pátek

Vánoční dárky pro přítele


Konečně je tady pátek. Do Vánoc zbývá jedenáct dnů. Takže už bych měla mít pomalu všechny dárky nakoupené. Obchody jsou plné k prasknutí, takže nakupuji raději přes internet. Ale o tom už jsem Vám psala v minulém článku. 
Dnes bych Vám ráda ukázala dárky, které mám prozatím pro přítele. Prozatím píšu proto, že mu ještě chystám dát něco dalšího, ale to Vám tady neprozradím. 
V minulých vánočních článcích jste se mohli dočíst, že jsem praktický typ, což potvrzují i tyto dárky.


Pro trika jsem se rozhodla z toho důvodu, že nezničených trik nemá Ondra ani pět a půl, takže většinu šatníku může nosit tak maximálně do dílny. A bohužel nejsem schopná přesvědčit ho, aby si v obchodě něco koupil. Ono už jen to, že se mnou jede jednou za rok na nákupy... Povím vám, že to je opravdu svátek. :D A to mi ty nákupy zkazí, protože už při přesvědčování je nepříjemný. Hloupé řeči a naštvaný tón má už den předem až... no řekněme, že ho to nafouknutí přejde až když nasedáme do auta při odjezdu domů. :D 
Povím vám, že není nic příjemnějšího, než od první minuty nákupu poslouchat:"Kdy už pojedeme domů?" Takže když nakupuji s ním, v obchodech se zdržíme maximálně hodinu. A samozřejmě za tu hodinu stihne zkritizovat všechny pánské značky. Poté náhodou objeví kousek, který se mu zalíbí, jenže jakmile se podívá na cenovku, tak se začne rozčilovat zase nad cenou. :D

Proto jsem se rozhodla koupit mu trička. Zvolila jsem tři s potiskem. Kdybyste měli chuť si je prohlédnout a tahle fotka Vám nestačila... Zleva -> tady, tady a tady.

Poté jsem si řekla, že bych mohla popustit uzdu své fantazie, takže jsem vybrala ještě tričko ve slevě, které je určené k pokreslení. Takže už si kreslím návrhy a přemýšlím nad tím, jaký motiv zvolit, aby se nejednalo o nic infantilního. 
Kdyby Vás něco napadlo, budu ráda za každou radu. 


Taková klasika na konec. Kosmetiky není nikdy dost. Řekla jsem si, že mu dám jeho oblíbenou značku, takže Niveu. Musím uznat, že ty stříbrné obaly nemají chybu. Nemyslíte? :)


A ještě jsem nemohla odolat sněhulákovi v LUSH. :) Společné koupele milujeme, takže dárek je to naprosto ideální. A navíc to dokazuje, jak jsem geniální, protože je to i dárek pro mě samotnou. :D
Jsem hrozná. Co dodat.
Hlavně abych sloupla cenovku. Což mi připomenulo Vánoce u babičky. Ta nám téměř každoročně vrací dárky a namísto cenovky nalezneme na obalu cedulku Babička. :D

Jaké dárky máte letos pro svého přítele Vy? :)
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Ty trička beru taky! Poslední dárky, šup ke mně! Díky Ceady!
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Není vůbec zač. :-) Ještě jsem koukala na internetu po dalších a neodolala jsem, takže letos bude mít pěknou zásobu triček. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já letos triček taky nakupovala dost, z Bastarda a tak, ale tyhle mě tak zaujaly, že určitě ještě něco přihodím. Jsem ráda, že mám vděčného muže a trička a košile ho baví. Mám to pak o něco jednodušší, když parfémy mu kvůli alergii dávat nemůžu a tak... :)

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý dárky :) naštěstí mi přítel řekl co by chtěl,takže nemusím tápat

    OdpovědětVymazat
  5. Mně to taky řekl. :D Prý nepotřebuje nic. :D

    OdpovědětVymazat
  6. On ten můj byl kdysi taky nadšený z triček, takže doufám, že to ocení, že ho s sebou neberu do obchoďáku a že chudák nemusí řešit, že je všechno příliš drahé. :D
    A s voňavkami to u nás zrovna není jednoduché. Vždy když nějakou kupuji upozorňuji jeho maminku včas a jak to dopadne? Jako bych jí nic neřekla a koupí mu vždy nějaký smrad a až po rozbalení se mě ptá, jestli mi to nevoní.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám pro něj tričko s potiskem, miluje skupinu Sunshine, tak bylo jasno :)

    OdpovědětVymazat
  8. Objednala jsem příteli mikinu a tričko Envy a doufám, že mi to co nejdřív přijde už na to čekám od pondělí :/

    OdpovědětVymazat
  9. bože, ty trička jsou skvělé :D <3

    OdpovědětVymazat
  10. Janča Bohatá13/12/13 18:32

    (*sněhulákovi) :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta prvni stribrna Nivea vypada jako krabicka od cigaret! :-)

    Abych rekla pravdu, moc nechapu soucasny trend mit na trickach sprosta slova, byt v anglictine. Koupila bys mu stejne triko, kdyby tam bylo totez cesky?

    P. S. Bacha na hrubky.

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda je opravím, jen napiš kde. :)

    Každý máme jiný vkus. Někdo nemá rád růžovou a jiný zase černou. Nikoho neodsuzuji. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jdu se zahrabat. Nevím, jak jsem to mohla napsat. No co už. Alespoň jsi mě upozornila. Příště po sobě budu číst články

    OdpovědětVymazat
  14. Janča Bohatá13/12/13 22:53

    stane se :)

    OdpovědětVymazat
  15. Přítel nečte tvůj blog? :-O

    OdpovědětVymazat
  16. Daysy Addams14/12/13 11:08

    Pěkné dárky. :) To můj přítel naopak nakupování miluje, kolikrát nakupuje víc, než já, až ho musím někdy kárat, aby tolik neutrácel. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ale taková hrubka? Co dodat... Jsem dement.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ještě mají jeden týden, aby se to stihlo. Držím palce, ať nemusíš dávat pod stromeček do obálky "Ježíšek se zatoulal. Ale nezoufej. Po svátcích Ti dodá nadílku." :)

    OdpovědětVymazat
  19. Čas od času. Ale celá rodina má teď zákaz na něj teď chodit, jinak by se připravila o překvápko.

    OdpovědětVymazat
  20. jo tak to mě v podstatě taky :D ,ale nakonec přece jen věděl

    OdpovědětVymazat
  21. Já taky neodsuzuju, jen se ptám, jestli bys mu darovala i tričko, kde by bylo doslova napsáno "Ani to nezkoušej, ty kokote"?


    Hrubky máš různé, v každém článku vždycky nějaká je. Dávej na to pozor, to by se tobě stávat nemělo :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to ten můj drahý dostane voucher na kompletní čištění vnitřku auta včetně tepování - pro něj zcela příhodné! :D a jelikož milujeme všelijaké otlapkávání a masírování, koupila jsem masážní svíčku! Už se nemůžu dočkat až ji vyzkoušíme... také dárek i pro mne :D
    No a v lednu má zase narozeniny, vybrala jsem mu knihu, stvořenou přímo pro něj a těšila jsem se, až uvidím ty rozzářený oči, jenže už si ji objednal! :D ://

    OdpovědětVymazat
  23. 'Don't even try it, bitch' je prostě skvělý! Super nápad! :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©