úterý

veganská restaurace loVeg

Dnes mám tady pro vás tip netip na další veganský podnik. V restauraci loVeg jsem byla dvakrát v životě. Mám takový pocit, že číslo mé návštěvnosti s největší pravděpodobností stoupat nebude. Ovšem personálem to není, pokaždé byl milý. Prostředí nedaleko hradu je také příjemné. Jídlo je podle mě lepší průměr, dle mých přátel podprůměrné. I když burger i salát chutnaly skvěle. Tahle dvě jídla bych vám doporučila. Ceny jsou na mě vysoké (i když... je to Praha.. A je to kousek od Hradu) a porce menší a menší. Máte-li rádi svíčkovou, doporučuji si na chutnější verzi zajít do Plevelu, kde dostanete dvojnásobnou porci za nižší cenu.
Dalším důvodem, proč tento podnik nenavštěvuje řada mých známých veganů, není ani to, že by byly ceny vysoké, ale z důvodu špatných zkušenosti, kdy se majitel nechoval slušně ke svým zaměstnancům.


Jen pro představu... Za "krevetový" salát zaplatíte 140 korun, za burger 215 korun, za svíčkovou se třemi knedlíky a třemi kousky sojového masa 185 korun, za raw dort, který tedy není ani trochu dobrý, zaplatíte 85 korun.

BTW Pamatujete si, jak jsem se zmiňovala, že díky Dining card mám jídla v restauracích v Praze o 20% levnější? Vyprosila jsem pro vás čtenáře možnost slevy na tuhle kartu. Stačí, když při objednávce napíšete kód ceady a kartu získáte o 300 korun levněji.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©