pondělí

DIY: Pomaluj si talíř


Jsem neskutečně kreativní až hanba :D. Ale kdo není, že :D. Jednoduše ráda jím z toho, co si sama vyrobím. Tedy ne až tak doslova, jinak bych obědvala z papírových mističek. Ale určitě víte jak to myslím.
V minulém spolubydlení jsem měla radost, když jsem si vzala fixu a pomalovala jí zdi. Nad stolem jsem měla rámečky, do kterých jsem si lepila poznámky a kolem křesla měla další minimalistické malůvky. A protože v novém bydlení nejsou hladké zdi, kreslit si mohu jedině na nádobí :D.
A tak jsem si koupila talíře za pár korun jen pro to, abych si je pokreslila a vyblbla se.


akrylovou fixu na porcelán (cena se pohybuje okolo šedesáti korun)
nádobí

1. Talíře si důkladně umyjte a pečlivě osušte utěrkou. Jakmile bude nádobí připravené směle se pusťte do tvoření. Kreativitě se meze nekladou.
2. Fixy nechtě schnout po dobu 24 hodin. Poté dejte nádobí do vyhřáté trouby a pečte asi třicet minut na 150 stupňů.

SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©