pátek

Moje miminko


Dva zkušební týdny s touto psí holčičkou z útulku utekly jako voda. Už po prvním dnu nám bylo jasné, že k nám patří a že se s ní záhy zžijeme. A jak to vím? První večer, když jsme se s přítelem vraceli z nákupu domů, nás namísto za brankou vítala s radostí před ní. :D
Do teď nechápu, jak mohla v útulku vydržet. Je to šílený postelák. Otevřete jí dveře, aby se šla vyčůrat. A namísto toho, aby šla ven, tak jde pár kroků ke dveřím a jakmile zjistí, že je venku zima, vrací se hned domů. Zároveň je líná slézt z gauče, takže nás vítá z něj a čeká, dokud za ní nepřijdeme. 
Už po pár dnech jsem si všimla, že předstírá spánek. Vždy když se zvednu z gauče nebo z postele a jdu o pár metru dál, kde na mě nevidí, už je na všech čtyřech a kňučí a pláče, abych za chudinkou ihned přišla. Za těch čtrnáct dnů už dobře vím, že je neuvěřitelný simulant, chrápe jako důchodce, oproti Barušce je o dost jednodušší, (příklad: Po pěti minutách hledá kocoura na tom samém místě, odkud ho viděla vyběhnout. Zatímco kocour na ni vesele kouká ze schodů, jak ona jak šílenec běhá po gauči a hledá ho za ním. Nakonec to skončí tak, že spadne za gauč a začne tam plakat, abych ji vysvobodila.) ale to mi v zásadě nevadí, s tím má problém jen maminka a hlavně je jak miminko. Je to jednoduše naše Terezka.
Tohle jsou úplně první fotky, které jsem pořídila. S Ondrou jsme žasli, protože Terezka poctivě držela a nebála se vody jako Bajča. 
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Krasna a zlatucka :) Vela stastia s nou a vela krasnych chvil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie Kroužková8/11/13 10:31

    Jé nádherná a určitě je moc ráda, že jste si jí vzali domů a máte jí rádi :) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Katarína8/11/13 10:36

    aj ja mám bígla(: sú to úplne leniví psíci s vlastnou hlavou, ale na durhej strane úplne dokonalí a oddaní spoločníci(: a terezka je uplne krásna((:

    OdpovědětVymazat
  4. Lubinka Letkova8/11/13 10:49

    Mam tiež krásavicu ... nieje z útulku ... je od množitelky a celích 5 rokou žila v pivnici ... s ostatnými psami ..rodila 5x a ked sme si ju vzali mala blchy a svrab ... teraz je s nej uplne iný pes ... zivá, krásna , taká gaučana ... vzdyť už má 5 rokou ... ale som šťastná, že sme ju vzali ... a tvoja je úžasná ked tak čítam ...

    OdpovědětVymazat
  5. Kačko, přesně tak. :) Myslela jsem, jak bude chtít denně dlouhatánské procházky, ale když je zima, tak bude raději chrnět na gauči a nějaké procházky ji nezajímají. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi moc hodná. Musí Vás milovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. jeeeeej je úžasná!! super že ste si zobrali psíka z útulku :) držím palce

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, tenhle článek mě neskutečně potěšil :). Jednak mám radost za tebe, že ti bude dělat radost nový pejsek (když nám umřel náš Gastonek, chvíli jsem nechtěli o novém psu ani slyšet ale brzo jsem pochopili, že nejlepší lék na smutek je novej chlupáč :D) a mám radost i za Terezku, že se dostala k úžasným lidem. Je asi náhoda, že je to zrovna bígl... Když jsem u přítele v Tachově, chybí mi tam moje fenka hovawarta Charlie, tak bereme na procházky pejsky z místního útulku... aspoň něco pro ně můžu udělat, když už si žádného nemůžu odvést domů. Charlie je sice náš miláček, ale na ostatní psy je ostrá. A přítel doma psa mít nemůže, v jejich ulici už 3 psy nějakej magor otrávil, mezi nimi byl i jejich labrador Andy:(, takže se bojí mít dalšího pejska, aby se jim to nestalo znovu... No a v tom útulku mají úžasné pejsky, ale nejvíc jsme si s přítelem oblíbili takovou střapatou fenku zachráněnou ze strašných podmínek z množírny a jejího kámoše bígla... vždycky se tam na ně těším, ale zároveň doufám, že až tam půjdu znovu, už tam nebudou. Moc jim přeju, aby našli krásný nový domov jako tvoje Terezka ;)
    Měj se krásně, B.


