sobota

Poslední týden




Moc se omlouvám, že teď nepřispívám tak pravidelně jak bych chtěla. Kosmetiku stále testuji jako divá, ale už nestíhám fotit, natož psát. Poslední dva týdny se ve škole nesly v duchu testů a projektových prací. A když už jsem netrávila čas ve škole, seděla jsem ve státní knihovně, abych se připravila na seminární práce. :D
Dárky jsem tedy letos nakupovala zejména na internetu. Jak už jsem se zmiňovala, nemám ráda davy a navíc jsem letos ani neměla čas. A tak jsem objednávala dárky přes internet. :-) Tyto mi ještě přišly na poslední chvíli.


Tady na severu už je pořádná zima. Vypadá to tady jako v pohádce. A to tu stále nemáme sněhovou pokrývku, která k vánoční atmosféře jednoznačně patří. Ale tohle je daleko hezčí. Je to nádhera. Nemyslíte? 


Co se v posledním vánočním balíčku ukrývalo? Poznámkový blog pro sestřičku a trička pro jejího přítele. A perníček jako pozornost navíc. Terinka si "pošmákla". :)
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Wow! Ty stromy jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Musela jsem vystoupit z auta, abych si je vyfotila. Byla to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. To věřím, je to jak z pohádky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Sára Jeschkeová21/12/13 15:33

    Ten blok je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  5. kraaaaasne stromy ..cele je to pekne :)) tu u nas na juhu o takom mozeme len snivat ;(

    Peacock & Pineapples
    Vianočná Rozdávačka

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je jen mokro a bahno :// Máte to tak fakt pohádkové, jak z Mrazíka :D Jinak já letos nic nestíhám (jak jinak), takže s davy v obchodech bojuji skoro denně. Ale zas nemůžu říct, že by mi to vadilo, letos jsem nějak vánočně naladěná a na*raný obličeje ostatních mě nijak nerozhází :) No a Ježíšek jsi teda štědrej (když k tomu připočtu ty dvě tašky dárků z minulýho článku :D), líbilo by se mi, kdybys měla cestu i k nám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Oliver Benek21/12/13 20:20

    zima jako z Mrazíka :)

    OdpovědětVymazat
  8. tééda je to opravdu nádhera :)) jako z pohádky :))

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, ta zamrzlá krajina je vážně nádherná! V Kroměříži je tak prd :D

    OdpovědětVymazat
  10. Wendy Pavlíková21/12/13 23:24

    páni ty fotky :OO nádhera

    OdpovědětVymazat
  11. MY MAGIC FASHION22/12/13 09:19

    Fotka přírody je dokonalá! Nádhera...<3

    OdpovědětVymazat
  12. love music byli na factory fashion marketu mám na fcb i na blogu pár fotek s jejich výrobky

    OdpovědětVymazat
  13. Já raději nakupuji dárky v kamenných obchodech, ale s předstihem, také se nerada mačkám :)
    Tak máte u vás alespoň nějaký sníh, tady to vypadá jak na jaře :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Karolína B.15/1/14 11:23

    v zimě dokáže přírody fakt nádherné věci, to musím nechat i když zimu moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©