sobota

Na akné s La Roche-Posay

La Roche-Posay mi před třemi týdny poslal zkouškový boxík pro aknózní pleť. 
Modrá krabička se mi zalíbila tak moc, že jsem produkty začala používat hned v ten den, kdy mi dorazily. A ještě aby taky ne, když mi na tváři den před tím vyrazily tři zarudlé pupínky, se kterými jsem si nevěděla rady.
Balení obsahovalo čistící pěnivý gel, micelární vodu a korekční obnovující krém proti nedokonalostem pleti.
Jak jsem byla s jednotlivými produkty spokojená se dočtete níže.



EFFECLAR MICELÁRNÍ VODA
Tak co bych Vám řekla o micelární vodě, aby to nebylo příliš nudné? Je jednoduše dobrá. Nemám jí vlastně co vytknout.
+ odlíčí všechen makeup, včetně toho očního
+ pleť neštípe
+ žádné zarudnutí se nedostavilo
+ nelepila a ještě osvěží
- vyšší cena
CENA 200 ml balení se pohybuje okolo 350 korun.


EFFACLAR ČISTÍCÍ PĚNIVÝ GEL
Tento produkt mi udělal velikou radost. Už dlouho jsem o něm uvažovala, ale nakonec jsem se k jeho koupi nikdy neodhodlala. Což byla škoda. Protože jsem brzy po vyzkoušení dosáhla kýžených výsledků. A protože má přítel nepříjemné akné na zádech, darovala jsem zbyteček jemu. A dopadlo to tak, že už mu maminka koupila klasické balení, protože mu gel pomáhá.
+ konečně jsem objevila přípravek, který pomohl příteli od těžkého akné na zádech
+ opravdu rychle zbaví pleť, záda a hrudník akné (nekecám.)
+ pleť je poté jemňounká
- Pokud nemáte smíšenou a mastnou pleť, jen se Vám čas od času udělá pupínek, nepoužívejte ho. Pokožku by Vám mohl vysušit.
CENA 200 ml balení se pohybuje okolo 180 korun
(Já mám pouze 50 ml.)




EFFACLAR DUO
Není krém jako krém. Spíše bych přípravek označila za řídký gel. Neobsahuje alkohol, barviva, parabeny, ani žádné oleje. Je to produkt, který bych Vám doporučila, pokud se konečně chcete zbavit aknózní pleti a stále hledáte ten pravý krém pro mastnou pleť.
+ rychle se vsákne do pleti a zanechá pleť jemnou bez podráždění
+ nejenom, že mi zahojil akné na čele, ale také jsem si všimla úbytku černých teček
+ pleť rozzáří
+  doporučuji používat večer a ráno se můžete těšit krásnější pleti
CENA 40 ml balení se pohybuje okolo 350 korun


Netušila jsem, že na tyto produkty budu pět až takové ódy. Ale jednoduše mně i příteli tyhle produkty opravdu pomohly. 
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Anna Ananasová16/11/13 09:56

    Řadu Effaclar jsem dřív používala krom micelárky celou a mám ozkoušené i všechny verze těch krémů a musím říct, že jsou fajn a dělají mi dobře. A kdybych byla normální, tak u nich pravděpodobně zakotvím nastálo. Jenomže mám "nemoc z blogování" a musím pořád zkoušet něco nového. Ale už je tomu pár let, tak bych Effaclar mohla zase koupit a otestovat, jestli na něj reaguju stejně. :) Možná bych jen právě tomu Duo krému vytkla, že se mi na něj špatně nanáší makeup - dělalo to trochu hrudky. Stává se ti to taky?

    OdpovědětVymazat
  2. Ja v lete pouzivam gel aj Duo. Teraz uz vsak gel nemozem pouzivat, kedze so zimou prichadza dehydrovana plet. Aj ked mam celo mastne, po pouziti gelu je neprijemne napnute a vysusene. V lete na neho vsak nedam dopustit a Effaclar Duo pouzivam kazdy vecer. Dnes si musim ist kupit novy, lebo uz dosiel. Clovek zisti ako velmi pomaha az ked ho prestane pouzivat.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  3. Hrudky mi naštěstí nedělal. Buď má Duo krém lepší složení nebo mám dokonalé makeupy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tato řada vypadá dobře :). A za jak dlouho pomohl od akné? A používal přítel jenom ten gel?

    OdpovědětVymazat
  5. Přítel používá pouze gel. :) Akné se mu obvykle samo od sebe hojí sedm až deset dnů. Tohle během tří dnů kůži zahojilo a při každodenním používání výrazně zlepšilo jeho záda.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, hrozně se mi líbí, že vždy napíšeš, že jsi věci dostala k testování.. fakt oceňuji, některé blogerky napíšou, že to byl dárek k Vánocům apod...ehm :-)
    Solidní, perfektní recenze..

    OdpovědětVymazat
  7. Markét taky jsem měla období, kdy jsem to psát nechtěla, protože se k tomu čtenářky stavěly strašně negativně, takže jakmile na začátku článku bylo napsáno, že jsem to dostala, ihned jim bylo jasné, že je moje recenze lživá. Což mě mrzelo.
    Ale teď už asi většina dozrála a reakce toho typu čtu jen výjimečně. :)
    Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny tvoje recenze jsou super a moc ráda je čtu. Vážně mě zaujal ten čistící pěnivý gel :)
    Whoisperfect

    OdpovědětVymazat
  9. Anna Ananasová16/11/13 20:00

    Spíš to bude těma makeupama. Už je to fakt dávno a tehdy jsem používala jen nějaký od Dermacolu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Karolína B.23/12/13 21:49

    tahle řada je perfektní! také jsem ji měla v tomto zkušebním balení a zítra si rozbalím plné produkty pod stromečkem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou úžasné. Taky už jsem si pár z nich pořídila v plném balení. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©