neděle

INSTAntní týden


Dnes mám tady jako každou neděli fotografie z uplynulého týdne, které jsem sdílela na svém instagramu. :)
A teď něco málo ze života, s čím jsem se na instagramu nesvěřil.
S přítelem jsme se viděli naposled před dvěma týdny. Ať žije zkouškové. Musím říct, že už nám to pěkně leze na mozek. Za ty dva týdny jsem se zvládla urazit už několikrát a jednou tak, že jsem měla chuť se rozejít. :D Ale abyste se nedivili, co se stalo... Přítele v posledním měsíci ovlivnila jeho maminka natolik, že mi několikrát denně musí vysvětlovat, jak je veganství nezdravé a že mu určitě umřu. Na jednu stranu by mě mohlo těšit, že má o mě starost... Jenže, když víte, že je zbytečná a že je na vás partner neoprávněně opravdu už "hnusný" a baví se s Vámi jak s psychicky narušeným jedincem, trápí Vás to... Zvlášť když si nenechá nic vysvětlit a moje řeči mu jsou v tomto případě ukradené. Achjo. Doufám, že tohle ho brzy přejde, protože už na to rozebírání mého veganství nemám sílu a mrzelo by mě, kdyby moje stravování zapříčinilo rozchod.
Kdybych tady měla rozebírat všechny argumenty a to co mi jeho rodina dnes a denně vypráví, byl by tohle opravdu dlouhý článek. :D Takže to si nechám zase na příště.

@thelifeofceady
Všechny fotografie jsou pořízené telefonem - nokia lumia 920. :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©