala dárkovou sadu k péči o ruce), pouzdro na pastelky, které je tedy původně zamýšlené jako kosmetická taštička a dětský diář, který se mi nesmírně líbil.
A protože si přítel nevěděl rady, co jí dát, objednala jsem tento kalendář se psy. Jedná se o charitativní kalendář, takže nejenom, že potěšíte obdarovaného, ale zároveň Vás může hřát u srdíčka, že jste pomohli pejskům v útulku.


Také jsem si neodpustila pořídit jí pořádné tepláky na cvičení. Ráda tancuje, takže jsem jí vybrala volnější zumba kalhoty, aby se v nich cítila pohodlně. Musím říct, že mi dal výběr pořádně zabrat. Na internetu naleznete nespočet eshopů. Díky své zmatenosti jsem dala na radu kamarádky, která mi dala tip na pár eshopů. Nakonec jsem vybírala poměr cena ku kvalitě v obchůdku Feel Joy. A tak jsem zvolila tyto taneční kalhoty. Cena byla neuvěřitelná přívětivá, 675 korun.
Takže pokud hledáte dobré tepláky za skvělou cenu pro sebe nebo jako dárek pro mamču nebo sestřičku, ráda Vám tento eshop doporučím. Zboží dorazilo velice rychle, žádné komplikace nenastaly a tepláky dorazily pečlivě zabalené.

Teď tu mám samé vánoční tipy. Hrůza. Ale nebojte, brzy to po sto letech vytrhnu fotkami mě samotné (:D) a zase nějakou tou kosmetickou recenzí. :)
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Aaaaa ta sovickova tasticka je nieco presne pre moju kamosku!! skoda, ze je uz vypredana :((

    OdpovědětVymazat
  2. Nikola Petříková14/12/13 16:58

    Kouzelné dárečky, určitě udělají pod stromkem radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gabriela Pánková14/12/13 17:44

    Páni ,to se ti moc povedlo.Vybrala jsi pro ní krásné dárky ,které se jí určitě budou líbit (a to je někdy těžké) ,musela jsi se nad tím opravdu zamyslet.Navíc jsi udělala i doboru věc ,takže další páni.Je to krásná inspirace a nevím proč ,ale mám pocit ,že jsi úžasný člověk (i když jsem četla jenom pár článků ,takže to nemůžu posoudit samozřejmě úplně ,ale i tak) :)
    P.S. Doufám ,že můj komentář hlavně ten konec nevyzněl nějak úchylně ,jenom jsem měla potřebu ti sklonit pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím,že dárky udělají radost :-) Super !
    http://very-s-verryiska.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, každý člověk je úžasný. :) Určitě komentář nevyzněl nijak dvojsmyslně. Naopak. Moc jsi mě potěšila.
    Ráda dělám dobré skutky, protože se cítím lépe. Takže je to řekněme taková sobecká činnost, jak se udržet v dobré náladě bez špatného pocitu v žaludku, který mám vždy, když řeknu něco nemístného nebo když vím, že bych se v nějaké situaci mohla zachovat lépe.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě jsem vybrala poslední kus. :D Měla bych se stydět. Tak třeba snad to vyjde příští rok. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©