čtvrtek

Masky proti černým tečkám a mastné pleti

Nedávno mě žádala jedna slečna o pomoc, zda bych jí nedoporučila účinný a levný produkt proti černým tečkám. A jelikož Clinique ani MAC nejsou nejlevnější, naběhla jsem do drogérie, tedy vlastně do Kauflandu. Vybrala jsem dva cenově shodné produkty, které mi přišly levnější - Nivea a Freeman. A hned doma jsem se pustila do prvního testování. Jak jsem byla s produkty spokojená se dočtete níže.


Pleťová maska s minerály z mrtvého moře od Freeman
Pokud  hledáte cenově dostupnou masku, která Vám pomůže s ucpanými póry a se kterou si budete moct hrát na Šmoulinku, právě jste ji objevili. :) První, co mě na této masce zaujalo a rozhodlo o její koupi, byla příjemná vůně. A tak jsem si řekla, že když mi nebude přímo vyhovovat (na řadu produktů jsem alergická), můžu ji přece jen poté používat na příteli. Chudák totiž trpí na akné na zádech, takže stále zkoušíme nové a nové produkty, které by mu pomohly. 
Ale nakonec jsem mu ji nevěnovala. Maska mě totiž ani trochu nezklamala. Už po prvním použití si mě získala. Pleť byla po vyčištění krásně jemná a svěží, žádné pálení, ani fleky se nedostavily. Což je polovina úspěchu. Na řadu produktů má pleť nereaguje nejlépe, takže jsem měla ohromnou radost, že pleť nebyla zarudlá a rozpálená jako při použití jiných masek. Ale byla naopak zklidněná. Kromě toho, že pleť čistí a bojuje proti přebytečnému mazu, pomáhá i proti černým tečkám, které mě vždy hodně trápily.
Nepoužívám ji tedy denně, ale jen tehdy, když mám večer pocit mastnější pleti. Ráno poté na pleti vidím velký rozdíl mezi tím, kdy jsem masku použila a kdy zase ne.
CENA: 140 korun
Freeman má už mě osm bodů z deseti možných.


Nivea Visage hloubkově čistící peelingový krém 
Druhý produkt, který jsem v poslední době zkoušela na mastnou pleť byl Nivea peelingový krém.
Stejně tak jako u masky od Freemana se mi zalíbila parfemace krému, která byla rozhodující. :)
Musím říct, že jsem byla zpočátku nadšená. Pleť dokázal odmastit a vyčistit. Peeling byl opravdu jemný. Nemám ráda příliš hrubé částečky. Takže se mi s ním hezky pracovalo.
Když jsem si prostudovávala návod, dočetla jsem se, že je možné jej použít i jako masku. Jenže jakmile jsem nechala peelingový krém působit, začal být na pleti agresivní. A namísto zklidněné pleti jsem ji měla rázem podrážděnou. Takže od používání ve stylu masky jsem rychle upustila.
Tento peeling bych tedy doporučila spíše typům, které na pleti snesou téměř vše a nejsou takové citlivky jako já. Nivea uvádí, že se jedná o vhodný produkt pro každodenní použití. S tím bych zrovna nesouhlasila. Pokud nemáte příliš mastnou pleť, nedoporučovala bych jej používat denně, protože vezme naprosto všechen maz a pleť nakonec vysuší. Takže jej raději používejte jen dvakrát týdně, abyste neměli na obličeji šupinky.
CENA: 140 korun

Moje hodnocení peelingu je 5 bodů z pěti.
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Fairychain .7/11/13 08:04

    Používám ten niveácký peeling a jsem docela spokojená. Je fakt, že ho používám večer, jsem po něm docela zarudlá a podrážděná, ale ráno je vše ok :) Hezky vyčistí a bojuje s nedokonalostmi :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to asi nejakou masku od Freemana zkusim :)

    OdpovědětVymazat
  3. no vidim že idem hladať na SR masky freeman viem že nejake maju tak dufam že aj tuto. ďakujem Ceady

