neděle

Co by Vám nemělo chybět?




Kombinace černé a bílé nikdy nevyjde z módy a bude vždy pokládána za nadčasovou. Nikdy s ní nic nepokazíte. Dnes jsem si pro Vás připravila doplňky, které se mi líbí a které by Vám v pokoji neměly chybět. Navíc jsem ještě přidala přenosný hrníček z www.ikea.com, který si "musíte" na podzim pořídit. Můžete si do něj vložit obrázek nebo fotografii podle aktuální nálady. Navíc slouží jako termoska, takže udrží čaj horký. A naopak ledový nápoj bude stále vychlazený.

starobylý budík z www.ikea.com
Retro věcí není nikdy dost. Věřte, že tento retro budík, který měla určitě vaše babička, se bude na nočním stolku krásně vyjímat. Nevydává zrovna libé zvuky, takže jej na buzení neužijete, ale za to budete mít stále ponětí o tom, kolik je hodin, aniž byste museli každých pět minut zvedat telefon, abyste se podívali.

plechové dózy z www.nordicday.cz
Úložného prostoru není nikdy dost, zvláště pokud jste kosmetickými maniačkami jako já a máte spoustu dekorativní kosmetiky. Pokud už Vás přestalo bavit stále vyrovnávání výrobků na poličku a nebo jste bordelářky, takže se Vám kosmetika válí všude možně, začněte ji skladovat v krabicích. Nikdo nebude tušit, že jste kosmetiku do nich naházeli bez rozmyslu. A navíc Vám budou chválit zajímavé doplňky pokoje. 

rámeček na fotografii ze www.zara.com
Neříkejte, že nemáte v pokoji na nočním stolku jedinou fotografii s přítelem, mazlíčkem, přáteli nebo rodinou! Vážně ne? Tak to rychle napravte. Tenhle rámeček je velice jednoduchý, takže se bude hodit ke každému povlečení a ke všem šíleně vzorovaným polštářkům. 
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Haha, zrovna ten budík jsem si včera koupila a jsem na vrcholu blaha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja práve neznášam veci nahádzané v krabiciach a plechových dózach.. :D Na okrasu sú ale fajn, no vadilo by mi sa v nich potom prehrabávať a hľadať výrobok, ktorý akurát potrebujem.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hrozný bordelář, takže mi krabicový systém absolutně vyhovuje. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teresa Starling20/10/13 19:26

    Přenosný hrníček mám už měsíc doma, ale stále jsem ho nevyzkoušela.. přijde mi moc velký :D třeba přijde jeho čas

    OdpovědětVymazat
  5. Hanča Zajda20/10/13 19:35

    Tak ten budík bych na nočním stolku mít nemohla. Nesnáším, když mi něco tiká u hlavy, takže všechny tikající hodiny mají zákaz vstupu do naší domácnosti, natož aby se dostaly do ložnice.

    OdpovědětVymazat
  6. nesnáším když mi něco tiká u hlavy - lol :D :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anna Malecká21/10/13 18:38

    Moc děkuju za tip na termohrneček, můj starý z costy už jsem odepsala, absolutně netěsnil, takže jsem zrovna nějaký sháněla, ideálně s vyměňovacím vnitřkem za příhodnou cenu. A tenhle se naprosto přesně trefil! Už ho mám doma a vypadá skvěle, zavírání neprotékavě a už se těším, jak tam budu vyměňovat obrázky! :) Opravdu super tip!!

    OdpovědětVymazat
  8. :D Já jsem jako malá trávila spoustu času s babičkou, která měla v každém pokoji tikající hodiny nebo budík. :D Asi mi to začalo chybět.

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak to mám radost, že nakonec přišel tento článek vhod. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anna Malecká22/10/13 17:55

    Tak ještě update - neteče ani když se obrátí dnem vzhůru a třese se s ním. Zázrak!

    OdpovědětVymazat
  11. ten budík POTŘEBUJU! už něm přemýšlím šíleně dlouhou dobu..:) dík za tip!

    OdpovědětVymazat
  12. :-) Takže to je ode mě přímo tip tipů. :D To mám radost. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Budík se mi moc líbí, klidně bych ho použila i na buzení, alespoň musíš vstát abys ten zvuk vypla, když mi hraje písnička, klidně si ještě poležím :D :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Karolína B.18/11/13 23:25

    no tak ta termoska je perfektní! mám jich doma několik, ale stejně bych si ji koupila :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©