pondělí

Voňaví od hlavy až k patě


Měla jsem možnost otestovat novou pánskou a dámskou vůni, respektive toaletní vodu Super Playboy. 
Trochu informací... Základem ženského parfému je jantar, pižmo a santalové dřevo. Vůně se mi zpočátku zdála až příliš sladká. Ale jakmile se na ruce rozleží, je jemná a opravdu dívčí. Přítel z ní byl opravdu nadšený. Dokonce prohlásil, že bych své dražší voňavky měla ihned vyhodit do koše, protože tahle je prý jediná nositelná.
V pánském se mísí spousta vůní, zejména skořice, ananas, levandule, pepř, bergamon a řada dalších rostlin. :) Přítel mi tvrdí, že vůni stačí nastříkat ráno a vydrží mu celý den. V tom mu tedy moc nevěřím, protože mám s tou dámskou verzí jiné zkušenosti. :D Ale musím uznat, že po navonění je opravdu neodolatelně sexy. Jednoduše pánská vůně nemá chybu!
Myslím, že i když jsem Vám vypsala rostliny a koření, ze kterých se vůně skládají, většina z Vás nebude mít ponětí, jak by mohly vody doopravdy vonět... Takže zajděte do drogérii a posuďte sami, jak jsou Vám příjemné.

Už jste tyto vůně očichali?
SHARE THIS POST

4 komentáře:

  1. Anna Ananasová18/11/13 13:17

    Neočichali, ale jestli je v té dámské dominantní santál, půjdu to napravit. Kamarádka je na takové vůně ujetá, tak bych vyřešila jejího Ježíška. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě ne, ale zítra mířím do Rossmana, tak hned očichám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Erik Vitáliš18/11/13 17:18

    musím to vyskúšať :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Zítra budu mít cestu kolem drogerie, tak zajdu očuchat :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©