pondělí

DIY: Postel na zdi



Vždy jsem toužila po tom mít jednoho dne pouze matraci na zemi. Už jako malá, když jsem listovala desítkami časopisů o bydlení, jsem snila o svém rustikálním bydlení, které bude strohé a přitom v něm bude můj otisk, ta jedinečnost. A tak jsem si vytvořila tu nejlevnější postel na světě... postel na zdi :).
K vytvoření postačí lihovka (a matrace) .....tramtadadá... během 10 minut máte jedinečné místo ke snění.



Kreslíte si taky rádi po zdech? Nebo jsem v tom úplně sama (společně s tříletými dětmi).... :D
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©