úterý

KOUPIT nebo NEKOUPIT?

Mám tady pro Vás článek KOUPIT nebo NEKOUPIT. Občas se mi nahromadí kosmetika, o které nejsem schopna napsat dlouhatánský článek a nafotit ji pro samostatný článek tak jak bych chtěla. A tak jednou za čas zrecenzuji takové produkty dohromady, abych Vám poradila, zdali za to stojí nebo ne. 


LIFE SERUM OD VICHY
Potom, co jsem vyzkoušela dva produkty z řady Idéalia od Vichy jsem si slibovala hodně i od tohoto séra.
Sérum je určené pro všechny typy pleti. Slibuje sjednotit odstín pleti, svěžest, vyhlazení pórů. Sérum je podle vichy určeno pro vše z nás, které se vystavujeme slunci, kouři, stresu a únavě a nejíme tak, jak bychom měly. Vždy mě baví pročítat ony úžasné sliby. A tak vždy doufám, že ze mě ze dne na den bude někdo jiný, ale změna identity se ještě nedostavila. 
Na první pohled mě okouzlila lahvička s pumpičkou. Jako ostatní výrobky z řady Idéalia má božskou vůni.
Sérum je lehké. Jakmile jej nanesete vsákne se do pokožky. Nezanechá mastný film. Pokožka je po nanesení znatelně jemnější, jako ta dětská. (Za což pravděpodobně mohou silikony obsažené v séru.) Používám jej ráno. A to proto, že je na pleti vážně osvěžující, a tak nějak nakopne. I rozzáří (díky obsaženým třpytkám, haha.)Jako kdybyste si na pleť nanesli kofein.  
Jediné, co už neohodnotím s takovým nadšením je cena, která už není tak lákavá jako samotný obal séra.
Přestože mé pleti sérum vyhovovalo, moc se mi nelíbí silikony, které obsahuje. Nemám s ním špatné zkušenosti, ale za onu cenu bych si jej opětovně "nepořídila". Ještě že to první "pořízení" bylo věnované Vichy. Za což moc děkuji.
CENA: 800 - 900 korun (v lékárnách)


GOT2BE BEACH GIRL sprej na vlasy
Když jsem tento sprej dostala k testování, byla jsem nadšená, protože moje vlasy od moře vypadají kouzelně. Ještě než jsem se jej vyzkoušela, přečetla jsem na něj rozporuplné recenze. Některé slečny si jej nemohly vynachválit, jiné jej proklínaly. A ke které skupině patřím já?
Jednou se mi s tímto sprejem povedl moc pěkný look, ale pak už se mi nedařilo a nedařilo. 
Po nastříkání se netěšte na voňavé vlasy, protože jednoduše sprej nijak nevoní. Dost mě to zklamalo. 
Pokud spreje použijete více, vlasy se Vám slepí, takže budete mít co dělat s vyčesáváním a rozuzlováním konečků.
Jednoduše to chce cvik.
CENA: 130 korun

LIPIKAR LAIT La Roche Posay
Další produkt, který si mě naopak získal. Tělové krémy zbožňuji a stále zkouším nové a vracím se ke svým stálicím, jako je Bioderma. Ale tento Lipikar Lait mě moc mile překvapil.
Líbí se mi jeho obal. Vůně není příliš libá, ale zase taková tragédie to také není. Jedná se o mastnější krém, který bude vyhovovat všem šupinatým tělům. :) Uvidíte, že během pár dnů budete mít kůži zase v naprostém pořádku.
Tak nějak nevím, co více bych napsala o tomto krému. Jsem s ním vážně spokojená a pokud nad ním váháte, ráda Vám ho doporučím. Kdyby Vás snad zajímalo něco, co jsem nezmínila, určitě se doptejte.
200 ml CENA: 330 korun

ZIAJA KRÉM NA CHODIDLA
Další krém, který jsem si pořídila koncem léta a využila ho až během posledního měsíce je Ziaja krém na chodidla.
Od chvíle, kdy jsem si pořídila nové tenisky, jsem měla na chodidlech pořádné puchýře a mozoly a kůže začala ošklivě tvrdnout. Fotografii bych raději nepřikládala. Jednoduše nic pěkného to nebylo.
A tak jsem si postěžovala doma a maminka mě hned upozornila, že mám přece v koupelně krém, na který jsem za celou dobu nesáhla a který bych už konečně mohla využít.
Krém je mastný, do kůže se jen tak nevsákne. Po dvou týdnech každodenního používání jsem se konečně dočkala výrazného zlepšení a změkčení. Takže Ziaje dávám palec nahoru.
CENA: 60 korun
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. Zaujal ma ten Beach girl sprej..on nejak vlasy nacechra, navlni..ako ked sa clovek cely den cvachta v mori a nasava morsky vzduch? To by sa mi zislo..hmm
    Mam skusenost s Lepikarom a nie moc dobru..trochu lepil a nebola som tym padom s nim uplne spokojna. Bioderma Hydrobio alebo aj bezna Neutrogena mi vyhovovala viac :)

    OdpovědětVymazat
  2. Eva Míčková Váňová12/11/13 09:34

    Mám ráda podobné souhrnné články. Na spray na vlasy jsem se dívala v DM. Mám podobný od Freeman a mám s ním podobné, ne moc dobré zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Má je navlnit tak, aby vlasy vypadaly jako když jdeš od moře. :)
    Ten Lipikar mi nelepí. Je možné, že jsi měla špatný kus.

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych vyzkoušet podobné sérum od Lorealu, myslím že z řady Skin Perfection, je o polovinu levnější a slibuje to samé :) Ten solný sprej jsem taky měla, ale přišlo mi, že mi to jen vlasy slepilo a zacuchalo...

    OdpovědětVymazat
  5. To máme z toho solného spreje stejné pocity. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dominique von Dormovitz12/11/13 12:51

    V lete som si chcela kúpiť ten Beach Girl sprej, ale ako tak čítam, som aj rada, že som si ho nekúpila :) Ono na moje vlasy je máloktorý prípravok dobrý, na ne treba akurát tak tvrdú ruku :D Inak moc pekný článok, práve mi dochádza krém na chodidlá, a obzerám sa po ďalšom a keď máš so Ziajou dobré skúsenosti, asi ho vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veronika LittleAlien12/11/13 14:09

    stále premýšlam nad tým Vichy sérom, ale tá cena...ach

    OdpovědětVymazat
  8. PetulaBook12/11/13 20:28

    Děkuju za super recenzi :) Já jsem neustále v drogerii pokukovala po spreji od Got2be a zatím jsem nekoupila a asi ani nekoupím. Pobavila mne fráze raději si běžte zaběhat v dešti .. :D:D Hihi

    OdpovědětVymazat
  9. Lucie Glam12/11/13 21:48

    Ahoj hezký blog, nechceš se navzájem odebírat ?:) dej vedět u mě na blogu

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©