úterý

Tak už může začít mrznout


Nedávno jsem si udělala radost. Koupila jsem si tuhle úžasnou zimní parku, kterou jsem objevila v Tescu na Národní třídě. Proto onen zvláštní název článku, při kterém jste si asi začali ťukat na čelo, zda mi nepřeskočilo. Poslední parku ve velikosti třicet čtyři jsem ihned popadla a odnesla si ji (samozřejmě po zaplacení) domů. Zároveň jsem v Tescu objevila tento jednoduchý batůžek. Dlouho jsem chtěla nějaký podobného typu, ale většinou se cena pohybovala na mě zbytečně vysoko. Nehledě na kvalitu batůžků, která u řady značek pokulhávala. Takže není divu, že mám z tohoto objevu pořádnou radost. :)

A mám pocit, že mi začíná to omezování blogu a psaní článků vyhovovat. Takže bych u toho chtěla zůstal i nadále. Články bych tak publikovala každý druhý den, výjimečně denně. Někdy mám takový záchvat nadšení, kdy fotím všechno a mám spoustu nápadů na super zábavné články a pak najednou přijde období temna, kdy mám pocit, že nedokážu napsat ani řádek. Proto bych chtěla těmto dnům temna předejít právě tím, že nebudu psát denně. Pamatujete si, kdy jsem publikovala i dva články za den? :D Hrůza.


Původně jsem chtěla ještě do článku vložit snadný recept, který jím teď téměř denně, ale nějak se mi k těmto fotkám nehodil. :D Za to by se hodila fotka, jak se nacpávám nějakou tyčinkou z automatu. To je mi jasné. :D

Přeji Vám krásné úterý. :)

kabát z F&F, Silonky z Lindex, Boty z H&M, batůžek z F&F, brýle z H&M, rtěnka MAC odstín Everyday Diva (řada Mineralize Rich)
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Parku jsem si objednala z Ebay a zatím mi nepřišla, ne zima ještě nesmí začít! :D

    OdpovědětVymazat
  2. to zapínání je stříbrné? Já viděla v Tescu jen se zlatým, a to mi od koupě odradilo...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi super rozkošná! <3

    OdpovědětVymazat
  4. presne som ju na narodke obzerala :D akurat si ju tam kupovala nejaka zena, a myslela som ze to bude nejaka znackovejsia, lebo vyzerala fest pekne, a nakoniec som ju nasla na vesiaku F&F, tak som bola miene soking:D paradna je :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná parka! Ja si tiež dnes plánujem objednať z internetu, takže krásne teplo by mohlo byť, kým mi nepríde :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Ti to sluší! :-) ..Já si budu podobnou bundu asi také pořizovat, jen ale ve vínové. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bibiána Valterová22/10/13 15:33

    Ten ruksačik je úplne skvelý všade taký hľadám ale u nás v TESCU som ho nevidela :((

    OdpovědětVymazat
  8. parka je super, ale nee, ještě zimu nechci :D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. 34? jako vážně? Tos nějak mega zhubla ne? Já mám naopak ještě zimní věci větší :D

    OdpovědětVymazat
  10. :D Ani moc ne. Jen ji asi šijí na nějaké velké holky. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já už jsem připravena. Ještě by to tedy chtělo nějaké pořádné sněhule. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já se objednávání přes internet u zimních bund trochu bojím. Zvláště se mi vždy líbí nějaká z Číny a počítám, že bych musela vzít super velkou velikost, abych ji nakonec zapla přes prsa.

    OdpovědětVymazat
  13. :-) Tak to jsme měly podobné reakce.

    OdpovědětVymazat
  14. Na kabátu zlaté a na batůžku stříbrné.

    OdpovědětVymazat
  15. Super outfit, prostě se mi moc líbí tvůj styl :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. přesně tuhle dostanu na Vánoce <3 :D sluší sluší

    OdpovědětVymazat
  17. Karolína B.18/11/13 23:36

    tohle moc dobře znám :D také jsem si teprve teď o víkendu koupila zimní bundu a řekla jsem si úplně stejnou větu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©