středa

Navždy mladá s Repairwear Laser Focus



Dnes mám tady takový malý zázrak, o který se s Vámi musím podělit. A to hlavně proto, abyste mohli své mamince poradit, jak zpomalit stárnutí pleti. Ta má si totiž tento produkt nemůže vynachválit a tvrdí, že je to zatím to nejlepší, co v boji s časem nebo s věkem vyzkoušela. Ještě aby ne, za tu cenu. :D

Začala mi o tomto korektoru básnit: "Za ty roky, co se snažím bojovat proti vráskám jsem už vyzkoušela ledacos. Bude to pěkná škála produktů, která mi nepomohla. Až jsem narazila na tento zázrak." Usmála jsem se a hned mě maminka okřikla:" Nesměj se mi. Je jako hedvábí. Nejprve se pleť zjemnila. Pomalu ale jistě jsem pozorovala, jak sérum začalo vyhlazovat jemné linky. Jsem z něj nadšená. Pleť je po aplikaci tak hebká, ale ne mastná." Čehož se zpočátku bála.

Sérum používala nejprve okolo očí, poté se vrhla na zbytek pleti a nakonec si maže i krk.
Sama jsem si všimla, že se mamince vrásky značně zjemnily a pleť tak nějak vyhladila, takže můžu potvrdit, že se nejedná jen o její sugesci.
Ale přece jen, abych si potvrdila, že obě dvě jsme neupadly na hlavu, hledala jsem na internetu recenze. Ukázalo se, že v zahraniční je tento produkt snad všemi ženami chválený. Když už jsem narazila na recenzi, která neměla plný počet hvězdiček, tak měla jen o jednu méně a to z důvodu vysoké ceny.
Produkt se zdá přímo dokonalý, ale i on má vadu na kráse. A tou je právě jeho cena. Ale jak řekla maminka:"Lepší jedna drahá, ale za to účinná lahvička, než desítky nefunkčních."


A teď trochu informací, které jsem pro Vás dohledala.
Slibuje během dvanácti týdnů redukovat vrásky na úrovni 63% účinku dermatologického laseru.
Obsahuje komplex peptidů, který stimuluje přirozenou tvorbu kolagenu a pomáhá udržovat již existující přirozený kolagen.

CENA za 30 ml: 1700 korun
CENA za 50 ml: 2500 korun


SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. Anna Ananasová4/12/13 09:54

    No to radši půjdu na ten laser. Vyjde to levněji a bez chemie. Tchýně tak opticky omládla o 20 let. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Annie Rockwell4/12/13 10:15

    Já bych si radši koupila kabelku. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Clinique celkem věřím. Mám od nich tři kroky a hydratační krém a myslím, že u nich už nejspíš zůstanu...

    OdpovědětVymazat
  4. tak tohle bude super dárek :-)
    http://chickwithkick.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  5. Je to dárek nad dárky. :) Přítelova maminka si hned jednu lahvičku objednala u svého Ježíška. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám s Clinique samé pozitivní zkušenosti, ať jde o péči, tak o dekorativku.

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud Ti není padesát, tak je mi to jasné. :)

    OdpovědětVymazat
  8. To zní zajímavě. A nejsou nějaká rizika negativních účinků? Přece jen laser taky není přírodní.

    OdpovědětVymazat
  9. Anna Ananasová5/12/13 11:52

    Ne. Prostě se ta kůže obrousí. Kosmetický laser se s úspěchem a okamžitým výsledkem používá na depilaci a odstranění znamínek a popraskaných žilek. Jo, ten zákrok může stát třeba 10 000 Kč, ale výsledek je trvalý a okamžitý. Sice se to časem začne vracet zpátky, ale stejně. Tchýňa má 65 let, byla na tom v šedesáti a vypadá na ani ne 50. A hned potom vypadala max. na 40. Sice to není úplně příjemné a smrdí to, ale za půl hoďky máš hotovo. Navíc z rukou lékaře. Zkus si o tom něco dohledat. Jasně že česká dermatologická centra nemají tak vymakané PR jako nadnárodní kosmetický koncern, ale zase mají fakt výsledky. :) Vrásky a podobné věci budu řešit prvně tam, až to nastane.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©