neděle

WISHLIST


Milý Ježíšku...
Moc bych si přála všechny tyhle věci. Ale věř, že budu ta nejšťastnější holka na světě i za polovinu z nich. :)
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. ten kabát je úplně nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Erik Vitáliš8/12/13 08:34

    všetko je úplne úžasné :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Daysy Addams8/12/13 08:39

    Páni, já dostat jednu jedinou z tohohle výběru, tak jsem v nebesích. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fairychain .8/12/13 08:50

    Týjo, takového Ježíška bych taky chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty musíš mít :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jen si nemysli, já taky. :D

    OdpovědětVymazat
  7. sarush ef8/12/13 10:37

    jé, krásnej výběr!

    OdpovědětVymazat
  8. Alex Brian8/12/13 10:40

    Já dostala od maminky ten kabát <3 akorát celý v černém.. Je uplně užasný! :)

    OdpovědětVymazat
  9. :-) Viď? Jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  10. Jestli Ti mohu poradit, pořádně zvaž ten Windows Phone. Já ho strašně chtěla. Mám ho... měla bych být spokojená, ale není to nic extra. Pokud máš možnost (kamarádi, známí) vyzkoušet si u někoho WP, tak to udělej, abys pak nelitovala ;)
    Já jsem naštvaná dodnes, že jsem si to nerozmyslela. Je tam plno věcí, které člověka dokáží opravdu naštvat. A to nejhorší - skoro všechny appky co jsou pro chytré telefony, nejsou pro WP. Takže pokud někde v televizi slyšíš že to najdeš i v marketplace pro chytré telefony, věř že pro Windows tam není 80% aplikací.
    Těch věcí je hodně a já jsem se stále nedokopala k tomu, abych o tom napsala =D




    Pokud ale chceš telefon na volání a sms a víc nepotřebuješ (max. občas zkouknout FB) tak jdi do toho. Ale pokud potřebuješ všestranného pomocníka, fakt si to rozmysli.

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci hlavně dobrý foťák na telefonu. A po třech měsících čtení recenzí a předmětu, kde používáme jen telefony, takže můžu srovnávat výsledky fotek, videí, zvuku od všech možných spolužáků, mi přijde windows phone jako skvělá volba. Taky už jsem studovala aplikace, abych mohla do telefonu stáhnout ty, ve kterých ve škole pracujeme. Jinak jak říkám, stačí mi psát sms, telefonovat, hezky fotit, mít instagram a fb. :D Ale třeba až ho budu mít, tak zjistím, že jsem náročnější uživatel. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mám Lumia 610. Přítel 820.


    Co se týče instagramu - tam je to horší. Officiální appka není :\ A ty "náhrady" se většinou sekají.
    Ale co se týče fotek, tak třeba ségra si koupila HTC Desire X a to fotí pěkně. Hlavně se mi líbí že může nahrávat video a do toho zrovna i fotit.


    Já si taky říkala že to bude v pohodě a teď jsem, jak říkáš, náročnější :D


    Ale foťáky maj Lumie dobrý, to jo (kromě té mé, tam není na fotce skoro nic poznat :D )

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuji za odpověď. :)
    Snad budu spokojená. Teď mám Samsung Galaxy Nexus a nestačí mi.

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych takový mobil nechtěla, jsem náročná, potřebuji hodně aplikací, dobrý fotak a tááák. Ale je to možná i tím že jsem věrná Applu, takže očekávám pod stromečkem Iphone :-)
    Ale každý ma jiná přání. -.-) Tak at dostanes vse co si prejes, urcite si byla hodna holka :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Lenja Gabi8/12/13 13:21

    Oficiální appku Instagramu Nokia uvedla před více než 2 týdny - http://conversations.nokia.com/2013/11/20/instagram-for-lumia/ - zatím je to teda v Beta verzi, ale doufám, že zanedlouho už bude dotažená k dokonalosti :). Bohužel funguje jen pro WP 8, ti, co mají WP 7.8 mají smůlu...

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle fotí líp a není předražený. :)

    OdpovědětVymazat
  17. kabátek jsem viděla v šedo-černé verzi v tw, ale tam si ho kupovat nechci vzhledem ke kvalitě jejich oblečení nějaké tipy, kde bych ho mohla pořídit jinde ? je moc krásný

    OdpovědětVymazat
  18. Wp dobry foun,mam Lumii 620 a jsem spokojena a uz me nebavi hejteri,kteri vetsinou ani nemeli Wp v ruce :)

    OdpovědětVymazat
  19. to je nexus 10? Ja by som chcela ipad alebo iphone (alebo oboje) ale tolko penazi na technicke (a stylove) vychytavky stale nie som schopna venovat:/
    Pekne boty a kabat :) odkial?
    Chloe Chloe je moja najmilejsia vona, uz minam treti flakon ...a nejakej drobnosti od Clinique by som sa takisto potesila :))

    OdpovědětVymazat
  20. Vytvářím je ve PhotoFiltre, ve kterém snadno upravuji všechny fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  21. 920 :)
    Oblečení je z jednoho asijského eshopu, ale jak kabát, tak boty najdeš i na ebay. :)

    OdpovědětVymazat
  22. 920, presne ta co je na obrazku, je super, len je trosku tazky, ale da sa zvyknut :))

    OdpovědětVymazat
  23. Karolína B.4/1/14 01:29

    kabátek bych si také nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©