středa

V TEPLE U VODY


Hodně dlouho jsem přemýšlela, jaký by byl ideální dárek pro přítele k jeho dvacátým druhým narozeninám. Dovolená u moře nám letos nevyšla, což mě mrzelo. A nakonec jsem na to přece jen přišla, jak nám to vynahradit, stejně jsme k moři chtěli hlavně kvůli cachtání vodě a nějakému aquaparku. A tak jsem přítele pozvala do aquaparku v Praze. A musím říct, že přes všechny obavy, jsme si to užili. Bohužel pro Vás nemám více fotek, protože jsme stále běhali sem a tam, jezdili na tobogánech, plavali a lepili se na sebe a na focení samozřejmě nezbýval čas. Určitě to znáte. Navíc jsem měla strach, že při mé nešikovnosti ve stylu Bridget Jones někde uklouznu a rozbiji si foťák.
Původně jsem měla strach, že bude v pátek Aquapalce plné. Ale světe div se, lidí zde bylo opravdu málo nebo řekněme tak akorát, takže jsme žádné fronty nestáli, ve vodě jsme se nemačkali a vířivku jsme měli málem i sami pro sebe.
Pokud přemýšlíte nad nějakým neotřelým dárkem pro přítele i třeba k Vánocům, kterým uděláte radost i samy sobě, ráda Vám Aquapalace doporučím. Oba dva jsme byli nadšení.
Doufám, že příště mě sem pozve zase on. :) 


Pár fotek pro představu, jak to tam bylo vylidněné. :) A můj tragický úsměv na závěr. :)


Byli jste už někdy v Aquapalace nebo si vystačíte s běžným krytým bazénem?
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. Já byla jen na tři hodiny večer, ale stačilo to tak akorát :) škoda jen, že divoká řeka byla zavřená, jinak jsem si to taky užila, ale zjistila jsem, že už jsem z tobogánů možná trošku vyrostla, nebo bych potřebovala více adrenalinu :D. Ale večer v Aquapalace byl příjemný, nebyl tam skoro nikdo a to je pro mě ideální, nerada se někde mačkám a poslouchám hluk, když jsem vlastně přišla relaxovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nemám ráda spoustu lidí. Navíc se hrozně stydím, takže pár Němců mi vůbec nevadilo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Aquapalace je naprosto božíí!
    Moc ti to sluší Ceady.
    Taky nemám ráda přelidněné bazény :-)
    Bára

    OdpovědětVymazat
  4. Natálka - Little Gem blog6/11/13 14:12

    takže taky jste byli v pátek? super, to jsem ráda, že tam snad budeme mít taky poloprázdno :) miluju tobogány a vodu, takže to pro mě bude parádní den. k moři jezdíme každé dva roky, letos jsme taky nebyli :( plánujeme si dát tu kombinovanou vstupenku i do saun, mělo by to být 519 na celý den. málo to není, ale zase si to víc užijeme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Byli jsme v pátek dopoledne. :)

    OdpovědětVymazat
  6. to zavidim, hned by som isla :)

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůůů :) Zkuste někdy libereckej Babylon, je malinkej, ale nechoděj tam lidi, hlavně večer. Když tam jdeš na poslední dvě hodiny před zavíračkou, tak zaplatíš jenom 90 korun, protože tu poslední hodinu jsou vyplý tobogány :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, moc děkujeme za radu. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky zrovna nevím čím přítele obdarovat, takže moc díky za tip :) Sice do Prahy asi nepojedeme, ale určitě mě to inspirovalo :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©