čtvrtek

S úsměvem jde všechno lépe


Stále se těm kosmetickým recenzím vyhýbám. Ale mám jednoduše pocit, že používám jen stálice a do testování něčeho nového se mi nějak nechce. Dokonce jsem postřehla, že se mi díky nepoužívání hutných makeupů hodně zlepšila pleť. Používám maximálně pudrový makeup od Clinique, který je naprosto perfektní a pleť mám krásnou jako už dlouho ne. Je mi jasné, že za to může i hodně strava. Jakmile jím smažená jídla nebo jídla, která obsahují více pepře, o vyrážku není nouze. :D Za to, když se cpu živou stravou, pleť je hezčí a hezčí. Ale bohužel nemám na kontě tolik peněz, abych se mohla denně cpát čerstvými potravinami. Většinou se snažím při sobotním nákupu jakože domů nakoupit potraviny a většinu si hezky odvezu do Prahy. :D Připadám si jak nějaký špión nebo magor, který se bojí požádat mamku, abych si mohla udělat vlastní nákup. Přítel už třetí rok vozí z domu na kolej koláče a předpřipravená jídla a různé polotovary na celý týden a na nákup si jde tak maximálně pro šťávu. :D 
Ale už mi došlo, že to čerstvé taky nevydrží věčně, zvláště když máte potraviny v pokoji. Sice tady máme lednici, ale spolubydlící si vždy upeče kuře, které jen tak nepřiklopené nechává v lednici, nehledě na ty jejich zkažené potraviny. Takže mi jídlo ihned načichne. A tak jej mám v pokoji ve skříňce pod oknem a na parapetu - taková kuchyňka. :D Mám vlastní byt v bytě, heč. :D


Mám pro Vás skvělý tip na snídani. Když jsem tuhle mňamku jedla poprvé, došlo mi, že celý svůj život miluji sladké knedlíky vlastně jen kvůli máku. :D Od té doby si tuhle snídani dopřávám opravdu často.
Navíc je to super jednoduchá snídaně. Stačí mletý mák bez cukru, dva banány a jeden pořádně mlsný jedlík. :)
Jen pro zajímavost, mák je skvělým zdrojem vápníku (není potraviny, která by jej měla více), zinku, železa a hořčíku a zároveň pomáhá při překyselení organismu.


S úsměvem jde všechno lépe. Věřte mi. A to, že Vám ráno upadne nádobí není konec světa. Seberte ho a řekněte si, jaké jste měli štěstí, že jste ho nerozbili. A pokud ho rozbijete, tak přece střepy přinášejí štěstí! 
P.S.: Na pleti nemám žádný makeup. Jsem dokonalost sama. :D


Čínské nudle přímo z bistra jsem vždy milovala. (Taky podle toho vypadám, že? :D) Když jsem se začala stravovat vegansky, myslela jsem si, že všechny čínské nudle jsou vaječné, a tak jsem si řekla, že se budu muset s tímhle fastfoodovým jídlem rozloučit. Ale kde že.. Romantička je moj manžel. :D 
Když tu jsem náhodou objevila v Albertu těstoviny bezvaječné a už se zase cpu nezdravě. :D Směs jsem dělala z čerstvé zeleniny, kterou jsem zabila dušením na pánvi. K její přípravě jsem použila jarní cibulku, červenou papriku, žampiony, kale (Nemůžu si vzpomenou na český ekvivalent.) a nakonec jsem směs posypala jádry tykve loupané. :) No řeknu Vám, že je to větší mňamka, než když jsem si ty nudle kupovala za sedmdesát korun v bistru. 
P.S.: Tentokrát jsem se snažila krotit v psaní smajlíků, ale když na to tak koukám, tak se mi to vůbec ale vůbec nepodařilo. :D
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. LauraLuthy17/10/13 09:38

    Zkus nudle rýžové jsou i bezlepkové. Jinak díky za skvělé tipy, jen více článku o zdravém vaření a stravě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :D No rýžové mi právě nechutnají. Ale je pravda, že jsem je měla před pár lety a chutě se přece jen mění. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to mě se poněkud nedaří s tou pletí :/ připadám si ve svých 23 let jako 13leté holka,děs pořád šíleně mastná pleť qa akné občas taky straší.jinak máš nádherně vykreslené rty :) máš opravdu krásné plné rty :)Jinak už přes týden nejím maso,doufám že třeba to i pomůže pleti,zase kolikrát v tom maso jsou hormony a ani o tom člověk neví.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ty tvoje články těší :) banán s mákem musím vyzkoušet, představ si, co jsem kdysi jedla já, skoro se to tu bojím napsat. Miluju mák a tak jsem si dala do mini misky trošku mlíka a kupu máku a cukru a byla z toho taková kaše, no mňamká :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ať žije H&M. :D Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Ále, na tom přece není nic tak hrozného.
    To já přišla teprve až teď na to, jakou šílenost jsem jako malá jedla. Alespoň kluci ze školy na mě koukali jak na magora. Bavili se o tom, že nějaký kamarád vzal kostku cukru a na to nalil alpu a snědl to. Když tu jsem se ozvala, že jsem tuhle mňamku dostávala vždy od dědečka. :D Kdybys viděla ty jejich pohledy, jako chudák holka nebo výraz to snad nemyslíš vážně. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Zkus vynechat třeba jen na 14 dnů mléčné výrobky a kořeněná a jakákoli smažená jídla. Budeš koukat, jak se pleť zlepší. Hlavně to chce spoustu čerstvého ovoce a zeleniny. :-) Pleť se zase vyčistí a bude pěkná.

