úterý

Nový makeup od Maybelline - Affinimat


Když jsem si v drogérii poprvé vyzkoušela Affinimat od Maybelline na ruce, nemohla jsem uvěřit, že má odstín v mé barvě pleti. Takže není divu, že jsem ho hned hodila do košíku. Opravdu jsem z odstínu 02nadšená, protože je dokonale bílý jako má tvář. :) Velký palec nahoru.


Avšak odstín není vše.  Pokud máte pleť normální, případně suchou, tohle opravdu nebude ten pravý makeup pro Vás. Je určen pro mastnou pleť.
Pokud byste jej přece jen měly potřebu vyzkoušet a neměly mastnou pleť, mohly byste litovat, protože by Vám pokožku vysušil.
Pokud ale máte pleť spíše mastnou, můžete jásat. Pleť krásně zmatní i bez použití pudru.

Krycí schopnosti nejsou vysoké. Takže se při maskování akné budete muset spolehnout na korektor.
Nejlepších výsledků docílíte při nanášení štětcem, kterým budete Affinimat vklepávat.
Jsem s ním opravdu spokojená. Je to ideální makeup na sjednocení pleti, který nevytvoří masku.
Dobře se roztírá, nedělá šmouhy, ani během dne neflekatí. Co víc říct? Za slušnou cenu získáte slušný výrobek.
Cena je dalším plusem. Kupovala jsem ho v DM za 229 korun.


Fotografie jsem nijak světelně, ani barevně neupravovala... Natož abych něco retušovala. 
Pečlivě si prohlédněte fotky před a po. Makeup vždy nanáším i na rty, protože poté rtěnka lépe drží. Tak se mě nelekejte. Fotila jsem se během líčení. :)

  Affinimat má ode mě osm bodů z deseti možných.

SHARE THIS POST

6 komentářů:

  1. Ten mám teď taky! Jediné co mi vadí, že už k němu nemůžu používat můj nejoblíbenější korektor Affiniton :/ Tak jsou si koupila ten od Dermacolu make-up cover a je to super dvojka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terry Š.3/12/13 10:10

    Jé, tak to si mě potěšila tímto objevem :) momentálně mám o tón tmavší makeup,tenhle odstín vypadá mimořádně světle,takže bych si ho taky pořídila,abych střídala ten minerální sypký m. s tímhle.

    OdpovědětVymazat
  3. Angela Donava3/12/13 10:43

    Hi! Wow! It's so great!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpovědětVymazat
  4. Alexandra3/12/13 16:22

    wau wau jupi je onedlho bezim kupit mne su totiz vsetky makeupy tmave a navyse mam plet mastnu takze diki diki diki :* :D

    OdpovědětVymazat
  5. Liven Corbet15/12/13 12:28

    Škoda, že není pro suchou pleť, hned by jsem ho vyzkoušela. :)


    livencorbet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho mám a jsem s ním moc spokojená. Konečně make-up pro bledulky. Výjimečně jsem si pořídila 03 :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©