neděle

Jak si Eucerin poradil se smíšenou pletí



 Bude to měsíc, co jsem dostala nabídku od Eucerin vybrat si produkty dle vlastní volby , abych Vám je mohla následně tady na blogu zrecenzovat. Myslím, že po měsíci používání, kdy jsem jeden krém používala já a druhý má sestřička, Vám konečně mohu napsat, jak nám krémy vyhovovaly.
Na začátek bych chtěla říct, že se jednalo o mou první zkušenost s pleťovým krémem od Eucerin. Takže jsem netušila, co mohu čekat. 

K testování jsem vybrala výrobky, které jsou určené pro mastnou a smíšenou pleť. Ten první je hydratační noční krém. Ten jsem používala já. Druhý krém bojuje proti vráskám. S tím měla zkušenost moje sestra.


Držím se zásady, že ráno ani večer nepoužívám ten samý krém. A tak večer používám krémy, které jsou právě na noc určené. Pamatuji si období, kdy jsem tohle nedodržovala a pleť se mi začala zhoršovat. Takže nejprve jsem na noc krémy přestala úplně používat. Jenže jednoho dne jsem vyzkoušela dokonalý noční krém od Clinique, který používám doteď. A tak jsem si říkala, že bych mohla Clinique na chvilku odložit a vystřídat jej za Eucerin. Ještě než jsem si ho vybrala, dostala jsem v lékárně vzoreček, takže to nebyla úplně volba naslepo. Už jsem tak trochu věděla do čeho jdu. Ne, že bych ze vzorečku něco více poznala. Ale řekněme, že jsem tak mohla zjistit, že na něj nemám alergickou reakci.
Jak fotka napovídá, krém má gelovou texturu. 

> Vůně je jemná, nevtíravá.
> Krém se rychle vstřebá.
> Pleť je jemnější.
> Šupinatá místa na čele jsou pryč. Zároveň se mi snížil výskyt akné. 

Sečteno, podtrženo... Tento krém mě mile překvapil. Váháte-li nad ním, ráda Vám ho doporučím. Opravdu pomáhá. Nemám ani, co bych mu vytkla.
Cena: okolo 370 korun


A to nejlepší nakonec? Sestra stále zkouší nějaké protivráskové krémy. Protože už jí dávno není dvacet, má pocit, že má pleť vrásčitou nejspíš jako důchodkyně. Což je samozřejmě nesmysl. Ale kdo se vidí hezčí nežli je? A tak se poslední dva roky snaží zbavit počátečních vrásek. Jenže bohužel má mastnější pleť, takže jí jen tak nějaký krém nepomůže. Právě naopak. Řada protivráskových výrobků jí způsobila akné.
Proto jsem jí vybrala Hyaluron - Filler.
Narozdíl od nočního krému je tento hutnější a krémovější.
Krém používala měsíc každé ráno a už po prvním týdnu mi volala, jak je mi za něj vděčná.
A co mi o něm napsala po měsíci používání?

> Dobře hydratuje. Pleť byla už po pár dnech hebká.
> Vyzkoušela jsem asi pět protivráskových krémů a tento je mi z nich nejpříjemnější. Ty předchozí mi ucpávaly póry
>Jediné mínus je jeho vyšší cena.
> Má příjemnou nevtíravou vůni.
> Používala jsem ho i okolo očí a právě na těchto místech byl znát největší rozdíl.

Cena se pohybuje okolo 620 korun.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©