pátek

Děkuji, Ježíšku!


Na žádost na ask.fm jsem se přece jen rozhodla vyfotit Vám dárečky, které jsem od blízkých dostala. Letos jsem byla asi moc hodná. :) Co do počtu jsem zase tolik dárků nedostala. Abyste to pochopili, jako malá jsem byla jako Dudley. Určitě tu scénu z Harryho Pottera znáte. A pokud ne, tak to znělo takhle:

Dudley: "A kolik jich je?"
Vernon Dursley: "Třicet šest. Sám sem je počítal."
Dudley : "Třicet šest? Ale loni! Loni jsem jich měl třicet sedm!"


Nebyla jsem tak chtivá a ani nejsem, ale dárků jsem jednoduše dostávala spousty. Co jsem starší, tak dostávám spíše peníze, což také není ono. Ale letos jsem opravdu nadšená. Rodina se mi trefila do vkusu. Takže jsem naprosto spokojená! :) 


A musím se Vám pochlubit, že už mám jednu ze tří seminárních prací (tu nejtěžší) napsanou. Tak zítra mě čeká další a mám pocit, že to do úterka všechno zvládnu. Třikrát jupííí.
A abych nezapomněla. Děkuji ti, Ježíšku. :)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Cali Fornia27/12/13 18:53

    Krásné dárky, můžu se zeptat co je to za parfém nad tou niveou? Teda pokud to je parfém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedná se o napodobeninu klasické Chloé.
    To mě takhle jednou zarazila kamarádka. Cítila jsem na ni Chloé, tak jsem ji hned pochválila, že to je má oblíbená vůně a postěžovala jsem si, že není levnější. Ta mi hned poradila, abych vyzkoušela stejně tak jako ona napodobeninu, která je totožná. Tak jsem dala kontakt příteli na paní, která tyhle parfémy prodává. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi teda byla hodná :-) Taky se mi Ježíšek trefil do vkusu, je to šikula :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Ty jsi šikovná, já na školu ještě nesáhla :/ A dárky máš moc pěkné, však jsi taky hodná holka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Diana Hauptova27/12/13 19:16

    byla jsi nejhodnější! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No já byla v hrozném stresu, tak jsem ráda, že mám už něco za sebou. Ale před sebou toho mám stále ještě hodně. Tak snad to zvládnu.

    OdpovědětVymazat
  7. Fairychain .27/12/13 19:26

    Téda, takové nádherné dárky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Klasicka Nivea se radi k Vanocni klasice jako jsou ponozky!:) Taky jsem jednu dostala.
    Pekny zbytek Vanoc!

    OdpovědětVymazat
  9. Super dárky, sice nejsem největší fanoušek Biodermy, ale snad ti poslouží. Každopádně za ten Gliss Kur chválím, je skvělý, tak si ho snad taky užiješ. :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Beily Dahlgreen27/12/13 22:38

    Super dárky! Líbí se mi, že jsou takové různorodé, od každého něco :) Taky jsem vždycky dárečky brala podle kvantity, pořád mám ještě někdy tu tendenci ale už se snažím nepočítat :D

    OdpovědětVymazat
  11. Biodermu zbožňuji, takže určitě poslouží. Tohle jsou navíc mé tři nejoblíbenější produkty. :-)
    A Gliss Kur je taky pro mě top.

    OdpovědětVymazat
  12. Já se to snažím počítat u těch blízkých. Mám skvělý pocit, když ode mě dostanou "hromadu" dárků. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé máme stejný mobil :) a též jsem ho dostala k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  14. Musela jsi být opravdu hodná :-) A pasáž s Dudley mě pobavila :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Můžeš nám dát také kontakt? Ke Chloé jsem přičuchla pouze jednou v parfumérce a byla to láska na první čuch :)

    OdpovědětVymazat
  16. teda máš to rozmanitý,to já měla zaměření knížkové a šperkové a ještě parfémové :),nadělovala jsem kosmetiku a knížky, to povlečení je dost dobrý :),jé taky bych bral dáreček z lush

    OdpovědětVymazat
  17. Mu (lookatmu.blogspot.com)30/12/13 20:18

    Já ho dostala zase o pár dní později po Vánocích, jaktože to nedopadlo dobře? Já jsem ten mobil málem ani nemohla sehnat.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné dárky :) Je zajímavé jak všichni dostávají tablety, já ho vlastně ani nepotřebuju ani nechci :) A nejsmutnější je, že tablet dostal i můj devítiletý bratranec.. Ale také jsem dostala krásné dárky, jestli chceš, podívej se ke mně na blog :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. V pátek před Vánoci jsem byla v Kauflandu na nákupu. Všude milion lidí a zmatek. Přede mnou šla skupinka teenagerů, kteří se pošťuchovali. Chtěla jsem se rychle vyhnout, jinak by do mě slečna bouchla. Chtěla jsem za každou cenu uchránit nákup v náručí. Ten jsem uchránila, ale díky té srážce mi vylítl telefon z kapsy na zem. Pořádně jsem to obrečela. Taková smůla.
    Telefon tedy funguje, ale sklo je celé roztříštěné, takže jej budu muset poslat do opravny. Teď se modlit, ať to není příliš drahé.
    Achjo.

    OdpovědětVymazat
  20. Mu (lookatmu.blogspot.com)31/12/13 10:59

    A jéje :( No já bych ti poradila až se ti mobil vrátí, tak si koupit ochranné pouzdro. Já jsem si pořidila toto (http://www.nej-ceny.cz/image-shop/476746/original/flap-pouzdro-celly-plus-pro-nokia-lumia-920.jpg) Stálo mě nějakých 150 Kč a i když není zrovna krásné, mobil ochrání, je praktické a hlavně se o telefon nemusím bát když ho dávám do kabelky a mám tam klíče. Na prvních pár týdnů (kdy je zákon schválnosti a mobil se mi zásadně rozbíjí JEN v prvních týdnech) je myslím dostačující, tak si ho nechám, později si možná pořídím silikonové ( http://www.max-shop.cz/files/obr/nokia-cc-1043-protective-cover-red_1-1.jpg). Ale zkus se jít podívat, určitě se ti nějaké zalíbí :)Mobil sice na první pohled nevypadá příjemně :D, ale myslím, že to stojí za tu ochranu skla :). Držim ti palce hlavně s cenou, ale myslím, že to moc nebude. Přítel si také dal opravovat mobil a dal za to 1500,-Kč. Ať se ti brzy vrátí :), a když už jsem u toho, tak přeju příjemný start do nového roku, hodně štěstí, zdraví a úspěchu jak v blogovém světe, tak ve škole :) Šťastný Nový rok Ceady! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak přesně na ten obal jsem se dívala a chtěla jsem si ho objednat. :-) Moc děkuji za radu. Jsi hodná.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©