pátek

GIVEAWAY: Předvalentýnský dárek


Z tohoto valentýnského dárku pro Vás mám nesmírnou radost. Už dlouho jsem neměla giveaway o tak miloučký dárek. :-) 
Přestože jsou Craftholic plyšové hračky, věřte nebo ne, ale tato zvířátka nejsou pouze pro děti. Takže doufám, že z nich budete nadšeni jako já. S přítelem se o jednoho pereme každý večer, protože je to skvělý  mini polštářek. :)


Jak jednoho Crafťáka získat?
1. Budu ráda, když budete sledovat můj facebook
2. Napište mi svůj email, abych Vás mohla v případě výhry kontaktovat.
3. A budu moc ráda za zpětnou vazbu, čeho byste tady na blogu chtěli více a čeho naopak méně. :-) Jednoduše bych se ráda dozvěděla, jaké články jsou Vám nejmilejší. 

Giveaway ukončím v úterý 11.2. večer. Poté vylosuji dva komentáře a během týdne vylosovaným Crafťáka pošlu. :)
P.S.: Trochu perverzní fotky. Já vím, já vím. S přítelem jsme se kvůli zkouškovému neviděli už dva týdny, takže to vysvětluje moje úchylačení s plyšáky. :D Příště se budu držet při zdi. :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©