čtvrtek

Mineralize Rich Lipstick od MAC



Rtěnky od MACu jsou pro mě jedny z těch top. Takže když se mě čas od času kamarádka zeptá, kde má koupit kvalitní rtěnku, doporučím jí právě tuhle značku. 
Cena rtěnek není nejnižší. Je mi jasné, že člověk neplatí pouze za onu kvalitu, ale také kvalitnější a lákavější obal a samozřejmě i za značku. Ale tak už to u těchto dražších značek bývá. Na druhou stranu, proč si nepořídit jednu dvě kvalitní rtěnky, než mít doma deset, které mi smrdí, brní mě po nich rty, při jídle je mám po celém obličeji a tak dále a tak dále. Nechci tedy tvrdit, že co je levné, to je špatné. Jen u těch levnějších značek musíte déle vybírat a nemůžu vzít první rtěnku, která mě napadne, zatímco u MACu jsem ještě se rtěnkou nešlápla vedle. Zatím jsem byla pokaždé nadšená. A jak tomu bylo tentokrát?

Na podzim jsem chtěla rtěnku, která nebude vysušovat rty. Takže jsem zvolila řadu Mineralize Rich Lipstick.

A jak jsem s ní byla spokojená?
1. Rtěnky jsou krásně krémové. Není třeba se trápit, že máte popraskané rty, rtěnky je krásně zhydratují a budou zase dokonalé. (Vážně.)
2. Odstíny jsou opravdu krásně syté.
3. Doporučuji si pořídit k rtěnce ještě tužku na rty.
4. Bez štětečku se při nanášení jednoduše neobejdete.
5. Obtiskuje se jako každá rtěnka, ale přesto že piju a jím a na hrníčku je vždy otisk, rty jsou stále barevné.
Průměrně mi vydrží čtyři hodiny. Poté už se mi nezdá tak dokonale sytá jako na začátku, takže je třeba si ji domalovat.
6. Uzavírání je magnetické. (Pokud se nepletu.)
7. Skvěle si s touto rtěnkou označkujete přítele. :D



Cena v ČR: 600 korun
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Iveta Hlusickova24/10/13 08:46

    Mám od MAC rtěnku mystic, a jsem s ní hrozně spokojená. Určitě časem vyzkouším tu All out gorgeous. :) Už jenom kvůli tomu názvu,líbí se mi jak zní slovo Gorgeous. :)

    OdpovědětVymazat
  2. krása ta tmavší rtěnka,jde ti hezky k pleti,a vůbec máš dokonalý tvar rtů :) miluju rtěnky!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nakupuju rtěnky cca posledních 18 let (ano, jsem trochu starší čtenářka :-)), ale ani v těch "předpotopních" dobách a ani později se mi nepodařilo koupit šmejdy, co se rozmazávají po celém obličeji atd. A že fakt bývaly levné. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlína Javůrková24/10/13 11:33

    Tak ta ALL OUT GORGEOUS je vážně skvělá, krásná barva a navíc to, co o nich píšeš..nedá se odolat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veronika LittleAlien24/10/13 11:38

    aaah,tá prvá má nádhernú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  6. all out gorgeous mám a miluji jí.. se vším, co si o rtěnkách napsala, souhlasím..

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Tess Šimaljak24/10/13 15:24

    Tie odtiene sú fakt krásne <3

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Jé, tak to jsem ráda, že jsme se shodly.

    OdpovědětVymazat
  9. ta tmavší je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Andrea Mikolášová25/10/13 11:37

    jsou krásné...ale pro mĕ je teda 600 Kč za rtĕnku, byť určitĕ kvalitní, pořád hodnĕ...

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se teda hodně zamlouvá i everyday diva! :-) A tužku používáš přímo k tomu taky od MACu? Já tužku ještě nikdy nepoužívala...
    Teď už asi rok každodenně používám Chubby Stick v odstínu Pudgy Peony a bez ní si už připadám taková neůplná a ven jinak nevyjdu :-D

    OdpovědětVymazat
  12. MY MAGIC FASHION27/10/13 15:52

    Úžasné! Naprosto okouzlena jsem odstínem everyday diva <3 To je něco úžasného!

    OdpovědětVymazat
  13. Ema Štefániková29/10/13 23:49

    tie farby sú vážne užasne ! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Karolína B.19/11/13 14:38

    asi bych do nich neinvestovala, protože kvalitou mi vyhovují i rtěnky Rimmel (hlavně pak ty od Kate Moss), ale nádherné barvičky to jsou, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©