sobota

Báze pro každý typ pleti


Plastelína, ani bobky mimozemšťanů to nejsou. Jsou to nové podkladové báze pod makeup všech druhů a barev od Clinique. 
K dostání je pět barevných tónovaných bází, které jsem měla možnost na sobě vyzkoušet, tak ještě jedna neutrální, která se ke mně nedostala. Nemůžu mít přece všechno. Navíc ta bezbarvá je pro ženy s bezchybnou pletí, které jen chtějí dokonalejší makeup. A k těmto ženám nepatřím. :D 

Pokud taky nejste tak dokonalé, přečtěte si, která barva Vám bude nejvíce vyhovovat.
RŮŽOVKA je pro všechny s mtrvolně nezdravým vzhledem. :D Pokud tedy máte pocit, že nevypadáte dostatečně probuzeně a toužíte po živějším základu, směle do ní.

FIALKA je pro ty z Vás, které máte pocit nezdravého žlutého nádechu pleti... a chcete vypadat fialověji? :D podle Clinique zdravěji.

ŽLUŤÁSEK se stal mým favoritem. Hodně trpím na červenání, se kterým bojuji už pár let a zatím se mi nejvíce osvědčily právě Clinique produkty. A tento je další do mé sbírky. Pleť je po aplikaci zklidněná a sjednocená bez červených fleků.

ČOKOŠKA je pro všechny snědené ženy, které chtějí rozzářit pleť a dodat zdravější nádech zašedlé pleti.

paní MERUŇKOVÁ lahvička má napomoci od tmavých pigmentových skvrn, jizev po akné a klade si zacíl pleť tónovat.

Pokud jste se dočetly až sem, nemusím asi už ani psát, že tyhle báze nejsou tedy pouze jen základy pod makeup, ale mají také pleti pomoct od toho, co ji trápí. Pro mastnější pleť bude určitě podstatnou informací, že podkladové báze neobsahují olej a pleť zároveň hezky zmatní. Vytvoří dokonale sametovou pleť, na kterou se makeup snadno nanese a drží a drží... Dokonce i ten, který má tendenci se slévat.
Všimla jsem si i toho, že když si nanesu pouze onoho žluťáska bez makeupu, pleť je celý den jemná a méně mastná než obvykle. Takže pokud chcete zmatnit obličej a máte typ smíšené a mastné pleti, věřím, že si vás tyhle báze získají.
Cena těchto bází se pohybuje okolo 640 korun. 

SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Škoda, že je to tak drahé..:( růžovka a žluťásek by se mi hodili...

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuji si pro zvědavost, i když se nechystáš produkt koupit, zajít do Clinique a požádat o vzorečky. Třeba od všech. Nedají ti takové nic, jako mám naneseno na ruce, ale i když ti odlijí do mini kelímku, tak nešetří. :)
    A hlavně se neboj zeptat. Nebudou na Tebe koukat zle.

    OdpovědětVymazat
  3. Pineapple 939/11/13 13:06

    Asi tam zajdu, ta růžová na mrtvolky mě zajímá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Určitě stojí za vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  5. sarush ef9/11/13 13:46

    Nojo, škoda té ceny. Žlutá by mi nejspíš taky vyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou docela drahé, ale pokud dokážou to co jsi psala...tak by za to stály:) mně by zajímalo jak funguje ta meruňková :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta cena není příliš pohádková. Chtělo by to buď pořídit v Sephoře s 20% slevou nebo si počkat na nějaké akce v Clinque, kde pravidelně dělají akce, že k nákupu dostaneš taštičku s produkty. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veronika Dvorakova10/11/13 11:05

    Já hrozně ráda nakupuji v Sephoře a ve všech podobných obchodech, kromě Clinique. Na Andělu jsem narazila na brutálně nepříjemnou a povýšenou prodavačku - od té doby mě tam neviděli... Do té doby jsem používala produkty na pleť téměř výhradně od Clinique (dekorativku teda ne), ale o tomhle zážitku mě přešla chuť ty nemalé peníze dávat zrova jim...

    OdpovědětVymazat
  9. Veronika Dvorakova10/11/13 11:06

    Já hrozně ráda nakupuji v Sephoře a ve všech podobných obchodech, kromě
    Clinique. Na Andělu jsem narazila na brutálně nepříjemnou a povýšenou
    prodavačku - od té doby mě tam neviděli... Do té doby jsem používala
    produkty na pleť téměř výhradně od Clinique (dekorativku teda ne), ale po
    tomhle zážitku mě přešla chuť ty nemalé peníze dávat zrova jim...

    OdpovědětVymazat
  10. Jednou jsem něco podobného zažila v Yves Rocher a od té doby jsem se tam nevrátila a kosmetiku od Yves Rocher přestala kupovat. Takže tě naprosto chápu.

    OdpovědětVymazat
  11. Jane Perry10/11/13 17:40

    Jé, skvělé typy. Vypadají skvěle. Je pravda, že jsou trošku drahé, ale zase jich stačí trocha. Myslím, že je otázka času, kdy s tím přijdou i ostatní značky.

    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Presne...s Yves Rocher to mam presne take iste. Povysenecke neprijemne predavacky, ktore su tam asi za trest.
    A podobne admini ich Fb fan page uverejnuju stale len nejake blogy s nekritickymi odami na ich produkty, takze v nich prestavam mat doveru :((

    OdpovědětVymazat
  13. Ten ruzovy by som brala..Setrim teraz ale prachy na potrebnejsie veci, tak sa ho asi vzdam..Ale slevy budem sledovat aj nadalej :))

    OdpovědětVymazat
  14. Brala bych růžovou a žlutou,škoda jen,že jsou tak drahé :( Ale super recenze :)
    Whoisperfect

    OdpovědětVymazat
  15. Bobky mimozemšťanů! :D Přesně tak, divila jsem se, co divného za konzistenci to má! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©