    OdpovědětVymazat
  4. Hanča Zajda7/11/13 10:08

    Mám tu z rozmixovaných šmoulů a dokonce se s ní nechá občas napatlat můj muž, protože pak vypadá jako Mel Gibson ve Statečném srdci :D

    OdpovědětVymazat
  5. Láká mě ta maska od Freemena, vidím, že nebudu litovat, takže jdu do ní. Moc díky za recenzi :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/zamereno-na-clarins.html

    OdpovědětVymazat
  6. hodně mě zaujala ta maska od Freemana, tak jsem se hned vydala do Rossmanna, ale neměli ji :( tak budu hledat dál a snad mi bude vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle peeling si kupuju už asi 5 let. Sem tam vyzkouším něco jiného, ale k tomuhle se pořád vracím. Na ne příliš citlivou, mastnou a zanícenou pleť je to to nejlepší, co jsem vyzkoušela :) Plus v DMku ho zrovna mají za 99,- ;) Jo a ta maska vypadá božsky, ovšem v drogérkách jí často nevídám :/

    OdpovědětVymazat
  8. Já už dlouho používám ten od Nivei a mám ho ráda, jen to nemůže bejt na obličeji moc dlouho a moc často. Já nemám moc problém s pletí a když ti udělám masku třeba 2x do týdne, tak si ještě přihorším.

    OdpovědětVymazat
  9. MY MAGIC FASHION7/11/13 19:27

    Masku od Freemana určitě vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
  10. strašne milujem tvoj blog Ceady :) tvoje recenzie mi už veľakrát (mám masté vlasy a práve na tvojom blogu som našla typ na úžasný šampón pritom ako sama píšeš máš suché vlasy :)) )pomohli a páči sa mi, že keď sa Ťa opýtajú čitatelia na nejaký produkt, ktorý si neskúšala, tak sa snažíš zohnať ho a zrecenzovať nie len podľa seba ale aj podľa ľudí v tvojom okolí:) pokračuj ďalej!

    OdpovědětVymazat
  11. ta maska od Freemana vypadá dobře :) Dělá vůbec nějaká kosmetická značka masky na obličej s tak velkým objemem?
    www.colorsofbeauty.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to nemám tušení. :)

    OdpovědětVymazat
  13. :-) Jsi vážně moc hodná.
    Takové komentáře nedostávám denně, o to více si jich cením.
    Mockrát děkuji, Kate! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Je vážně moc dobrá. A navíc s ní můžeš doma strašit. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Právě s tím moc dlouho mám problém. Niveu používám jedině jako peeling, takže rychlé čištění a v zásadě není problém. Jakmile jej použiju jako masku přijde pohroma. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já ji kupuji v Kauflandu. :-)
    Každá jsme odlišná. (Za což jsem přírodě vděčná. Ne, že ne.) Na co je citlivý jeden, není ten druhý a zase naopak. :)
    Snad tvůj komentář poradí těm nerozhodným. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já děkuji, že se recenze líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  18. :D ojojoj. To bych chtěla vidět. Zkusím tím někdy napatlat toho svého a uděláme společnou fotku. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Právě to mi u ní vadí. Ale nechci psát, že nepomáhá od mastné pleti. Jen je třeba u ní být opatrnější. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Karolína B.2/12/13 09:58

    šmoulí masku od Freemana mám doma ve vzorku, takže jí vyzkouším a kdyžtak koupím. jejich masky/peelingy zbožňuju :))

    OdpovědětVymazat
  21. Tak freemaňáckou masku jsem sehnala v hypermarketu Albert! Konečně! Jak jsem jí viděla, tak jsem si vzpomněla na tebe a měla jsem pocit, že jí hrozně moc potřebuju, ač jsem právě doplejtvala jílovou masku a mám doma ještě jednu bahenní, co zase doporučovala Lili. No, dneska jí vyzkouším poprvé a fakt se těším :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©