středa

Svátky plné (ne)pohody


Ráda bych přispívala více, ale není čas. Tento semestr mám obtížnější předměty než loňský rok, takže mám svátky plné stresu. Zbývá mi jen týden na to, abych napsala tři dlouhé seminární práce, vytvořila reportáž (naštěstí jen audio) a ještě abych se připravila na zkoušky. Nevím, co dřív a ani do jednoho se mi nechce. Určitě to znáte. Ať žije odkládání. Ale dnes už si do toho určitě pustím. Věřím tomu.
Nejraději bych fotila a testovala kosmetiku a pokoušela se o natočení novoročního videa. A hlavně bych se nejraději válela u pohádek.


Tak se na mě nezlobte. Mám tady pár fotek ze včerejších Vánoc doma u maminky. Tentokrát přijela na Vánoce i sestra s přítelem, takže to po dvou letech konečně za to stálo a nebylo to tak smutné, jako když jsme u stolu jen dvě. 
A po Vánocích u maminky jsem jela k příteli oslavit Štědrý den s jeho rodinou. Přišla jsem o večeři. Ale řeknu Vám, že to mi vůbec nevadilo. Nacpaná jsem z domu byla až až. Hlavně, že jsem nepřišla o rozbalování dárků. Na to jsem se těšila nejvíc.

Věřte nebo ne, ona se ta spousta dárků vyplatí. Přestože se jednou netrefíte tak úplně do vkusu, jak byste si přáli, další hromadou dárků už se trefíte a uděláte druhému ohromnou radost... a na ten jeden nepovedený dárek zapomene. Vtipné bylo sledovat, jak si mamča se sestrou mění barvy laků a jak přítelův tatínek mění pěnu od své manželky za gel po holení, který dostal přítel ode mě. :D Pěnu dostal jako první dárek a už to začalo:"Viděla jsi mě snad někdy, že bych používal pěnu? Vždyť používám elektrický holící strojek." :D Potom si tahal tepláky až pod prsa s dalším proslovem, že snad ženy netuší, jak je vysoký. :D Opravdu to za to stálo.
Miluji Vánoce. A ještě více miluji své blízké. Jsem nesmírně ráda, že je mám.


Dlouho jsem přemýšlela, co si dám k večeři a nakonec jsem si řekla, že přece jen budu ctít tradice. Dvacátého třetího jsem si sice udělala veganský bramborový salát, ale protože byl příliš dobrý, mísu salátu jsem snědla během večera u televize. :D Byla to ohromná dobrota. Budu si ho muset dělat častěji.
Druhý den ani nebylo těžké držet do večera půst. O to více jsem se těšila na houbového kubu, který chutnal naprosto báječně. Odpoledne ho ochutnala celá přítelova rodina, která mi přijela popřát k svátku. A hned mě přítelova maminka žádala o recept, jak jí kuba zachutnal. Mňam. Ještě teď se olizuji až za ušima.


A když jsme u toho mlsání... Terinka si také pošmákla. Vánoční vydání krabice box4pet jí udělalo nesmírnou radost.
Tentokrát jsem zvolila namixovanou krabici jak pro psa, tak kočku. Byla jsem mile překvapena, že už byla spuštěna edice pro hlodavce. Krabice pro koně se ještě chystá, ale vypadá to, že se už brzy dočkáte.
Co se uvnitř skrývalo naleznete tady. Bohužel jsem to nestihla vyfotit, protože se na to ten můj zvěřinec doslova vrhnul a snědl si celou nadílku hned večer ještě pod stromečkem.

Pokud nad tímto boxem stále váháte, děláte velikou chybu. Všimla jsem si, že je to pro ty mé mazlíčky stejné, jako když rozbalují dárky děti. Vždy se moc těší a jsou opravdu napjatí a plní očekávání, co se bude tentokrát v krabici skrývat. A zatím pokaždé byly ty mé uličnice, jak Terezka, tak Adélka, ze všech hraček a i pamlsků, nadšené.



Přeji Vám krásné svátky!

Jak jste prožili Vánoce Vy? :-) 
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Janča Bohatá25/12/13 14:27

    Mám to stejné, zkouškové po Vánocích to je zkrátka parádní vynález :D
    Ale zvládnem to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Janča Bohatá25/12/13 14:27

    jo a máš moc hezké šaty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Eloa Belacqua :)25/12/13 14:28

    Ráno jsem se probudila a začala jsem číst vánoční knihu :D kterou čtu už odmala :D nemůžu tento rituál vynechat.. dopoledne proběhli připravy na oběd- kuba, odpoledne na hřbitov a pak po příbuzných. tak okolo té čtvrté pak nahození slavnostního looku a v 7 k večeři a pak ke stromečku x)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti přeji opožděně vše nej k svátku, vždycky se mi totiž stane, že na mě někdo z blízkých zapomene, protože jsou zaneprázdněni Vánoci, ale já jim to teda odpustím, že mám ještě to druhé jméno :D a užij si svátky i přes všechny úkoly :)

    OdpovědětVymazat
  5. presne ten isty pribor mame doma tiez :)) to je sranda :D prajem krasne pohodove vianoce s rodinou, je super, ze ste sa zisli v takom hojnom pocte :) Ja sa stretavam s priatelom zajtra a uz sa tesim na nase dodatocne vianoce :)

    Peacock & Pineapples
    Vianočná Rozdávačka

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty jsou opravdu krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se bez přítele neobejdu. Když nejsem v Praze, musím ho vidět každý den. Jsem takový malý závislák. Vánoce jsme spolu strávili už první rok, tak jsem měla strach, že by nám ten pátý nevyšel. A nakonec mě jeho rodiče zase pozvali. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji! :-) Ať žijí výprodeje v HMku. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kdyby bylo před Vánoce, takhle si ty svátky moc neužijeme. :) S

    OdpovědětVymazat
  10. haha též jsem si v H&M koupila šaty ve výprodeji a premiéru měli na štědrý den

    OdpovědětVymazat
  11. Tereza Lysková25/12/13 17:03

    Máš úžasnou barvu vlasů :))

    OdpovědětVymazat
  12. V některých ohledech ke mně byla příroda štědrá a v jiných bohužel ne. :D Ale nebudu si stěžovat. Budu ráda za to, co mám. :)
    Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mě čeká hned ze začátku ledna spousta zkoušek, ale zatím si užívám nicnedělání a pohádky, učit se budu asi až od zítřka nebo taaak :D Jinak ti musím říct, že jsem se dneska s mamkou koukala na videa, jak jsem byla malá a byly tam i videa z besídek ze školky s tebou, hihi. Byly jsme dobře malinkatý a roztomilý :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, to bych chtěla vidět. Já ze svého dětství bohužel žádná videa nemám.

    OdpovědětVymazat
  15. Je skvělé číst na blozích jak měli všichni krásné Vánoce :) Já také a jsem moc ráda, že jsem je také mohla strávit s přítelem a se svými nejbližšími :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Eloa Belacqua :)4/1/14 10:57

    Moje nejkrásnější vánoční kniha :D :D jsou tam úplně nejvíc velká písmena.. ale nemůžu se ji zbavit holt tradice

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©