pátek

GIVEAWAY: M.A.C


Dnes si přijdou na své všechny kosmetické maniačky a milovnice značky MAC. :)
Mám pro Vás paletky z limitované kolekce, které jsem dostala od PR oddělení Macu, za což mu mockrát děkuji. Pokud budete chtít vyhrát, budete muset zjistit, o kterou kolekci se jedná a kdo ji navrhl.

JAK VYHRÁT?
1. Napište mi celý název této kolekce a celebritu, která se na této kolekci podílela.
2. Nezapomeňte mi napsat svůj email, abych Vás mohla v případě výhry kontaktovat.
3. Budu ráda, když budete sledovat můj facebook.



Giveaway ukončím ve středu 19. února večer. Přeji Vám hodně štěstí! :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©