    (jinak kdyby to tu četl náhodou někdo, kdo přemýšlí o adopci pejska, tak ten útulek má www stránky s nabídkou pejsků... kdo by chtěl, tak si je najde :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je strašné s tím trávením pejsků. :( Moc mě to mrzí! Potom, co se mu stalo, chápu jeho obavy.
    Jste moc hodní lidé. Kdyby ji bylo více takových.

    OdpovědětVymazat
  10. sarush ef8/11/13 11:39

    Jé, takovej miláček!!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Kateřina D8/11/13 13:04

    ahoj :) já si před necelými 14 dny přivezla štěňátko staforda, fenku Ally :) Není z útulku, ale od chovatele.. kamarádka má z útulku křížence, kterej tím je tak poznamenanej, že když odejde, tak sedí u dveří a čeká na ní... :-/ i když s ním doma zůstanou ostatní členové rodiny, ona je ta, která ho zachránila.. je na ní neuvěřitelně fixovanej...

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, bígl :-) To jsou skvělí psi, taky mám bígla z útulku a je to naše zlatíčko :-) Ale teda ten náš gaučák neni, je venku a miluje dlouhé procházky a když jsme třeba dřív neměli několik hodin čas na procházku, tak se sebral, přeskočil plot a vyvenčil se sám :D což už naštěstí nedělá.

    OdpovědětVymazat
  13. Terry Š.8/11/13 14:15

    babička má bígla přes rok starýho a je to děsnej pes,strašně aktivní,jak králíček durasel,bohužel já mám radši klidnější psy,takže týden pobytu byl pro mě utrpením,cokoliv tomu psovi přišlo do cesty to roškubala a nebo sežrala.Takže jsem si musela dávat bacha na zavírání pokojů,boty dát co nejvýš aby se k nim nedostla,myslela jsme že bígl bude fajn,ale ukázal ose,že pro mě je to ta nejhorší možná rasa na planetě zemi.Mám ještě známou co mají 6 letou bíglačku a ta je už klidnější,prostě klasicka,a nedělá kraviny a nejančí,a doufám,že ta babičina bíglačka taky po letech nebude takový tele :D prootže semi tam kvůli ní vůbec nechce jezdit,ještě dostala stejný jméno po předchůdkyni Sendy,byla to tak úžasná hodná a miloučká fenka,která si uměla sam zabavit,zatím co tahle nová Sendy je dáblice.No dále zatím pejska nemáme od léta,nějak jsme si konečně zvykli že tu Beník s náma není,ale tak nějak nemá chuť si pořídit nového psa,nebo jsme aspoň toho pravého pejska nepotkali :) Ale Terezka vypadá hezky,tak snad tě tak nezlobí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta je nádherná. Jinak moc hezky napsané :)

    OdpovědětVymazat
  15. No Terezka to tak má taky. Jakmile odejdu, začne ihned brečet a to vedle sebe má mamku. A o to více ji mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi moc hodná, že sis vzala pejska z útulku. Myslím, že bude mnohem vděčnější než pes koupenej, protože si zažila svoje a o to víc si bude vážit domova, který jste jí dali :) ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Pineapple 938/11/13 19:22

    Ta je úžasná. :) Ať Vám to spolu dlouho klape.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná :)
    Doufám,že ti přinese nebo už přinesl štěstí :*
    BB

    OdpovědětVymazat
  19. *přinesla...překlep

    OdpovědětVymazat
  20. aaaaw ^^ krasny havinko :) tiez mam skusenost, ze bigle su velmi aktivne a tazko vycvicitelne psy, ale kazdy pejsek je iny, ma inu osobnost..:)

    OdpovědětVymazat
  21. :D haha, jsem nejprve četla hovínko. :D
    Přesně tak. Je to stejné tak jako s lidmi. Každý jsme originál, včetně zvířat.

    OdpovědětVymazat
  22. :-) Jsi moc hodná. Děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  23. Bára Rakoušová9/11/13 14:39

    my máme doma koťátko z útulku (no, koťátko.. půl roku už jí bude :)) a je to přesně jak říkáš, taky nevydrží chviličku sama pořád za všema chodí jako ocásek, aby nezůstala jedinej živej tvoreček v okruhu metru a půl a ven chodí skoro pořád jenom s doprovodem, a to jenom když usoudí, že počasí není moc ošklivý :D ale je to taaaakovej mazel :))

    OdpovědětVymazat
  24. Je krásná, je to miláček a doufám, že přineseš zase další fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Jeeeeee ta je roztomilá :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Jane Perry10/11/13 17:38

    Ceady, Ty jsi hrdinka, je to záslužné. Tihle tvorečkové potřebují hodně lásky a ty jí máš tolik, že se nebojím, že by jí měla málo. Jsi moc hodná a starostlivá, taky bych chtěla být Tvé zvířátko :). http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©