sobota

Jak na jemné rty


Dnes bych Vám chtěla v takové kratičké recenzi představit balzám na rty, který jsem si tento podzim a tuto zimu oblíbila.
Od kosmínu už jsem měla pár zázračných lahviček... Jednu regenerační na rty, nosní a kosmín na akné. Se všemi třemi jsem byla moc spokojená.
A tak když jsme si s kamarádkou dávaly předčasně dárky pod stromeček už v listopadu, mile mě překvapila tahle lahvička.
Na první pohled mě tedy přímo neokouzlila, ale obal není vše. Byla jsem kamarádce vděčná, protože balzámu jednoduše není nikdy dost. Navíc po týdnu pravidelného mazání jsem měla rty zase jemňounké.
Neříkám, že by jiný balzám nezabral, ale chci říct, že opravdu funguje a není to žádný šunt.


Pátrala jsem na internetu, abych Vám o této lahvičce mohla napsat i něco více než jen to, že jsem spokojená. 
Říkala jsem si, jak je možné, že jsem na ni nenarazila dříve. Jsem totiž tímto balzámem spokojenější než s tím prvním od kosmínu. Nakonec jsem vypátrala, že se jedná o celkem nový produkt. 
Tento balzám s chutí stévie, pomerančovým aroma a kakaovým máslem koupíte v lékárně za 63 korun.

A ještě mám pro Vás malý návod, jak si doma můžete vytvořit vlastní scrub na rty. Je to opravdu lehounké a věřím, že všechny ingredience budete mít ve spíži.
Pro některé z Vás by to mohla být novinka, pro jiné stará známá klasika pro zjemnění rtů.


Co budete potřebovat?
kokosový olej
třtinový cukr
a med

Nejprve smíchejte kokosový olej s medem v poměru jedna ku jedné. Pro tohle malé množství jsem použila tři lžičky medu a tři oleje. Pořádně promíchejte. Konzistence by měla být podobná hustému medu.
Poté přimíchejte šest lžic hnědého cukru a máte hotovo.
Uchovejte nejlépe ve šroubovací mističce. Já použila kalíšek od starého pudru. A nezapomeňte scrub uchovávat v lednici, tam mi bez problémů vydrží čtrnáct dnů.

Jak jej používat?
Lahvičku si vyndejte asi patnáct minut před použitím, aby nebyl peeling příliš tuhý. Na jedno použití Vám bude stačit malé množství. Rty masírujte peelingem asi tři minuty a poté jej setřete namočenou žínkou.
Uvidíte, že po pár dnech pravidelného používání, budou rty zase jemné a krásně hydratované.



Přeji Vám hezký den. :)
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Moc milý dárek :)
    welcomek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě i v zimě nejlíp funguje vazelína! Fakt top v péči o rty!
    my-dolcefarniente.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Daysy Addams28/12/13 14:41

    Určitě si ho zkusím vytvořit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Beily Dahlgreen28/12/13 14:53

    Kosmin vůbec neznám :O Naštěstí se suchými rty nemám moc problém a vystačím si s běžným balzámem, ale i tak určitě musím vyzkoušet ten scrub. Vypadá to tak jednoduše a účinně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Donny Barbaričová28/12/13 16:00

    Ten scrub je parádny!! Ten určite vyskúšam ♥ Ďakujem strašne moc za typ, Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  6. kosmin znám a je dobrý :) hlavně mamka ho používá,jinak domácí peeling vyzkouším :) dík za nápad

    OdpovědětVymazat
  7. Ten návod je skvělý! Rozhodně vyzkouším! :)
    Já jsem poslední dobou používala jeden balzám na rty od Avonu, který jsme k nákupu dostali zdarma.
    Ze začátku to bylo super. Měla jsem krásně jemné rty.
    Ale teď, když to používám v zimě, jak kdyby mi ty rty balzám zhoršoval. Asi se mi tento návod bude hodit :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©