sobota

INTERBEAUTY PRAGUE


Včerejší den jsem se byla podívat v Holešovicích na Interbeauty veletrhu. Vy, které nemáte tušení, o čem mluvím, jedná se o odborný kosmetický veletrh, na kterém uvidíte na každém kroku ženy a muže jen zřídka. Je zaměřen jak na wellness, vlasovou péči, péči o nehty, anti-aging, modelaci postavy, vybavení salónu, tak i na zdravý životní styl. 


Na veletrhu najdete skvělé ceny produktů a když není produkt nejlevnější, tak se nabízí nějaká super výhodná akce, kterou by byla škoda nevyužít.
Tento veletrh je jedinečný zvláště tím, že můžete zdarma navštívit vyšetření prsu ultrazvukem. Obvykle Vás mamografie vyjde na 500 korun a vyšetření ultrazvukem na 300 korun, takže už jen to by Vás sem mohlo nalákat. A takovou zajímavostí je i možnost poradit se s uznávaným soudním znalcem v oboru plastické estetické chirurgie.


Dnes je poslední den, kdy můžete tento veletrh navštívit. Vstupenka Vás vyjde na 120 korun bez jakékoli slevy. Více se dočtete na oficiálních stránkách Interbeautyprague.cz.
Pokud nemáte dnes co na práci a jste kosmetické maniačky, byla by škoda zůstat doma. :)
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. to vypada uzasne! chci tam!!
    abitcreepy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že se to koná v Praze, tam se nedostanu :/ Každopádně určitě dobrá akce :) Takové veletrhy mám ráda :) Kdo by neměl rád šmejdění :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak..Kdo by neměl rád šmejdění. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Michaela Pavlíková19/10/13 10:45

    Také jsem měla možnost tam jet s naší paní učitelkou, ale nejela no :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. O hodně jsi přišla. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krása Barev19/10/13 14:48

    Škoda, že jsem tam nemohla jít.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ceady,

    Nominovala jsem tě do sdílecího Tagu...koukni se ke mně na blog.

    pinkkballerina.blog.cz


    (TAG:Liebster Award)

    Otázky!

    Měj se hezky

    BB

    OdpovědětVymazat
  8. Tess Šimaljak19/10/13 21:12

    Skvelé fotky! Muselo to tam byť super <3

    OdpovědětVymazat
  9. Karolína B.8/11/13 13:10

    na tuhle akci bych se jednou chtěla podívat, ale jako vždy mi to uteklo... :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©