úterý

TIP: Naučte svého partnera žehlit

Jak už nadpis napovídá, článek bude o tom, jak naučit svého partnera žehlit. Když zavzpomínám a zapátrám v paměti, nevzpomenu si, že bych někdy viděla u žehlícího prkna stát muže. Vždy u něj stála babička, maminka, přítelova maminka, ale muž? Nikdy. 
A tak se ženy spojily a vytvořily super žehličku, která ty naše mužské donutí vyžehlit si košili. Doposud mohli mít výmluvy, jak je to těžké a že přece my to umíme nejlépe. Ale těmto časům odzvonilo.
Nedávno jsem objevila článek, kde popisovali super žehličku, která je plně automatická. A tak jsem si říkala, že by byla škoda se s Vámi o ni nepodělit.
Super žehličkou je proto, že nemusíte kontrolovat teplotu, ani nastavení pro určitý druh látky. A navíc pro všechny, které jste věčně zasněné a zapomínající na to, že stále žehlíte, není možné, abyste si oblečení spálili.
Přemýšlíte-li tedy nad vtipným dárkem pro partnera, pořiďte mu tuhle žehličku Perfect Care. A aby ho nemrzelo, že jste na něj takhle vyzrála a že se jedná spíše o dárek pro Vás, tak ho obdarujte ještě dalším dárkem, který už ho potěší. Takový tip na dárek, který potěší, se tady objeví zítra ráno. :)


O této vychytávce jsem se dočetla TADY.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Jane Perry5/11/13 18:48

    Wow, to zní skvěle, poradím ségře :D. Díky Cead. :)

    http://lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že mám přítele, který se žehlení nebojí:))

    OdpovědětVymazat
  3. Můj přítel se naštěstí domácích prací nebojí a žehlení není výjimkou, ale vystačí si s naší obyčejnou žehličkou. Ovšem mně žehlení celkem baví, takže žehlí jen v nouzi nejvyšší. Ale je super, když během mého žehlení nachystá nějakou dobrotu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Není zač. Holky si musí pomáhat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. :D Jéje, tak takového bych taky potřebovala. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje, tak to máš přímo poklad. :) Přítelova babička mě stále sekýruje za to, že kolem přítele dostatečně neskáču a učí ho, aby si po sobě ze stolu neuklízel a aby stále odpočíval, že žena kolem něj musí skákat. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Natálka - Little Gem blog5/11/13 21:40

    já bych potřebovala něco takového pro sebe :D žehlení mě strašně nebaví, dělám to jenom proto, že fakt musím. zrovna jsem dožehlila tři várky prádla, samé košile, no radost obrovská :D

    OdpovědětVymazat
  8. WerushPrincess .5/11/13 22:00

    Môj priateľ rád pomôže aj z takýmito domácimi prácami, takže som len a len rada :)

    OdpovědětVymazat
  9. Marika Rodriguez6/11/13 04:47

    Můj manžel žehlí košile líp než já! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anna Ananasová6/11/13 07:36

    Asi máš smůlu na chlapy. Můj žehlí běžně a ego ani jiné znaky mužnosti mu tím netrpí.

    OdpovědětVymazat
  11. Che, mě teda žehlení baví :) Pokud to teda není ložní nebo kapesníky. Příteli bych to nesvěřila, ale jako tip dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  12. hahahahahaha zrovna jsem to přítelovi ze srandy navrhla, že mu koupím žehličku a moc se na to teda netvářil :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©