    OdpovědětVymazat
  8. bezvaječné těstoviny se vyrábějí už dávno, dokonce v country life mají i celozrnné, špaldové...

    OdpovědětVymazat
  9. No tak to máme asi podobné chutě, vidím, že starší generace nabízely podobné delikatesy. Já měla za nejlepší sladkost kostku cukru u prababičky ale bez Alpy, tu mi nikdy nikdo nenabídl :D

    OdpovědětVymazat
  10. V Kauflandu jsem je kdysi neobjevila, takže jsem po čínských bezvaječných jednoduše přestala pátrat. :)
    A děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  11. :D Děda si pravidelně mazal kolena Alpou, takže jakmile šel na svůj rituál, já dostala tuhle laskominu. haha
    Tak to jsem ráda, že nejsem jediný exot.

    OdpovědětVymazat
  12. Je to skvělý milý článek...škoda že nejím mák :)

    OdpovědětVymazat
  13. :D Skvělý milý. haha
    Kvůli alergii nebo protože Ti nechutná? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Monika Indráková17/10/13 17:27

    "Romáán!" "Čo je, čo sa stalo?" :D
    Mák jsem už neměla straašně dlouho, s tím banánem musí chutnat skvěle! Pamatuju si na školní těstoviny s mákem, kdy jsem vyjídala jen mák :D
    Pleť máš teda úžasnou, moje se pomalu ale jistě vzpamatovává, chce to čas.
    A když jsi mluvila o těch nezdravých věcech :D Máš ráda chalvu? (teda jestli ji znáš) Řekla bych, že je veganská, nebo spíš asi určitě :D Koupila jsem si dneska skoro půlkilovku v Tescu a na to, že sladké skoro nejím, se jí můžu užrat. Myslím, že se u mě dlouho neohřeje :D S těma smajlíkama.. přesně vím o čem mluvíš :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty se stravuješ bombasticky!!! To Ti závidím, že pro to máš takovou vášeň. Já jsem ten typ člověka, kterej si radši koupí bagetu, než aby si nějakou svačinku přichystal. Třeba mě to přejde, až pořádně přiberu! ..Jinak jseš sluníčko na těch fotkách! :-)**

    OdpovědětVymazat
  16. Tess Šimaljak17/10/13 21:00

    Smajlíky sú best ever! <3 a knedlíky alebo šúľance! tie milujem <3

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :) Musim tě teda velmi pochválit, vypadáš skvěle! :) Mám dotaz ohledně stravy, to že se stravuješ vegansky, co přesně tě k tomu vedlo? Hrozně by mě to zajímalo, tak díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  18. Doporučuju tenhle recept, od té doby, co jsem ho objevila, jsem ho zkoušela už třikrát v různých obměnách. http://svasniprojidlo.blogspot.cz/2013/07/bulgur-s-tandoori-kvetakem.html

    OdpovědětVymazat
  19. A úžasný nudle: http://svasniprojidlo.blogspot.cz/2013/01/nudle-jak-je-mam-rada-ja.html

    OdpovědětVymazat
  20. :D Tak já jsem vždycky ráda vařila a jídlem jsem posedlá už od třinácti (?). :D Takže ještě abych jedla brambůrky a bagety. Ale taková domácí bageta... mmm. Díky za tip. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Hrozně moc ti sluší ta červená rtěnka!!! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jo, mně se pleť zhoršila, protože čerstvé moc nejím, ze zeleniny už jen rajčata :/ nic mě neláká, maximálně v restauraci a štve mi to, ale ta chuť k jídlu je taková na nic

    OdpovědětVymazat
  23. a to jídlo vypadá prostě super easy nejvíc mmm, kale, myslíš kapustu?

    OdpovědětVymazat
  24. Přesně, myslím kapustu. :D Děkuji moc. Paměť mám jak důchodce.

    OdpovědětVymazat
  25. To já bych jedla od rána do večera, co bych dala za nechuť k jídlu. Ale třeba jsi jen nemocná. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Je více důvodů. :) Jednou se snad o tom rozepíšu.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to jsem ráda, že nevadí. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty banány vypadají moc dobře, hned zítra to vyzkouším ;)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. smažený skoro vůbec nejím,no ovoce a zelenina snažím se :D ale někdy zapomenu,dík za radu :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©