středa

Milý Deníčku


Úsměv bordelářky na začátek. "Slibuji, že si uklidím pokoj a poté se jej pokusím udržovat v onom dokonalém stavu." Tak tohle si říkám každoročně jak na Nový rok, tak po celý rok a ne a ne tento slib dodržet.
Jako malá jsem uklízela tak, že jsem všechny hračky a oblečení nakopala pod postel. :D Byla jsem rozená uklízečka. To Vám povím.
V poslední době  mi vždy zlepší náladu uklizený pokoj. Chaos a nepořádek mě ubíjí a hrozně deprimuje. Koho ne, že? Takže to vypadá, že už se konečně odhodlám a svůj novoroční slib dodržím.
Jdu si uklidit. 


A když jsem u toho zlepšování nálady... Doma v teple si hraju na to, že je léto. Není nad sílu sugesce. Všechny chmury a případné špatné nálady jsou ty tam (Jednoduše jsou pryč.). 
 Ještě si pusťte nějakou veselou hudbu a zatancujte si. Uvidíte, jak budete pozitivně naladěné.


Už jsem Vám říkala, že miluji římský salát? Je to ten nejchutnější salát jaký jsem kdy jedla a cpala bych se s ním nejraději denně.
Zjistila jsem takovou zajímavost, o kterou bych se s Vámi chtěla podělit. A to, že prý nejzdravější saláty jsou ty hořké, třeba jako rukola, kapusta, řeřicha, pampeliška. Čistí játra a zbavují toxinů. Takže pokud Vám ty hořké nechutnají, saláty kombinujte, ať z toho co nejvíce vytěžíte. Chuť i zdraví. :)
Přeji Vám hezký den. :)
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Hanča Zajda13/11/13 10:21

    Pokud vám ty hořké saláty nechutnají a nejste vegani, dejte na ně trochu zakysané smetany. Zjemní to hořkost i syrového špenátu a ten je sakra hořký. Nevím jestli existuje něco jako veganská zakysanka, měla jsem akorát sojové jogurty a sojanézu, ale to by na to šlo asi taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Dají se udělat chutné zálivky s oříšků a zeleniny. :)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasnej post! a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. Strašne moc ti to pristane na tej prvej fotke :) Fakt si tam neskutočne krásna :)

    OdpovědětVymazat
  5. To já jsem naopak s uklízením nikdy moc problém neměla, nemám ráda nepořádek a tak si pořádek udržuju :) Prostě když něco vytáhnu, tak to tam pak zase vrátím :)


    Mimochodem, u mě na blogu probíhá giveaway o knihu Barneyho Stinsona ze seriálu Jak jsem poznal vaši matku, tak kdyby měl někdo zájem :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. já taky mám ráda pořádek :) když se nudím, někdy i uklízím:D jinak příjemný oddechový článek :) Rukolu mám strašně ráda v salátech nebo i samotnou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tess Šimaljak13/11/13 20:51

    Držím palce! Kiežby vydržal ten poriadok večne. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Donny Barbaričová14/11/13 15:42

    Jeeej upratovanie, to vždy spraví radosť... Ja strašne rada vyhadzujem staré a nepoužiteľné veci :)
    Donny

    OdpovědětVymazat
  9. Milý článek :) sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  10. chmury jsou TY TAM, jedna chmura by byla TA TAM:) a salátek vypadá fakt letně, asi si taky něco vyrobím, akorát s tím teplem je to trochu horší...a díky za poznatek.

    OdpovědětVymazat
  11. Teď mi přijde až vtipné, že jsem se na to ptala. Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©