pátek

Krabice plná jídla


Během posledního roku se tu objevily krabičky krásy, krabice pro vaše kočičky a pejsky a teď už je tu i krabička plná jídla a pití pro všechny, kteří chtějí vyzkoušet nové potraviny od známých i pro některé méně známých značek.
Box bude k dostání každý měsíc za 199 korun, včetně poštovného. Brandnooz slibuje, že celková hodnota zboží bude vždy min 330 korun.
Více se dočtete na oficiálních stránkách.
Jak se Vám líbí tento nápad ochutnat to nejnovější na trhu? 
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Obrázek vypadá velice slibně, a jelikož si poslední dobou už dvakrát rozmyslím, co strčím do pusy, vůbec bych se nezlobila, kdyby v krabičce opravdu bylo mandlové/sojové/jiné mléko, nebo nějaké jiné potraviny ze zdravé výživy či pro vegetariány/vegany. :)) To bych pak s chutí objednala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám v plánu článek na toto téma ;) Nápad se mi líbí velice!

    OdpovědětVymazat
  3. Viď? Přesně to mě napadlo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi to, ale dát 270Kč za balíček na zkoušku, a pak zjistit že mi přišli utopenci a hovězí bujon, tak se asi zlobím... :D Navíc ta jejich slibovaná úspora 50 - 80Kč mi nepřijde moc závratná, to se radši jednou za čas plácnu přes kapsu a zaexperimentuju sama :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hanča Zajda15/11/13 12:45

    Teda ten obrázek vypadá lákavě, ale pak na mě na stránkách vyskočilo Nescafé a Knor bujóny, což patří k věcem, který mi nesmí přes práh, natož do bříška. Škoda, takovej skvělej nápad a tak blbej výběr produktů...aspoň teda pro mě.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je ale hrozná blbost :D Kdyby to alespoň bylo nějak tématizované, ale bujon nebo pesto fakt nechci.

    OdpovědětVymazat
  7. Tereza Gricová15/11/13 16:20

    Mě se líbí moc, víc jak ty kosmetické :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Donny Barbaričová15/11/13 18:25

    Nápad je to super! Keby bola zameraná na čokoládové sladkosti, ako stvorená pre mňa :D

    OdpovědětVymazat
  9. Veru Pařízková15/11/13 19:39

    Ahoj :), o tomhle boxu slyším poprvé a musím říct, že mě to zaujalo a určitě jej vyzkouším :). Jdu omrknout podrobnosti a děkuju za sdělení :)

    OdpovědětVymazat
  10. manpreet khurana16/11/13 05:56

    Heyy! Lovely blog :)
    Follow each other??
    the-glamorous-diva.blogspot.in

    OdpovědětVymazat
  11. Erik Vitáliš16/11/13 11:03

    skvelý blog :) s nadšením followujem :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. mně se ten nápad taky hrozně líbí!

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhlety boxy překvapení mě docela lákají, ale pořád váhám :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©