pondělí

Láska na druhý dotek


Pamatuji se, když jsem jako malá slyšela bzučení z koupelny. Šla jsem dovnitř a uviděla maminku, jak si s nechutí přikládá k noze strojek, který vydával onen děsivý zvuk. Neuvěřitelně jsem se toho přístroje bála, ale jako statečné děvče jsem si dodala odvahy a jednoho dne onen divný strojek z maminčina šuplíku vyzkoušela. Depilátor jsem strčila do zásuvky, zmáčkla tlačítko pro zapnutí. Zvuk, který vydával, zdál se hrozivější než kdy dříve. Přiložila jsem ho k noze a s bolestí zakňučela a rychle onen hrozný přístroj vypnula a schovala na své místo. Od té doby jsem se všem holícím strojkům s příšerným zvukem vyhýbala velikým obloukem. Ale kdybyste ten mučící nástroj vyzkoušely, určitě byste pochopily mé obavy z každého dalšího jemu podobnému. Takže jakmile mi přišel domů tento epilátor od Braunu, měla jsem strach, protože jsem netušila, co mám vlastně očekávat. Ale přece jen už v minulosti jsem se dočetla, že epilátory jsou šetrnější, takže jsem si dodala odvahy, nabila epilátor a vrhla se do holení. Co Vám budu povídat... Bezbolestné, jako je holení žiletkou, to tedy není. Dokonce i přítel, který je odvážný a na nic si nestěžuje, uznal, že to „krapet“ bolí. Ale jakmile si na ono štípání zvyknete, není to taková tragédie, jak se může při prvním vyzkoušení zdát. Po měsíci používání mohu říct, že jsem si zvykla a že to není tak hrozné, jako když jsem se holila oním stoletým depilátorem… který stále ještě máme doma. A stále nemám odvahu pokusit se o srovnání těchto dvou přístrojů. A to jsem si říkala, že by to za to stálo. Kde jsou ty časy, kdy jsem se do všeho hrnula po hlavě?


A protože jsem nebyla schopná porovnat depilátor s epilátorem, udělala to za mě moje milovaná maminka.
Prý si vždy před depilací musela dávat štamprli, aby to přetrpěla. Zato u epilátoru neměla sebemenší problém a můj názor, že to přece jen trochu štípe, neakceptovala a tvrdila, že to ani trochu nebolí. Dokonce mám pocit, že si můj epilátor rychle přivlastnila. 

Já bych Vám naopak mohla srovnat epilaci s holením klasickými holítky.
Při holení žiletkami jsem se snad pokaždé pořezala, při epilaci nikdy. Někoho může po epilaci trápit zarůstání chloupků, což mě osobně naštěstí netrápí. Nevím, jestli je to mnou nebo super epilátorem. Ale jsem za to nesmírně ráda.
Oceňuji možnost epilace ve vaně, tak ve sprše, která je mi mnohem příjemnější než ta suchá. Mám pocit, že je méně bolestivá. Takže tento epilátor ráda doporučím všem citlivkám jako jsem já. Protože ta suchá depilace se jednoduše té mokré nevyrovná.
Další plus vidím v tom, že kromě epilace nohou, je možné si pomocí holící hlavice oholit podpaží i třísla - a bez bolesti.
Navíc tohle balení obsahuje peelingový kartáč, který jsem si naprosto zamilovala. Drhnutí těla a masáže, to je moje. Pokožka byla hned po několika mytích a drhnutích značně jemnější. Pokud si to ovšem nevsugerovávám. :D

Cena strojku se pohybuje okolo 2500 korun. Pokud byste se o něm chtěly (počítám, že zájem budou mít jen ženy) dočíst více, protože jsem zmínila jen pro mě důležité, podívejte se sem.
Pokud máte chuť si o tento epilátor zasoutěžit, vyzkoušejte svoje štěstí na brauntestovani.jenprozeny.cz. Držím Vám palce.

A co Vy a epilátory? 
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Rozarie Sweet4/11/13 18:19

    Presne tento uz mam dva roky doma :) nevymenila bych ho za ziletky, uz nikdy, pouzivam jej na vse. Ale ze by to podpazi bylo bezbolestne? No, poprve i podruhe mi dokonce tekla krev. Kuze je v tech mistech opravdu tenoucka. Ale vydrzela jsem to a ted uz necitim vubec nic :) nastesti. Holit se kazdy den, to uz bych opravdu nemohla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nástavec na podpaží mi nevadí a když jedu na jedničku, tak to není vůbec krvavé. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Štěpánka Mrázků4/11/13 21:58

    Já nevím, bojí se to vyzkoušet... i když voskové pásky mi nevadí. Hlavně asi proto, že je to velmi rychlé.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda tak voskových pásek se zase bojím já. Jednou mi ten vosk tak akorát zůstal na noze a odtrhnutí stejně bolelo. :D Takže i když už mám doma víc jak půl roku jedny nové pásky, tak ne a ne se odhodlat.

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky slyšela bzučení z koupelny a bála jsem se, co tam maminka dělá. Naštěstí to byl jen holicí strojek :D

    OdpovědětVymazat
  6. Karolína B.2/12/13 09:05

    teda Ceady... moje zkušenosti se strojky nebyla nikdy dobrá, ale nasadila si mi brouka do hlavy!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ono se to stále vyvíjí, ale zase bych netvrdila, že třeba tento strojek bude naprostý zázrak oproti konkurenční značce. Škoda, že foťák nebo telefon na prodejně otestuješ, zatímco holící strojek ne. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©